Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...ANTS CTI Panel?
Slouží pro přehledné zobrazení požadovaných údajů v callcentru tak, aby operátoři i manažer callcentra byli průběžně informováni o okamžitém stavu důležitých ukazatelů, jako je například počet hovorů čekajících ve frontě na odbavení. ANTS CTI Panel zobrazuje zvolené údaje buď na připojeném externím LED displeji (tzv. wallboard) nebo na LCD či plasmovém monitoru s velkou úhlopříčkou.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Grafy výkonnosti

Počet příchozích a odchozích hovorů a kumulovaná data hovorů monitorovaná funkcí ACD Report Client lze zobrazit ve formě grafu. Uživatelé si mohou tento formát také přizpůsobit a vybrat data pro vytvoření vlastního grafu. Takto vzniklé grafy výkonnosti jsou schopné svými změnami reagovat na probíhající stav. Tato funkce zobrazuje stav hovorů i operátorů prostřednictvím statistických a srovnávacích grafů na základě informací, monitorovaných klienty ACD hlášení.

Správce pak může uvažovat o vhodné alokaci operátorů.

 

 

 


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004