Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...DTMF?
DTMF - Tónová volba. Každé klávese (0-9, #, * ...) na číselnici telefonního přístroje je přiřazen tón, podle nějž je identifikována klávesa při vytáčení telefonního čísla volaného účastníkem. Používá se i pro dálkové ovládání různých zařízení, jako jsou telefonní záznamníky, hlasová pošta apod.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

KX-TVM200

Univerzální hlasový systém poskytující komfortní služby typu Unified Messaging. Obstará profesionální přijetí příchozího hovoru, provede směrování hovoru do konkrétní skupiny poboček (ve spolupráci s pobočkovou ústřednou), v případě nedostupnosti volaného nabídne uložení hlasového vzkazu, a následně informuje uživatele schránky o uložení nové zprávy, nebo mu doručí přímo uložený vzkaz. Možnost přehrání různých uvítacích zpráv volajícímu na základě identifikace CLIP (možno přivítat volajícího v jeho rodném jazyce). Funkce automatické spojovatelky obstará směrování příchozích hovorů na správné místo i bez přítomnosti "živé" recepční/spojovatelky. Zřízení hlasových schránek pro zaměstnance i jednotlivá oddělení zajistí nezmeškání žádné obchodní příležitosti, zvýší spokojenost zákazníků a prestiž společnosti. Upozornění na novou zprávu pomocí kontrolky na telefonu, odlišným upozorňovacím tónem při zvednutí sluchátka. V případě integrace s e-mailovým serverem (karta LAN rozhraní je v základní výbavě) lze uložený vzkaz poslat adresátovi jako přílohu e-mailové zprávy přímo do jeho počítače. Identifikace CLIP je uložena současně se zprávou, provází jakékoli zpracování záznamu a je zobrazena na displeji digitálního telefonu (vyžaduje displej s minimálně 3 řádky). Pomocí displeje a tlačítek na digitálním telefonu je možné ovládat hlasovou schránku - přehrávat a mazat vzkazy, případně vytočit číslo volajícího, který zanechal vzkaz. Funkce Interview přehraje volajícímu až 10 dotazů a zaznamená odpovědi - ideální pro marketinkové průzkumy, sběry dat, či automatický příjem objednávek 24 hodin denně. Při integraci s digitálními systémy Panasonic KX-TD/TDA jsou k dispozici i další výhodné funkce - monitorování nahrávaného vzkazu s možností převzetí, záznam hovoru do hlasové schránky vlastní i třetí osoby - vše jednoduše pomocí stisku jednoho tlačítka na Vašem telefonu.

 

   Leták KX-TVM200 ke stažení ve formátu PDF  (1,34MB)

           Další dokumenty ke stažení

 


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004