Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...ISDN?
(Integrated Services Digital Network) - veřejná digitální telekomunikační služba, pro komfortní telefonii a datové přenosy. Umožňuje využití celé řady služeb, jako je Caller ID, CLIP, CLIR, COLP, AoT/AoC, synchornizace času apod.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

KX-TDA 600
Funkce podrobněji:

 

Řazení do front

Když nelze hovor přijmout, je možné jej zařadit do fronty a volajícího přivítat příjemnou uvítací zprávou. Předem nahrané hlášení může volajícího informovat, že jeho hovor bude co nejdříve odbaven operátorem v pořadí, v jakém byl přijmut, případně lze hlášením zvýšit obchodní potenciál upozorněním volajícího na další nabídky společnosti či reklamou na chystané akce.

Automatické směrování hovorů

Inteligentní směrování hovorů Panasonic umožňuje distribuovat příchozí hovory adresně na požadované cílové místo. Toho je dosaženo použitím informace CLIP, která je odeslaná s hovorem. Hovory lze distribuovat na jednotlivé pobočky nebo do skupiny poboček. Skupina poboček může být rovněž nositelem VIP statusu, což znamená, že hovory distribuované do těchto skupin budou automaticky postaveny na čelo fronty bez ohledu na pořadí svého příchodu.  

Perfektní služby pro vaše zákazníky

Efektivní a zdvořilé odbavení hovorů je nejdůležitějším faktorem úspěšného obchodního podnikání bez ohledu na velikost firmy. Panasonic nabízí více řešení pro velká i malá Call Centra, napomáhající řídit a využívat i omezené zdroje, které jsou k dispozici. Následující funkce Call Centra jsou integrovány do PBX a lze je rozšířit tak, aby vyhovovaly pro náročnější Call Centra kombinovaná s dosažitelným softwarem CTI:
• Inteligentní a automatické směrování hovorů
• Flexibilní směrování a přepojování hovorů do skupin
• Směrování VIP hovorů
• Funkce Automated Attendant
• Řazení do fronty se zprávou čekajícímu hovoru
• Přenositelná pobočka (funkce „Hot Desking“)
• Monitorování fronty hovorů nadřízenou stanicí
• Úroveň monitorování a hlášení nadřízené stanice
• Funkce Overflow extensions

 

 

Vnitřní CTI :

 

Panasonic KX-TDA600: Schéma vnitřní CTI 

 

Vnější CTI :

 

 

 

Panasonic KX-TDA 600: Schéma vnější CTI

 

Osobní hlasové schránky a upozornění e-mailem

 

VoIP (Voice over Internet Protocol)

 

IP telefony

 

Síť QSIG

 

 Leták KX-TDA600 ke stažení ve formátu PDF (748 kB)

 Další dokumenty ke stažení

 

  

 

Systém TDA PBX s IP možnostmi také podporuje protokol QSIG, čímž umožňuje vzájemné propojení většího množství lokalit s pobočkovou ústřednou do jediného, rozsáhlého, v podstatě jednolitého virtuálního telefonního systému VPN (Voice Virtual Private Network) s přístupem k vyspělejším komunikačním funkcím, jako je přímé vytáčení mezi pobočkami, identifikace volajícího hovoru PSTN a skupinové přepojování příchozích hovorů v celé síti QSIG. Společnosti, které mají v ústředí firmy velké pobočkové ústředny staršího typu, mohou všechny svoje pobočky vybavit pobočkovými ústřednami KX-TDA při zachování
linek ke starší ústředně prostřednictvím spojení QSIG.
 
 
 

Zákazníci, které zajímá postupný rozvoj jejich podnikání s použitím IP telefonů, mohou těžit ze zavedení nového IP telefonu KX-NT136 a rozšiřující IP karty. IP telefon KX-NT136, jehož základem je špičkový digitální systémový telefon, obsahuje funkce jednotlačítkového přístupu:
• Přidržení hovoru
• Konferenční hovor
• Předání hovoru
• Přesměrování hovoru
a mnoho dalších. Díky využití kabeláže standardních datových sítí a podpoře technologie PoE (Power-over-Ethernet) mohou IP telefony snížit instalační náklady a zpřístupnit telefony všude tam, kde je k dispozici datová síť. IP telefon KX-NT136, vybavený šestiřádkovým LCD displejem pro vizualizaci funkcí a uživatelsky příjemnou zpětnou vazbu, je perfektním řešením jak pro zaměstnance v kancelářích či vzdálených pracovištích, tak pro zaměstnance pracující doma.
 
Panasonic KX-TDA 600: IP telefon
  

VoIP (Voice-over Internet Protocol) je nejnovější technologie pro hlasovou komunikaci, která digitálně komprimuje hlasová data do IP paketů, které posílá po datové síti a v cílovém místě je konvertuje zpět na hlasový signál. Díky využití stávajících datových sítí VoIP obchází veřejné telefonní ústředny a díky tomu obchází také veškeré telefonní poplatky bez ohledu na protelefonovaný čas. VoIP navíc umožňuje vyspělejší telefonní řešení i aplikace. VoIP je ideálním řešením vnitropodnikové komunikace více kanceláří a řetězů poboček, síťového propojení pobočkových detašovaných pracovišť, pracovníků SOHO a obchodních agentů, pro které vytváří flexibilní pracovní prostředí s nízkými náklady. Panasonic KX-TDA600: Schéma VoIP propojení 

 

 
Panasonic KX-TDA600: Schéma VoIP propojení 

Vyspělé řešení TVM Messaging - každé pobočce lze přiřadit vlastní osobní hlasovou schránku, která je přístupná kdykoli, ve dne i v noci. Jestliže volající zanechá volanému zprávu, je uživatel pobočky upozorněn kontrolkou čekající zprávy, kterými jsou vybaveny systémové telefony, nebo může být dodatečně upozorněn e-mailem s připojenou hlasovou zprávou, odeslaným na jeho počítač. Informace o příchozím hovoru je rovněž zaznamenána se zprávou a zobrazena na systémovém telefonu. Tato informace obsahuje telefonní číslo, čas hovoru a délku zprávy.

 


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004