Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...EXT?
(Extension) - označení pro pobočku ústředny
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Funkce Caller ID Cail Routing

Tato funkce automaticky odešle hovory podle předem přiřazené identifikace volajícího (lze používat zástupné znaky) na určenou pobočku, hlasovou schránku nebo zákaznickou službu. Toto směrování může vaší firmě pomoci lépe obsluhovat velké množství hovorů. Když vám například zavolá důležitý zákazník, bude hovor přímo přesměrován na jeho obchodníka. Tak můžete například přesměrovat svoje klienty volající z Paříže do hlasové schránky s francouzským úvodním hlášením. Nebo můžete volání členů svojí rodiny nebo přátel odeslat do soukromého menu služeb, které jsou určené pouze jim. Můžete také použít funkci Upozornění na čekající vzkaz pro zavoláni vašeho pageru nebo mobilního telefonu, jestliže vám někdo zanechá vzkaz v hlasové schránce.

Oznámení jména volajícího

Nyní se již nemusíte dívat na telefon, abyste zjistili, kdo vám volá. Tato funkce umožňuje přehrát do sluchátka předem nahranou hlasovou zprávu, která odpovídá naprogramovanému ID číslu volajícího.

Osobní úvodní hlášení pro ID volajícího

Každý uživatel si může nahrát až čtyři osobní úvodní hlášení a určit až osm identifikací volajících, jimž budou jednotlivá úvodní hlášení přehrávána. Můžete například vytvořit německé úvodní hlášení a přiřadit mu osm německých zákazníků. Pokud vám kterýkoli z nich zavolá v době vaší nepřítomností, bude automaticky přesměrován do hlasové schránky s německým úvodním hlášením.

Funkce Intercom Paging

Upozorní vás na příchozí hovor, i když vaše pobočka hovor nepřijala. Systém podrží volajícího na lince a pomocí funkce interního nebo externího pagingu vás upozorni na čekající hovor. Po vytočení kódu pro vyzvednutí hovoru můžete čekající hovor přijmout na kterékoli pobočce ve firmě.

Filtrování hovorů (LCS)

Tato funkce umožňuje monitorovat příchozí vzkazy v reálném čase a buď hovor přijmout nebo umožnit volajícímu zanechat vzkaz. Je to stejné, jako byste měli telefonní záznamník přímo na svém stole.

Obousměrné nahrávání

Tato funkce umožňuje uživateli nahrát probíhající konverzaci s volajícím do jeho hlasové schránky. Záznam je zahájen stisknutím tlačítka Two-Way Record.

Nahrávání do jiné hlasové schránky

Tato funkce umožňuje uživateli nahrát probíhající konverzaci s volajícím do hlasové schránky jiného uživatele. To je zvláště vhodné například ve společnostech, které požadují, aby recepční osobně nahrávali vzkazy volajících.

 

 


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004