Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...QSIG?
QSIG je signalizační protokol založený na ISDN, sloužící k propojení pobočkových ústředen. Díky protokolu Q.931, který je jeho součástí, zajišťuje přenos doplňkových služeb běžných u pobočkových ústředen, jako jsou např CLIP, CLIR (identifikace volajícího), COLP, COLR (identifikace volaného) apod.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Diskuse k článku: ANTS CTI Client

Datum: 09.03.2012 11:18:13; Od: Kateřina Kroupová
Titulek: Hipath 3800

Funguje ANTS CTI Client také ve spolupráci s ústřednou Hipath 3800 verze 8.0?

A lze tento typ ústředny spravovat přes program Profix ?

Děkuji.
odpovědět

Datum: 13.03.2012 14:04:24; Od: Anonym
Titulek: Re: Hipath 3800

ANTS CTI Client funguje v principu s každou ústřednou, která má rozhraní TAPI, ne u všech výrobců jsou ale k dispozici všechny funkce, s ohledem na omezení poskytovaných informací na TAPI. V případě ústředen Siemens závisí i na licenci pro TAPI (basic, advanced, profi). K programu Profix nemáme informace, ústředny této značky nenabízíme.
odpovědět

Datum: 22.03.2007 15:14:30; Od: Jiří Štětka
Titulek: databáze zákazníků

Lze k jednotlivým hovorům podle databáze zákazníků evidovat předmět hovoru, případě využít celý program i pro evidenci obchodních případů?
odpovědět

Datum: 23.03.2007 11:00:41; Od: USTREDNY.cz - Jan Matýšek
Titulek: Re: databáze zákazníků

Předmět či obsah hovoru je možné přímo v CTI Suite evidovat formou poznámky. V případě potřeby kompletní evidence obchodních případů a souvisejícíh aktivit lze využít propojení s aplikací ANTS Fusio (viz. www.fusio.cz), která je pro tento účel určena. Jako CRM řešení zahrnuje vedení obchodních případů, aktivit, kampaní a díky komunikaci s CTI Suite umožňuje například přímé vytáčení čísel zákazníků z karty obchodního případu apod.
odpovědět


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004