Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...wallboard?
Externí LED displej připojený na ANTS CTI Panel, určený pro přehledné zobrazení požadovaných údajů v callcentru tak, aby operátoři i manažer callcentra byli průběžně informováni o okamžitém stavu důležitých ukazatelů, jako je například počet hovorů čekajících ve frontě na odbavení.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Panasonic KX-TDA 600
Panasonic KX-TDA600
Digitální IP pobočkový komunikační systém pro velké společnosti. Nové možnosti zpracování příchozích hovorů - skupiny distribuce příchozích hovorů (vícenásobné přesměrování), VIP hovor (přednostní obsloužení vybraných volajících), víceúrovňový řetězec DISA hlášení. Výhodné funkce nejen pro Call Centra - Wrap-up (přihlašování/odhlašování operátorů), Busy on Busy (odesláni obsazovacího tónu), Hurry-up (podmíněné přesměrování při nárůstu provozu). Integrace CTI aplikací PC-Phone a PC-Console - zajištění vyšší úrovně péče o volající pomůže zvýšit image společnosti a loajalitu zákazníků. Snadná a cenově nenáročná výstavba bezdrátového pobočkového systému DECT umožní neomezený pohyb a současně využití všech obchodních příležitostí.                                          

 

 Leták KX-TDA600 ke stažení ve formátu PDF (748 kB)

 Další dokumenty ke stažení

 
Diskuse k článku: Panasonic KX-TDA 600

Datum: 25.12.2010 23:01:48; Od: Anonym
Titulek: Bez titulku

To sice mate pravdu, ale podle me je to taky to, a to znam z mnoha firem, ze nemaji uvedeny cenu, ze kdyz zajemce uvidi za zakladni model cenu 20.000 tak ho to hned odradi. Jen pro zajimavost,co zajima hodne lidi, napr ustredna 1-2 vnejsi, do 8 vnitrnich, kolik je cena v zakladu. klidne + - 1000 kc. dekuji za odpoved. Petr
odpovědět

Datum: 05.01.2011 12:28:04; Od: USTREDNY.cz
Titulek: Re: Bez titulku

Pro zmíněnou kalkulaci by bylo třeba znát více informací - přinejmenším jakého typu mají být zmíněné vnější (ISDN, analog, IP) a vnitřní (analogové, digitální IP H.323 /SIP) porty. Bez této informace může být cenové rozpětí +- 200%. Dále záleží i na dalších službách, které chce zákazník využívat, které mají být v konfiguraci zahrnuté atd ...
odpovědět

Datum: 16.10.2008 15:22:02; Od: Jaroslav Pospíchal
Titulek: HiPath 3000 Manager C

Nemá někdo český manuál pro obsluhu programu HiPath 3000 Manager C ?
odpovědět

Datum: 06.11.2006 00:06:44; Od: mike
Titulek: Ceník

Prořč tu nikdenevidím ceník?
odpovědět

Datum: 06.11.2006 08:37:45; Od: USTREDNY.cz - Jan Matýšek
Titulek: Re: Ceník

Nabídka pobočkové ústředny, zpracovaná odpovědným způsobem, představuje navržení konkrétního řešení pro zákazníka, které se skládá z různých komponent dle řešené situace a požadavků. Možnost použítí některých komponent nebo jejich subtypu je závislé na několika vzájemně se oblivňujících faktorech. Veškeré nabídky jsou proto realizovány tak, že naše obchodní oddělení navrhne řešení a zpracuje konkrétní kalkulaci na základě diskuse se zákazníkem o jeho potřebách a požadavcích.
odpovědět

Datum: 26.10.2010 09:59:32; Od: Synek
Titulek: Re: Ceník

Je ovšem škoda že si navštěvník stránek nemůže (třeba i jen pro udržení všeobecného přehledu) udělat řádovou představu o tom jak si vzájemně jednotlivá zařízení vůči sobě sedí cenově.
Připadá mi to asi tak jako by v autosalónu nevystavovali za sklem řadu automobilů s velkými cedulemi uvádějícími cenu ale raději místo toho měli jen všeobecný barevný plakát a vše ostatní by řešili "na míru" upraveným řešením (klidně s odkazem na to že vzhledem k ceně a složitosti konfigurace všech možných doplňků a rozšíření je uvádění konkrétních cen nevhodné). No mohli by to zkusit, ale dost rychle by pohořeli - evidentně to zákazníci chtějí poněkud jinak...
odpovědět

Datum: 26.10.2010 10:29:00; Od: USTREDNY.cz
Titulek: Re: Ceník

Ústředny nejsou dodávány jako kompletní funkční celek, jak je tomu například u zmíněných automobilů, ale je potřeby vytvořit celé řešení z jednotlivých komponent (viz výše), navíc pro různé konfigurace jsou i různá, poměrně komplikovaná pravidla jejich skladby (co s čím je nebo není možné kombinovat a za jakých podmínek atd). Z tohoto důvodu je každé řešení navrhováno individuálně - pro konkrétní zakázky je navíc vytvořeno zdarma, což je jistě výhoda pro zákazníka, který má jistotu, že řešení bude funkční a do objednání/realizace ho to nic nestojí.
odpovědět


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004