Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...QSIG?
QSIG je signalizační protokol založený na ISDN, sloužící k propojení pobočkových ústředen. Díky protokolu Q.931, který je jeho součástí, zajišťuje přenos doplňkových služeb běžných u pobočkových ústředen, jako jsou např CLIP, CLIR (identifikace volajícího), COLP, COLR (identifikace volaného) apod.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

PC Console
KX-TDA 15
Funkce podrobněji:

 

Software PC Phone a PC Console (jen pro KX-T7636 a KX-T7633)

Pouhým připojením telefonu do USB portu svého počítače (plug-and-play) získáte elegantní řešení CTI (Computer Telephony Integration). Propojení počítače a telefonu je velmi efektivní a působí na volající zákazníky profesionálním dojmem. Software PC Console umožňuje operátorovi účinnější správu většího množství hovorů.

Větší volnost, lepčí srozumitelnost

Soudobé  firmy potřebují, aby jejich zaměstnanci byli celý den k dispozici. A přesně to řeší bezdrátový systém Panasonic Wireles DECT, který také posiluje důvěru zákazníků, šetří čas a zrychluje reakci. Bezdrátové komunikace je ve větším areálu dosaženo použitím několika základových stanic, které zajišťují dosah a fleexibilitu bezdrátových telefonů. Pomocí Wireles XDP můžete nastavit bezdrátový telefon stejně jako přístroj na svém psacím stole a přijímat hovory, i když budete mimo kancelář. Jste vždy k dispozici, připraven hovořit se svými zákazníky a maximálně využít všechny obchodní příležitosti během dne.

Široká flexibilita, jednoduché programování

Pobočkovou ústřednu Panasonic lze používat s existujícími telefony řady KX a jednoduše ji programovat z mikrotelefonu nebo z počítače. Pomocí pamě ové SD karty je snadná také aktualizace softwaru.

Zprávy, které zvýší hodnotu i přesnost Vaší práce

Systém pro zpracování hlasu společnosti Panasonic umožňuje nahrávat, odesílat a vyvolávat hlasové zprávy 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a zvyšuje tak účinnost zpracování hovorů v systému a interní komunikace ve Vaší firmě.

Máte-li nedostatek personálu, může příchozí hovory obsluhovat automatický operátor. Pomocí technologie CTI můžete systém aktualizovat na standard Uni. ed Messaging, který kombinuje komunikační možnosti telefonu, faxu, e-mailu a hlasových zpráv.

Funkce Multilingual Service a Caller ID Call Routing umožňuje přizpůsobení systému individuálním potřebám různých volajících. Kombinací těchto možností se systémem hlasové pošty Panasonic získáte další funkce, jako je monitorování hovoru (LCS) a nahrávání hovoru do Vaší nebo do jiné hlasové schránky.

Cenově dostupný systém, který zvyšuje efektivitu

Díky svým inteligentním funkcím pro obsluhu hovorů může digitální systém Panasonic IP PBX sloužit jako jádro malého a účinného kontaktního centra s mimořádnými službami zákazníkům. S tímto systémem můžete automaticky distribuovat příchozí hovory podle svých požadavků.

Pokud jsou pracovníci Vašeho týmu zaměstnáni jinými hovory, lze příchozí hovory řadit do fronty. Volajícím je možno během čekání na příjem hovoru přehrát předem nahrané zprávy. Pokud volaný neodpovídá, nebo když jsou všechny telefony obsazené, lze čekajícím účastníkům přehrávat předem připravenou hudbu nebo reklamní zprávy. V případě, že hovor není přijmut během nastaveného časového intervalu, je možno přiřadit záložní cílovou pobočku.

Systém poskytuje celou řadu možností distribuce hovorů. Použití funkcí, jako je jednotná distribuce hovorů, prioritní vyhledávání nebo současné vyzvánění, usnadňuje efektivní správu hovorů.

Vyšší produktivita, větší spokojenost zákazníků

KX-T7636Vestavěný USB port umožňuje snadné připojení digitálního telefonu Panasonic k počítači. Pomocí softwaru PC Phone a PC Console můžete svůj telefonní systém integrovat s databázemi a získat tak účinný nástroj pro podporu správy zákazníků (CRM).

Ještě předtím, než hovor přijmete, se na obrazovce počítače automaticky zobrazí ID volajícího a další informace. Díky tomu můžete zákazníkům poskytnout vysokou úroveň služeb, která posílí dobrý zvuk Vaší firmy. Čím dříve operátorka přepojí zákazníka na správnou kontaktní osobu, tím profesionálnější a efektivnější jsou služby Vaší organizace.

Použitím dveřního telefonu a připojením síťové kamery (Panasonic řady KX-HCM) získáte lepší přehled o návštěvnících. Jakmile někdo zazvoní u vchodu, kamera okamžitě odešle obraz návštěvníka na obrazovku počítače.

Panasonic pomáhá snižovat náklady

Funkce LCR (Least Cost Routing) šetří náklady vyhledáním nejlevnějšího spojení. Pro zamezení neoprávněného použití telefonu lze každé pobočce přiřadit heslo pro volání na vnější linku. Nastavit lze také časový limit hovoru.

Použitím brány VoIP převede digitální systém IP PBX signály telefonního hovoru na IP pakety, což umožňuje používat technologii VoIP se stávajícím telefonním systémem. Díky této technologii lze simultánně přenášet hovor i data do existující datové sítě firmy.

Celopodniková hlasová síť

Digitální systém IP PBX může sloužit také jako levné a snadno použitelné centrum vnitropodnikového síťového systému. VPN (Virtual Private Networking) je služba poskytovaná telefonní společností, která umožňuje používat existující vnější linku jako soukromou. Ústředna KX-TDA30 podporuje režim skrytého číslování pro vytvoření vlastní soukromé digitální sítě. Ústředna KX-TDA30 také podporuje protokol QSIG*, dovolující propojení pobočkových ústředen v různých lokalitách do jediného virtuálního telefonního systému, který umožňuje přístup k progresivnějším komunikačním funkcím. Například uživatelé, kteří mají v centrále. Firmy ústřednu KX-TDA100 nebo KX-TDA200, mají použitím protokolu QSIG možnost používat ve všech filiálkách ústředny KX-TDA30. Na základě číslovacího plánu lze potom každé pobočce ve filiálce nebo v centrále firmy přiřadit telefonní číslo a snížit tak komunikační poplatky.

IP komunikace


 

* QSIG je průmyslovým standardem digitálního sí ového protokolu. Sí ové propojení
   QSIG lze používat u pobočkových ústředen, které podporují ISDN BRI QSIG.
 

 

Dokument PDF Leták KX-TDA 15 a KX-TDA 30 ke stažení ve formátu PDF
            Další dokumenty ke stažení


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004