Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...ANTS CTI Panel?
Slouží pro přehledné zobrazení požadovaných údajů v callcentru tak, aby operátoři i manažer callcentra byli průběžně informováni o okamžitém stavu důležitých ukazatelů, jako je například počet hovorů čekajících ve frontě na odbavení. ANTS CTI Panel zobrazuje zvolené údaje buď na připojeném externím LED displeji (tzv. wallboard) nebo na LCD či plasmovém monitoru s velkou úhlopříčkou.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Univerzální hlasový systém poskytující komfortní služby. Zřízení hlasových schránek pro zaměstnance i jednotlivá oddělení zajistí nezmeškání žádné obchodní příležitosti, zvýšení spokojenosti zákazníků a zvýšení prestiže společnosti. Upozornění na novou zprávu pomocí kontrolky na telefonu, případně zavoláním na předem zadané číslo. Funkce automatické spojovatelky obstará směrování příchozích hovorů na správné místo i bez přítomnosti recepční/spojovatelky. Funkce Interview přehraje volajícímu až 10 dotazů a zaznamená odpovědi - ideální pro marketinkové průzkumy, sběry dat, či automatický příjem objednávek 24 hodin denně. Při integraci s digitálními systémy Panasonic KX-TD/TDA jsou k dispozici i další výhodné funkce - monitorování nahrávaného vzkazu s možností převzetí, záznam hovoru do hlasové schránky vlastní i třetí osoby - vše jednoduše pomocí stisku jednoho tlačítka na Vašem telefonu. 

 

 

  • Technické parametry
  • Funkce podrobněji

  • Dotaz / příspěvek do diskuse

    Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
    Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004