Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...TAFAS?
Vyhledávací systém. K pobočkové ústředně je připojen systém reproduktorů, umožňující "vyhlášení" volaného účastníka, pohybujícího se po areálu, který si může následně převzít hovor na libovolné pobočce.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Služba hlasové pošty

 Systém KX-TVM50 nabízí 64 hlasových schránek chráněných heslem a systém KX-TVM200 jich poskytuje 1024, Když se volající dovolá do hlasové schránky, vyslechne úvodní hlášení, které jste nahráli (v libovolném jazyce), a potom vám může zanechat vzkaz. Pokud chcete, můžete systém nastavit tak, že vzkazy automaticky přesměruje do záložní hlasové schránky.

Funkce Automatická spojovatelka

Přijímá příchozí hovory a směruje volajícího na příslušnou pobočky nebo oddělení.

Funkce Interview

Systémy KX-TVM50 a KX-TVM200 mohou poskytnout určitý druh "interview". Můžete předem nahrát 10 otázek a nastavit systém tak, že když někdo zavolá, bude přesměrován do hlasové schránky otázek a odpovědí. Systém bude klást otázky a potom nahraje odpovědi volajícího. To je ideální řešeni pro příjem objednávek, screening uchazečů o zaměstnání nebo k provádění průzkumů.

Upozornění na čekající vzkaz

Tato funkce vám oznámí, že volající zanechal vzkaz v hlasové schránce. Může vás upozornit jedním ze tři možných způsobů; rozsvícením kontrolky "výzva volanému1' na vašem telefonu; odesláním zprávy na pager, která vám buď sdělí, že máte v hlasové schránce vzkaz, nebo zobrazí konkrétní číslo volajícího; nebo vám zavolá na telefonní čísío, které jste předem zadali.

Vícejazyčné hlasové komentáre

Naprogramovat lze vícejazyčné hlasové komentáře, V úvodním hlášení si volající může zvolit požadovaný jazyk a v systému lze naprogramovat různé pobočky, které budou vyřizovat hovory v různých jazycích. To je vynikající funkce pro globální podnikání.

Přímý přístup do hlasové schránky

Vlastníci hlasové schránky si mohou poslechnout nové vzkazy po zavolání ze své pobočky na předem zaregistrované telefonní číslo, Nejsou zapotřebí žádné matoucí kódy pro přihlášení.

Automatické přesměrování / kopírování vzkazu

Jestliže vzkaz nebyl "vyzvednut" po uplynutí předem zadaného časového intervalu, může být systém naprogramován pro automatické umístění kopie vzkazy do jiné hlasové schránky.

Funkce Holíday

V době dovolené může systém přehrát: zvláštní úvodní hlášení a naprogramovat lze zvláštní nastavení služeb.

Hlasitost přehrávání/volba rychlosti

Během poslechu hlasového průvodce nebo vzkazů mohou uživatelé pro lepší srozumitelnost měnit hlasitost nebo rychlost přehrávání.

Detekce faxu

Jestliže některý port příjme faxové volání a jsou zjištěny tóny CN6, systém automaticky přesměruje hovor na vyčleněnou faxovou pobočky.

 

 


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004