Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...DECT?
Systém bezdrátového digitálního přenosu hlasu. Díky standardizovanému komunikačnímu protokolu umožňuje vzájemnou komunikaci bezšňůrových telefonů různých výrobců a jejich připojení jako poboček telefonní ústředny. Vyspělejší typy bezšňůrových telefonů umožňují pohyb mezi jednotlivými vysílači systému, které tak fungují obdobně jako základnové buňky mobilních telefonů GSM. DECT systém umožňuje vybudování lokální bezdrátové sítě, uživatelé připojení na telefonní ústřednu si mohou mezi sebou volat zdarma a být trvale dostupní po celé lokalitě pokryté signálem.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Panasonic KX-TDA 600
Panasonic KX-TDA600
Digitální IP pobočkový komunikační systém pro velké společnosti. Nové možnosti zpracování příchozích hovorů - skupiny distribuce příchozích hovorů (vícenásobné přesměrování), VIP hovor (přednostní obsloužení vybraných volajících), víceúrovňový řetězec DISA hlášení. Výhodné funkce nejen pro Call Centra - Wrap-up (přihlašování/odhlašování operátorů), Busy on Busy (odesláni obsazovacího tónu), Hurry-up (podmíněné přesměrování při nárůstu provozu). Integrace CTI aplikací PC-Phone a PC-Console - zajištění vyšší úrovně péče o volající pomůže zvýšit image společnosti a loajalitu zákazníků. Snadná a cenově nenáročná výstavba bezdrátového pobočkového systému DECT umožní neomezený pohyb a současně využití všech obchodních příležitostí.                                          

 

 Leták KX-TDA600 ke stažení ve formátu PDF (748 kB)

 Další dokumenty ke stažení

 
Diskuse k článku: Panasonic KX-TDA 600

Datum: 25.12.2010 23:01:48; Od: Anonym
Titulek: Bez titulku

To sice mate pravdu, ale podle me je to taky to, a to znam z mnoha firem, ze nemaji uvedeny cenu, ze kdyz zajemce uvidi za zakladni model cenu 20.000 tak ho to hned odradi. Jen pro zajimavost,co zajima hodne lidi, napr ustredna 1-2 vnejsi, do 8 vnitrnich, kolik je cena v zakladu. klidne + - 1000 kc. dekuji za odpoved. Petr
odpovědět

Datum: 05.01.2011 12:28:04; Od: USTREDNY.cz
Titulek: Re: Bez titulku

Pro zmíněnou kalkulaci by bylo třeba znát více informací - přinejmenším jakého typu mají být zmíněné vnější (ISDN, analog, IP) a vnitřní (analogové, digitální IP H.323 /SIP) porty. Bez této informace může být cenové rozpětí +- 200%. Dále záleží i na dalších službách, které chce zákazník využívat, které mají být v konfiguraci zahrnuté atd ...
odpovědět

Datum: 16.10.2008 15:22:02; Od: Jaroslav Pospíchal
Titulek: HiPath 3000 Manager C

Nemá někdo český manuál pro obsluhu programu HiPath 3000 Manager C ?
odpovědět

Datum: 06.11.2006 00:06:44; Od: mike
Titulek: Ceník

Prořč tu nikdenevidím ceník?
odpovědět

Datum: 06.11.2006 08:37:45; Od: USTREDNY.cz - Jan Matýšek
Titulek: Re: Ceník

Nabídka pobočkové ústředny, zpracovaná odpovědným způsobem, představuje navržení konkrétního řešení pro zákazníka, které se skládá z různých komponent dle řešené situace a požadavků. Možnost použítí některých komponent nebo jejich subtypu je závislé na několika vzájemně se oblivňujících faktorech. Veškeré nabídky jsou proto realizovány tak, že naše obchodní oddělení navrhne řešení a zpracuje konkrétní kalkulaci na základě diskuse se zákazníkem o jeho potřebách a požadavcích.
odpovědět

Datum: 26.10.2010 09:59:32; Od: Synek
Titulek: Re: Ceník

Je ovšem škoda že si navštěvník stránek nemůže (třeba i jen pro udržení všeobecného přehledu) udělat řádovou představu o tom jak si vzájemně jednotlivá zařízení vůči sobě sedí cenově.
Připadá mi to asi tak jako by v autosalónu nevystavovali za sklem řadu automobilů s velkými cedulemi uvádějícími cenu ale raději místo toho měli jen všeobecný barevný plakát a vše ostatní by řešili "na míru" upraveným řešením (klidně s odkazem na to že vzhledem k ceně a složitosti konfigurace všech možných doplňků a rozšíření je uvádění konkrétních cen nevhodné). No mohli by to zkusit, ale dost rychle by pohořeli - evidentně to zákazníci chtějí poněkud jinak...
odpovědět

Datum: 26.10.2010 10:29:00; Od: USTREDNY.cz
Titulek: Re: Ceník

Ústředny nejsou dodávány jako kompletní funkční celek, jak je tomu například u zmíněných automobilů, ale je potřeby vytvořit celé řešení z jednotlivých komponent (viz výše), navíc pro různé konfigurace jsou i různá, poměrně komplikovaná pravidla jejich skladby (co s čím je nebo není možné kombinovat a za jakých podmínek atd). Z tohoto důvodu je každé řešení navrhováno individuálně - pro konkrétní zakázky je navíc vytvořeno zdarma, což je jistě výhoda pro zákazníka, který má jistotu, že řešení bude funkční a do objednání/realizace ho to nic nestojí.
odpovědět


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004