Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...LCR?
(Low Cost Routing) - automatické směrování hovorů dle volaného čísla pro dosažení nižších nákladů díky např. směrování hovorů do zahraničí přes levnějšího alternativního telekomunikačního operátora nebo hovorů na mobilní telefony přes GSM bránu. Funkce je také někdy označována ARS (Automatic Routing System)
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Případová studie nasazení technologie VoIP ve společnosti PharmSys

 

 

Představení zákazníka

Společnost PharmSys vyvíjí a implementuje informační systémy, určené zejména pro farmaceutické společnosti a obchodní oddělení společností, působících v oblasti dodávek léků na lékařský předpis, volně prodejných léků, případně prostředků zdravotnické techniky. Na trhu působí již od roku 1993, v České Republice od roku 1998. Patří mezi přední poskytovatele softwarových řešení pro zdravotnictví.

 

 

Řešení

Společnost PharmSys se rozhodla modernizovat svoji starší analogovou telefonní ústřednu na centrále v Praze a oslovila potenciální dodavatele s požadavkem na návrh řešení. Tato ústředna již také nedostačovala s ohledem na rozvoj společnosti svojí kapacitou a vzhledem k předpokladu dalšího růstu byla proto jedním z dalších požadavků také plná modularita systému.

Ve výběrovém řízení zvítězilo řešení, předložené společnosti STAND CZ, největším prodejcem pobočkových telefonních ústředen Panasonic v ČR. Řešení splňovalo požadovaná kritéria, management společnosti PharmSys však zaujalo také navržené propojení s pobočkou v Bratislavě s využitím technologie VoIP, umožňující integraci ústředen v těchto lokalitách. S ohledem na provozní a finanční přínosy bylo proto rozhodnuto rozšířit investici také o ústřednu v Bratislavě. Řešení bylo dále dle doporučení dodavatele doplněno o centrální systém hlasové pošty a CTI aplikaci ANTS Call Centre Manager.

 

 

Pharmsys - topologie řešení

 

 

 

Vzájemné propojení nasazeného systému Panasonic KX-TDA 100 v Praze se systémem Panasonic KX-TDA15 v Bratislavě přináší společnosti PharmSys výrazné výhody, kterými jsou zejména:

  • Úspora za telefonní poplatky: Hovory mezi pracovníky v Praze a Bratislavě jsou automaticky směrovány přes VoIP kanál a jsou tedy bezplatné. Propojené systémy se chovají jako jeden celek se společným číslovacím plánem, pracovník v Praze může volat kolegovi v Bratislavě vytočením čísla jeho pobočky stejně, jako by seděl ve vedlejší kanceláři. Celkový rozsah úspor, vyčíslený na základě analýzy dosavadního provozu v rámci návrhu řešení, umožní realizovat návratnost investice v průběhu 3 let.
  • Zkvalitnění služeb zákazníkům: Integrace obou systémů umožňuje plnohodnotné přepojování hovorů mezi oběma lokalitami. Pokud je tedy například potřeba, aby záležitost slovenského klienta, volajícího do Bratislavy, řešil specialista technické podpory v Praze, může ho pracovník, který přijme hovor, jednoduše přepojit do Prahy.
  • Centrální hlasová pošta: V nočním režimu ústředny jsou dle požadavku zákazníka neobsloužené hovory na bratislavské číslo automaticky směrovány přes VoIP kanál na systém hlasové pošty připojený k ústředně v Praze. Zanechá-li volající vzkaz, je v souladu s interními procesy další pracovní den ihned zpracován pracovníky pražské centrály. Systém hlasové pošty je vybaven ethernet rozhraním, umožňujícím odeslání záznamu prostřednictvím emailu, což je v případě potřeby využíváno pro přeposílání záznamů do Bratislavy.

 

Pro společnost PharmSys je důležité poskytování kvalitních služeb zákazníkům, což představuje i vysokou dostupnost technické podpory. Pro monitoring jejího vytížení a průběžné obsazenosti jednotlivých komunikačních kanálů je využíván software ANTS Call Centre Manager, poskytující detailní statistiky telefonního provozu včetně grafického vyhodnocení pro management. Výhledově je zvažována integrace s interním informačním systémem.
Po půl roce provozu nového sytému provedl management společnosti PharmSys průběžné vyhodnocení investice s tím, že nasazení řešení využívajícího VoIP technologii bylo shledáno jako úspěšné a management konstatoval, že implementované řešení splnilo očekávání jak svými provozně technickými parametry, tak z hlediska očekávaných přínosů.

 
  Případová studie ke stažení ve formátu PDF (680 kB)
 
 
Přečtěte si také:
 
  • Cígler software - propojení poboček firmy pomocí technologie VoIP
  • Městský úřad Ivančice - výrazná úspora za telekomunikační poplatky díky technologii VoIP
  • Qisda - bezplatné, rychlé a spolehlivé spojení s centrálou na Taiwanu 
  • další případové studie

  • Dotaz / příspěvek do diskuse

    Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
    Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004