Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...ARS?
(Automatic routing system) - automatické směrování hovorů dle volaného čísla. Umožňuje například směrování hovorů do zahraničí přes levnějšího alternativního telekomunikačního operátora nebo hovorů na mobilní telefony přes GSM bránu. Funkce je také někdy označována LCR (Low cost routing).
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Diskuse k článku: ANTS CTI Client

Datum: 09.03.2012 11:18:13; Od: Kateřina Kroupová
Titulek: Hipath 3800

Funguje ANTS CTI Client také ve spolupráci s ústřednou Hipath 3800 verze 8.0?

A lze tento typ ústředny spravovat přes program Profix ?

Děkuji.
odpovědět

Datum: 13.03.2012 14:04:24; Od: Anonym
Titulek: Re: Hipath 3800

ANTS CTI Client funguje v principu s každou ústřednou, která má rozhraní TAPI, ne u všech výrobců jsou ale k dispozici všechny funkce, s ohledem na omezení poskytovaných informací na TAPI. V případě ústředen Siemens závisí i na licenci pro TAPI (basic, advanced, profi). K programu Profix nemáme informace, ústředny této značky nenabízíme.
odpovědět

Datum: 22.03.2007 15:14:30; Od: Jiří Štětka
Titulek: databáze zákazníků

Lze k jednotlivým hovorům podle databáze zákazníků evidovat předmět hovoru, případě využít celý program i pro evidenci obchodních případů?
odpovědět

Datum: 23.03.2007 11:00:41; Od: USTREDNY.cz - Jan Matýšek
Titulek: Re: databáze zákazníků

Předmět či obsah hovoru je možné přímo v CTI Suite evidovat formou poznámky. V případě potřeby kompletní evidence obchodních případů a souvisejícíh aktivit lze využít propojení s aplikací ANTS Fusio (viz. www.fusio.cz), která je pro tento účel určena. Jako CRM řešení zahrnuje vedení obchodních případů, aktivit, kampaní a díky komunikaci s CTI Suite umožňuje například přímé vytáčení čísel zákazníků z karty obchodního případu apod.
odpovědět


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004