Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...Provolba?
Provolba umožňuje přímé volání na konkrétní pobočku telefonní ústředny, pokud zná volající její číslo. Podle velikosti ústředny je dán počet číslic, ze kterých se skládá číslo pobočky (např. třímístné číslo pobočky 235 , čtyřmístné číslo pobočky 6764 atd.). Číslo pobočky je pak uvedeno na konci telefonního čísla, která má tedy např. u ústředny s třímístným číslem pobočky tvar (+420)XXXXXXYYY, kde YYY je číslo volané pobočky. Pokud volající nezná konkrétní číslo pobočky, vytočí kmenové číslo, směrované na operátora/spojovatelku, obvykle 111 pro třímístná čísla poboček, 1111 pro čtyřmístná atd.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

ACD monitorování

Pro optimalizaci správy běžného call centra je životně důležitá dokonalá znalost skutečné provozní výkonnosti. ACD Report Server Panasonic umožňuje správci monitorovat parametry, jako je počet aktivních hovorů, stav operátorů, stav front hovorů a výkonnost operátorů/skupin.

Příklad : příchozí hovory, hovory čekající ve frontě, ztracené hovory, hovory celkem, přijaté hovory, přihlášení operátoři, atd...

 

 

 

 

 

 

Diskuse k článku: Monitorování v reálném čase

Datum: 14.12.2012 06:42:18; Od: yano floyd
Titulek: MR

bude tento progran fungovať aj pod MacOSX?
odpovědět

Datum: 14.12.2012 08:26:05; Od: USTREDNY:cz
Titulek: Re: MR

Bohužel aplikace je určena pouze pro Windows.
odpovědět


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004