Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...PRI?
(Primary Rate Interface) - označení pro třicetikanálovou přípojku ISDN 30.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

        Obchodní manažeři, správci a vedoucí týmů mohou prostřednictvím monitorování v reálném čase sledovat telefonní
komunikaci všech členů svého týmu. Aplikace Phone Assistant Status umožňuje monitorovat až 128 uživatelů (v kombinaci uživatelů aplikace nebo normálních poboček) včetně všech informací o přítomnosti a dosažitelnosti - výborné pro jakákoli call centra.

    Oprávnění uživatelé mohou vyzvednout kterýkoli vyzvánějící monitorovaný hovor, poslouchat jej, vstoupit do hovoru nebo jej převzít. Správci navíc mohou v případě potřeby nahrávat zvolený hovor. Monitorované pobočky lze rovněž označit pro snazší identifikaci - např. pro monitorování nového zaměstnance nebo operátora během zaučování.

 

Monitorování stavu a použití telefonu pracovníka

- Uživatelé aplikace Phone Assistant Status Pro mohou monitorovat všechny konfigurované příchozí hovory.

-  Oprávnění uživatelé mohou v rámci monitorování sledovat nejenom všechny telefonní aktivity, ale také nastavení
monitorovaných uživatelů, např. přesměrování hovorů, zprávy od nepřítomného atd.

 

Rozšířené možnosti reportů

- Software podporuje bohaté možnosti reportů prostřednictvím vestavěných reportů, ale umožňuje
rovněž úpravu reportů pro sledování všech telefonních aktivit firmy, jako jsou stav monitorovaných poboček, Historie všech hovorů a výstup seznamu hovorů jako CSV souborů.

 

         

 


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004