Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!
16.04.2018 15:05:10
03.04.2018 21:11:02
Přeji hezký den.Pokud by jste měl zájem , mám T Ú pro 4 telefony pulsní volba ( otočná číselni...
12.03.2018 12:03:47
02.03.2018 09:28:23
02.03.2018 09:07:34
Obchodní manažeři, správci a vedoucí týmů mohou prostřednictvím monitorování v reálném čase sledovat telefonní komunikaci všech členů svého týmu. Aplikace Phone Assistant Status umožňuje monitorovat až 128 uživatelů – (v kombinaci uživatelů aplikace nebo
normálních poboček) včetně všech informací o přítomnosti a dosažitelnosti – výborné pro informační call centra. Oprávnění uživatelé mohou vyzvednout kterýkoli vyzvánějící monitorovaný hovor, poslouchat jej, vstoupit do hovoru nebo jej převzít. Správci navíc mohou v případě potřeby nahrávat zvolený hovor. Monitorované pobočky lze rovněž označit pro snazší identifikaci – např. pro monitorování nového zaměstnance nebo agenta během zaučování.
Uživatelé aplikace Phone Assistant Status Pro mohou monitorovat všechny konfigurované příchozí hovory. Oprávnění uživatelé mohou v rámci monitorování sledovat nejenom všechny telefonní aktivity, ale také nastavení monitorovaných uživatelů, např. přesměrování
hovorů, zprávy od nepřítomného atd.
Software podporuje bohaté možnosti hlášení prostřednictvím vestavěných hlášení, ale umožňuje rovněž úpravu hlášení pro sledování všech telefonních aktivit firmy, jako jsou.
IT oddělení mohou na libovolném počítači se standardním webovým prohlížečem používat aplikaci Phone Assistant Manager pro tvorbu a nastavení uživatelů této aplikace, jakož i provádět typické doplňování, přesuny a změny konfigurace hybridní IP pobočkové ústředny TDA. Pomocí těchto nástrojů si mohou uživatelé sami provádět úpravy jednoduchých nastavení systému i pobočky, jako:
Při správně konfigurované podnikové IP síti mohou oprávnění pracovníci IP oddělení získat vzdálený přístup pro konfigurování základních nastavení pobočkové ústředny TDA z kteréhokoli místa na světě.
Specifikace Phone Assistant Express/Pro
Funkce | Express V1.5 | Pro V1.5 |
Uživatelská kapacita |
5 pro TDA30, 10 pro TDA100/200, 20 pro TDA600 |
Max. 128 uživatelů (Zkušební verze Pro: 2 pro TDA30, 4 pro TDA100/200, 8 pro TDA600] |
Seznam softwaru
Název produktu | Model | Popis |
Phone Assistant P | KX-NCS1101 | Software pro řízení telefonu. Nevyžaduje licenci. KX-NCS1101 pro 1 licenci. KX-NCS1105 pro 5 licencí. KX-NCS1110 pro 10 licencí. KX-NCS1199 pro 128 licencí. |
Phone Assistant Status P | KX-NCS1201 | Software pro monitorování hovoru. Vyžaduje licenci. KX-NCS1201 je pro 1 licenci. |
Phone Assistant IP Soft-Phone | KX-NCS9101 | IP Soft-Phone Plug-In Module pro PA Pro a PA Network Console. Vyžaduje licenci. KX-NCS9101 je pro 1 licenci |
Phone Assistant Manager | KX-NCS1301 |
Specifikace Phone Assistant Status Express/Pro
Funkce | Express V1.5 | ProV1.5 |
Uživatelská kapacita | Max. 3 uživatelé | Max. 8 uživatelů |
Monitor poboček | Max. 5 poboček | Max. 128 poboček |
Leták KX-TDE 100/200/600 ke stažení ve formátu pdf (1 MB)
Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004