Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...ANTS CTI Panel?
Slouží pro přehledné zobrazení požadovaných údajů v callcentru tak, aby operátoři i manažer callcentra byli průběžně informováni o okamžitém stavu důležitých ukazatelů, jako je například počet hovorů čekajících ve frontě na odbavení. ANTS CTI Panel zobrazuje zvolené údaje buď na připojeném externím LED displeji (tzv. wallboard) nebo na LCD či plasmovém monitoru s velkou úhlopříčkou.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

VoIP/IP telefonní ústředny

Kancelářská komunikace se v současnosti odklání od tradičních telefonů k nízkonákladovým a flexibilním IP systémům, které v plném rozsahu využívají předností rychlého růstu IP aplikací a globalizace.

 

Panasonic KX-NS1000

 

Zařízení jsou standardně vybavena novými IP funkcemi, které zvyšují jejich efektivitu a snižují komunikační náklady. Zahrnují rovněž pohodlné a velice efektivní funkce jako je bezdrátový provoz, hlasová pošta a CTI.

Společnostem, které uvažují o přechodu na plný IP systém, nabízejí systémy IP-PBX snadno ovladatelnou platformu, která se v širokém rozsahu přizpůsobí potřebám růstu společnosti i v budoucnu. Tyto modely navíc podporují tradiční telekomunikační linky, což umožňuje integraci IP systémů s konvenčními telefonními systémy jako jsou ISDN i analogové linky.

IP plaforma řešení firemní komunikace

Komunikační servery používané ve firemním prostředí by měly poskytovat řešení požadavků současných reálných firem, jako je zjednodušení a zkvalitnění komunikací, snižování nákladů, zvyšování produktivity, podpora malých a domácích firem a diverzifikace pracovišť. Měly by si poradit se všemi uvedenými požadavky a při tom se přizpůsobovat stylu fungování jednotlivých typů organizací.

Moderní komunikační servery jsou navrženy tak, aby plnily uvedené úkoly pomocí modulárních hardwarových a softwarových prostředků, které uživatelům dovolí přizpůsobit si komunikační systém vlastním potřebám.

Funkce systémů je možné snadno rozšiřovat doplňováním softwarových aplikací a licencí tak, aby celý systém vyhověl požadavkům libovolné firmy bez ohledu na to, jestli je velká nebo malá.

Servery Panasonic KX-NS1000, KX-NS700 a KX-NS500 jsou postaveny na digitálních, IP a SIP technologiích s výkonnými vestavěnými komponentami sjednocené spolupráce a komunikace včetně nástrojů pracovní plochy, zasílání zpráv a interaktivního systému hlasové odezvy, který ve spolupráci s komplexní řadou terminálů, příslušenství a aplikačního softwaru zajišťuje, že se tyto systémy mohou přizpůsobit tak, aby splňovaly všechny komunikační požadavky vašeho podniku a podporovaly růst příjmů.

 

Tip: Přečtěte si také naše případové studie a  vzorová řešení, popisující nasazená řešení u skutečných a vzorových zákazníků, a příklady aplikací, popisující využití vybraných funkcí ústředen pro požadované zadání.

 

Tip: Prohlédněte si videoprezentaci Pokročilé funkce PBX, zahrnující bezdrátová zařízení, integraci mobilních telefonů, QSIG síťování, ICD skupiny, CTI aplikace, Automatickou spojovatelku a Jednotnou distribuci hovorů.

 

Podrobnější informace o IP systémech na našem webu naleznete pod odkazy níže:

Panasonic IP systémy:

Avaya IP systémy:

Alcatel IP systémy:

Starší:

 

 

 

 

Diskuse k článku: VoIP / IP / digitální telefonní ústředny

Datum: 19.12.2011 14:56:39; Od: Anonym2
Titulek: Bez titulku

Chtěl bych se zeptat, jestlipak nejde zmenit ip adresa z jistych duvodu bych to potreboval diky za odpoved
odpovědět

Datum: 18.11.2011 17:06:36; Od: renata riegelová
Titulek: Bez titulku

dá se zjistit z jakého počítače byla odeslana sms zdarma??
odpovědět

Datum: 24.07.2011 19:44:16; Od: Peter Mokryš
Titulek: Bez titulku

dobry den ja by sem chtel zmenit IP adresu lebo se mi tam napojil nejaky hacker . mužete mi poradit? dekuju
odpovědět

Datum: 06.03.2011 14:53:58; Od: Jaroslav Novotný
Titulek: Bez titulku

Dobrý den,chci Vás požádat o info. ohledně celkových nákladů na pořízení modemu atd. neboť chci volat přes internet do všech sítí v ČR.
A kolik by takové volání měsíčně stálo.
Děkuji za info. S pozdravem.
odpovědět

Datum: 05.10.2010 21:47:15; Od: xmichl05
Titulek: hlasova zprava pro volajiciho na VoIP telefon

Dobrý den, rád bych zprovoznil nějaké vhodné a levné řešení (VoIP) pro následující aplikaci: volající vytočí moje tel. číslo, před samotným zazvoněním mého telefonu
mu bude do sluchátka přehrán vzkaz, který si předem nahraju do telefonu. Existuje možnost toto realizovat s nějakým VoIP telefonem bez použití ústředny? Příp. s jakým typem. Děkuji.
odpovědět

Zobrazení celé diskuse k tomuto článku (celkem 10 příspěvků)


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004