Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...TAPI?
(Telephony Application Program Interface) - standardizované rozhraní společnosti Microsoft pro ovládání a komunikaci s telefonní ústřednou, např. řízení přepojování hovorů, správu call centra, tarifikaci apod., určené pro operační systém Windows.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

    IT oddělení mohou na libovolném počítači se standardním webovým prohlížečem používat aplikaci Phone Assistant Manager pro správu a nastavování uživatelů této aplikace, jakož i provádět typické doplňování, přesuny a změny konfigurace digitální IP pobočkové ústředny TDA. Pomocí těchto nástrojů jsou uživatelé schopni sami si provádět úpravy jednoduchých nastavení systému i poboček, jako:

 - Úpravy systémového data, času a časových režimů
- Doplňovat a upravovat čísla rychlé volby do pobočkové ústředny
- Nastavovat systémové zprávy při nepřítomnosti
- Nastavovat přesměrování hovorů, funkci Nevyrušovat, čekání hovoru apod.
- Přiřazování flexibilních programovatelných tlačítek

Při správně nakonfigurované podnikové IP síti mohou oprávnění pracovníci IT oddělení získat vzdálený přístup pro konfigurování základních nastavení pobočkové ústředny TDA z kteréhokoli místa na světě.

 

Hardware, parametry PC

PA Manager PA Client
(PA Express/ Pro, PA Status Express/ PA Soft Phone Plug-in Module)
CPU Minimální Doporučený Minimální Doporučený
CPU Pentium
/rodina Celeron/
kompatibilní CPU 1,0 GHz

Pentium
/rodina Celeron/
kompatibilní CPU 2,0 GHz nebo vyšší

Pentium
/rodina Celeron/
kompatibilní CPU 1,0 GHz
Pentium
/rodina Celeron/
kompatibilní CPU 2,0 GHz nebo vyšší
RAM (paměť) 256 MB 512 MB nebo více 128 MB 512 MB nebo více
Operační systém Windows 2000 Pro
Windows XP Pro
Windows 2003 Server SE
Windows 2000 Pro
Windows XP Pro
Windows 2003 Server SE
Windows 2000 Pro
Windows XP Pro, Home Windows 2003
Server SE
Windows 2000 Pro
Windows XP Pro
Windows 2003 Server SE
Pevný disk 1,5 GB volného prostoru Windows 2003 Server SE 2,0 GB volného prostoru nebo více 1,5 GB volného prostoru 2,0 GB volného prostoru nebo více
Video Pro instalaci,
rozlišení závisí na OS.
Pro instalaci,
rozlišení závisí na OS.
1024 x 766
256 barev
1280 x 1024 nebo více 256 barev nebo více
Komunikace Pro LAN, 10BaseT
Pro USB, USB 2.0 standard s jedním
konektorem
Pro LAN, 100BaseT nebo vyšší
Pro USB, USB 2.0 standard s jedním konektorem
Pro LAN, 10BaseT
(Pro použití funkce záznamu: USB 2.0
standard s jedním konektorem)
Pro LAN, 100BaseT nebo vyšší
(Pro použití funkce záznamu: USB 2.0 standard s jedním konektorem)

 

Hardware pobočkové ústředny Podmínky
Podporovaná verze PBX MPR TDA30: 3.00 nebo vyšší ,TDA100 / 200: 3.00 nebo vyšší ,TDA600: 2.22 nebo vyšší
Komunikační cesta USB (na straně MPR) nebo LAN (Pro LAN je vyžadována karta CTI Link.TDA30 podporuje pouze USB.)
Zařízení na pobočce Alespoň jedno DHLC, DLC, SLC, MSLC, ESLC, EMSLC, IP-EXT
Jednotka dveřního telefonu Vyžadována pro funkci obsluhy dveří (je nutná přídavná karta)

 

Hardware IP kamery Podmínky
Podporovaná IP kamera     Panasonic. BL-C řada

 

Phone Assistant Express/Pro

Funkce Express V1.1 Pro V1.1
Uživatelská kapacita 5 pro TDA30, 10 pro TDA100/200, 20 pro TDA600 Max. 128 uživatelů
(verze Pro trial: 2 pro TDA30, 4 pro TDA100/200, 8 pro TDA600)
Základní řízení hovorů X X
Historie hovorů 4 typy a každý typ max. 10 posledních položek 4 typy
Řízení Přesměrování/Nerušit X X
Seznam kontaktů 2 skupiny a každá skupina max. 10 položek Max. 100 skupin a každá skupina max. 100 položek
Monitorování IP kamery 1 kamera 4 kamery
Konferenční hovor (Pouze účastník) (Nastavení jako zřizovatel)
Integrace aplikace Outlook - X
Záznam rozhovoru - X (pomocí VM (bez připojení USB)
IP Soft Phone (volitelný modul)    - X

 

Požadavky volitelných produktů

Požadavky na software/hardware Express V1.1 Pro V1.1
Použití IP Soft Phone. - Použití IP Soft-Phone Plug-In Module

 

Phone Assistant Status Express/ Pro

Funkce Express V1.1 Pro V1.1
Uživatelská kapacita     Max. 3 uživatelé Max. 8 uživatelů
Monitor poboček Max. 5 poboček Max. 128 poboček
Historie hovorů 4 typy a každý typ max. 10 posledních položek 4 typy
Reporty X (vzorek) X (základní)

 

Seznam softwaru

Název produktu Model Popis
Phone Assistant Express KX-NCS1100 Software pro obsluhu telefonu s omezenými funkcemi. Volná licence.
Phone Assistant Pro KX-NCS1101 Software pro obsluhu telefonu.
Vyžaduje licenci. KX-NCS1101 obsahuje 1 licenci.
KX-NCS1105 obsahuje 5 licencí.
KX-NCS1110 obsahuje 10 licencí
Phone Assistant Status Express KX-NCS1200 Software pro obsluhu a monitorování hovoru s omezenými funkcemi. Volná licence.
Phone Assistant Status Pro KX-NCS1201 Software pro obsluhu a monitorování hovoru. Vyžaduje licenci.
KX-NCS1201 obsahuje 1 licenci
Phone Assistant Manager KX-NCS1301 Webový software pro správu konfigurace pobočkové ústředny. Volná licence.
Phone Assistant IP Soft-Phone Plug-In
Module
KX-NCS9101 IP Soft-Phone Plug-In Module pro PA Pro a PA Network Console. Vyžaduje licenci.
KX-NCS91 01 obsahuje 1 licenci.

 

 


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004