Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...ANTS CTI Panel?
Slouží pro přehledné zobrazení požadovaných údajů v callcentru tak, aby operátoři i manažer callcentra byli průběžně informováni o okamžitém stavu důležitých ukazatelů, jako je například počet hovorů čekajících ve frontě na odbavení. ANTS CTI Panel zobrazuje zvolené údaje buď na připojeném externím LED displeji (tzv. wallboard) nebo na LCD či plasmovém monitoru s velkou úhlopříčkou.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Zobrazení informací souvisejících s hovorem, jako je ID volajícího, jméno volajícího, a snadná obsluha prostřednictvím myši nebo klávesovými zkratkami umožňuje rychlé odbavování hovorů, takže uživatel stihne více práce za méně času, a tím vzroste jeho produktivita.

 

Ověření přítomnosti a dosažitelnosti kolegů

- Funkce umožňuje před vlastní obsluhou příchozího hovoru zjistit, kdo je pro jeho vyřízení k dispozici, což významně snižuje počet promeškaných hovorů.

 

Snadný přístup k běžným telefonním funkcím

- či přesměrování hovoru, přidržení hovoru, funkce Nevyrušovat nebo zahájení konferenčního hovoru, vám v případě potřeby pomohou funkce Průvodce.

 

Snadná volba prostřednictvím databáze

- Uživatelé si mohou vytvářet svoje vlastní pracovní i soukromé kontakty, zobrazit přítomnost a dosažitelnost všech spolupracovníků a nebo volit čísla vnějších linek pouhým poklepáním. Software může používat adresáře a seznamy kontaktů aplikace Outlook.

 

Integrace s IP kamerou

- Do systému lze rovněž integrovat IP kameru Panasonic, umožňující uživatelům přijmout hovor dveřního telefonu a po shlédnutí obrazu návštěvníka na monitoru otevřít dveře.

 

Nahrávání právě probíhajícího hovoru přímo do hlasové schránky (TVM 50/200)

- Aplikace Phone Assistant umožňuje uživatelům nahrávat probíhající hovor s volajícím.

 

 

          

 


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004