Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...UCD?
(Unified Call Distribution) - Funkce umožňující stejnoměrné vytížení všech operátorů ve skupině postupným cyklickým přidělováním příchozích hovorů. V případě obsazení telefonu jednoho operátora jsou hovory automaticky směrovány na další operátory ve skupině.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Alfanumerický displej
Vizuální informace na displeji zjednodušují obsluhu hovorů a provádění dalších úloh. Displej slouží ke zobrazení nejrůznějších informací (viz následující přehled) a pro přístup k funkcím digitálního systému IP PBX. Je také možno uskutečňovat hovory podle instrukcí zobrazovaných na displeji. - přehled příchozích a odchozích hovorů (Call Log), - jméno a číslo volajícího (ISDN, Caller ID), - systémová a individuální rychlá volba, - seznam poboček, - menu systémových funkcí, - délka hovoru, - výzva volanému, zpráva od nepřítomného, nastavení funkcí, - název a číslo pobočky, - datum a čas.
Kontrolka vyzvánění a vzkazu (červená/zelená)
Velká a dobře viditelná kontrolka indikuje rozsvícením příchozí hovor, takže uživatel i z větší vzdálenosti vidí, že telefon vyzvání. Barva kontrolky se mění podle okamžitého stavu: zelené blikání indikuje vyzvánění pobočky, červené blikání indikuje vyzvánění vnější linky a trvalý červený svit oznamuje, že volající zanechal zprávu.
Digitální systémový telefon
 
Konektor pro náhlavní soupravu
KX-T7636 a KX-T7603
Podsvícený displej se 6 řádky,
24 CO tlačítek a hlasitý telefon
- Volitelně modul 12 CO tlačítek
(na obrázku) a USB port
Plně duplexní hlasitý telefon Programovatelná tlačítka s červenou/zelenou kontrolkou

Snadno ovladatelné navigační klávesy šetří čas


Systémové telefony jsou speciální přístroje, které kromě běžného telefonování umožňují uživateli vyšší úroveň spolupráce s telefonní ústřednou. Z těchto přístrojů lze také většinou systém konfigurovat a u analogových telefonních ústředen je to jediná možnost jak systém nastavit. Přehled nejdůležitějších služeb, které poskytují systémové telefony svým uživatelům.:
 
Komfortní telefonování – přístroje jsou většinou vybaveny displejem a hlasitým telefonem s možností integrace náhlavní soupravy.
 
Programovatelná tlačítka – skupina tlačítek s LED diodou. Světelná dioda je obvykle vícebarevná, význam a funkci tlačítek lze naprogramovat. Mohou na příklad signalizovat stav vnitřních poboček, stav vstupní linky a nebo po jejich stisknutí dojde k vytočení předem naprogramovaného čísla. Díky těmto tlačítkům má uživatel optický přehled o tom co se v systému děje. Obsazené vnitřní pobočky svítí červeně, aktivní vyzvánějící vstupní linka zeleně atd.
 
Alfanumerický displej – ve spojení se vstupní linkou ISDN a nebo aktivní funkci CLIP na lince HTS poskytuje uživateli podobný komfort jako displej mobilního telefonu. Identifikace volajícího, zmeškané hovory, posledně volaná čísla …
 
Nastavitelné paměti – Pomocí systémového telefonu je možno přímo přistupovat k pamětem telefonních čísel a vyhledávat v nich pomocí jmenného adresáře podobně, jako u mobilního telefonu.
 
 
Systémové telefony dělíme do dvou základních skupin. Jsou to digitální přístroje a analogové. Již z jejich názvu vyplývá rozdělení pro jednotlivé typy telefonních ústředen. Tyto systémové telefony jsou vždy určeny pro provoz se stejnou značkou telefonní ústředny. Není tedy možné používat například systémový telefon Panasonic s telefonní ústřednou jiného výrobce. U výrobků firmy Panasonic je možné použít analogový systémový přístroj pro komunikaci s digitální telefonní ústřednou. Tato možnost je výhodná především pro zákazníky, kteří již mají analogovou telefonní ústřednu Panasonic a zvažují nákup nové digitální. Částečnou nevýhodou využití tohoto řešení však je, že analogový systémový telefon zabírá v telefonní ústředně dvě vnitřní klapky, jednu analogovou a jednu digitální.
Zvláštní skupinu tvoří telefony bazdrátového systému DECT, které dokáží plnit většinu funkcí systémových telefonů, navíc umožnují uživatelům volný pohyb po prostorách firmy v dosahu vysílačů.
 
Systémové telefony nacházejí uplatnění především u uživatelů, kteří mají telefonování jako jednu z hlavních náplní práce. Obchodní zástupci, sekretariát, nákupčí, vedoucí pracovníci atd. V každém případě by měl být u každé telefonní ústředny jemněné jeden takový systémový telefon pro potřeby pracovníka, který má na starosti přepojování a distribuci hovorů. Telefon mu umožní vyřizovat i více hovorů efektivně a současně. Umožňuje-li to finanční rozpočet na investici do pobočkové ústředny, rozhodně doporučujeme nasazení většího množství systémových telefonů, úroveň obsluhy je díky nim nesrovnatelně vyšší a přispívají k nárůstu produktivity.
Diskuse k článku: Systémové telefony

Datum: 21.07.2016 07:11:32; Od: Miluše Karidisová
Titulek: Návod KX-T7565

Kde získám návod na stolní telefon KX-T7565 ? Děkuji.
odpovědět

Datum: 08.10.2013 10:20:18; Od: Pepino
Titulek: Bez titulku

Kde najdu český návod k obsluze telefonu Panasonic KX-TGP500 ?
odpovědět

Datum: 03.02.2016 11:47:11; Od: Karel Melchert
Titulek: Re: Bez titulku

Prosím kde najde navod k bezdrátovému telefonu Panosonic KX TGA 115EX Děkuji
odpovědět

Datum: 03.02.2016 15:30:50; Od: USTREDNY.cz
Titulek: Re: Bez titulku

Návody k v ČR pordávaným výrobkům Panasonic najdete na stránce http://www.panasonic.com/cz/servis-a-podpora.html, sekce Soubory ke stažení -> Návody k obsluze.
odpovědět

Datum: 04.02.2006 01:05:48; Od: rohy
Titulek: dobrý

dobrý
odpovědět

Datum: 04.02.2006 01:06:21; Od: sgzg
Titulek: Re: dobrý

taky dobrý
odpovědět


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004