Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...ISDN 30?
ISDN30 / euroISDN30 / ISDN PRI - označení pro třicetikanálovou digitální přípojku ISDN.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

KX-TDA 200
Funkce podrobněji:

 

Snadná komunikace

Snadná komunikaceDigitální telefony Panasonic jsou elegantní, snadno ovladatelné a efektivní. Mezi jejich výhody patří zobrazení identifikace až s 20 znaky, velký, snadno čitelný, šestiřádkový podsvícený displej, dobře viditelná kontrolka Zpráva / Hovor, navigační klávesy pro rychlé a snadné ovládání, nastavení 4 možných poloh sklonu pro vyšší pohodlí a USB rozhraní, které umožňuje snadné připojení k osobnímu počítači na bázi technologie plug-n-play.

Efektivita, kterou oceníte

Naše víceúčelová řešení přinášejí podnikům široké spektrum výhod. Bezdrátová technologie umožňuje volný pohyb a mobilitu, takže můžete volat nebo přijímat důležité hovory kdekoli ve svých kancelářích a díky možnosti uchovávání zpráv je možné zlepšit takřka všechny služby. Pokročilé funkce zákaznické linky zvyšují účinnost komunikace a umožňují efektivnější péči o zákazníky. S Hybrid IP PBX lze snadno přepojovat hovory, řídit úoperátory i kontrolovat užívání telefonního systému v kancelářích. Hybrid IP PBX Panasonic je kompatibilní s protokoly CTI Standard Protocol, TAPI a CSTA a může sloužit jako jádro výkonného, nenahraditelného CTI systému.

Vyšší výkon za méně peněz

Spolehlivý, snadno ovladatelný systém síťového propojení kanceláří s nízkými náklady je pro každou společnost přínosem. Pomocí VoIP brány převádí Hybrid IP PBX hlasové signály z telefonu na IP pakety a umožňuje tak využívat technologii VoIP se stávajícími telefonními přístroji. Hybrid IP PBX podporuje také protokol QSIG*, který nabízí vyšší efektivitu při tvorbě podnikových hlasových sítí. Technologie Least Cost Routing (LCR) šetří peníze tak, že zvolí vždy ten nejméně nákladný způsob volání. VoIP technologie a networking navíc kromě nižších nákladů umožňují také jednodušší přístup v rámci sítí.

Spolehlivost

Přísný systém řízení a testování jakosti před opuštěním továrních hal společnosti Panasonic zajišťuje vysokou spolehlivost systému Hybrid IP PBX. Ten je již od návrhu vytvořen tak, aby umožňoval rychlou a snadnou údržbu a omezil tak systémové prostoje na absolutní minimum. Díky tomu je také možné měnit a přidávat různé moduly, aniž by bylo nutné vypínat systém.

Myslíme do budoucna

Hybrid IP PBX je komunikační nástroj, který může růst s vaším podnikem. Nabízí značné možnosti dalšího vylepšování a je schopen pracovat s IP telefony, IP fotoaparáty a dalšími novinkami, které mají být v nejbližší době uvedeny na trh.

Velký displej

Celá škála informacíVelký displej

Díky vizuální zpětné vazbě usnadňuje uživatelsky příjemný displej odbavování hovorů i plnění dalších úkolů. Nabízí přístup k nejrůznějším informacím (viz níže uvedený seznam) a mnoha funkcím systému Hybrid IP PBX. Umožňuje také telefonovat podle vizuálních instrukcí zobrazovaných na displeji.

Schopnost vícejazyčné komunikace

Hybrid IP PBX umí komunikovat až v pěti různých jazycích, což je nedocenitelné zvláště při práci v oblastech, kde se běžně mluví několika jazyky. Pomocí pobočkové ústředny může být pro konkrétní telefonní linky nastaven jazyk vyhovující potřebám jejich uživatelů.
- seznam příchozích a odchozích hovorů (funkce Call Log)
- jméno a číslo volajícího (ISDN, funkce Caller ID)
- systémové / osobní zrychlené vytáčení
- seznamy telefonních poboček
- menu systémových funkcí
- trvání hovoru
- čekající zpráva, zprávy v nepřítomnosti, nastavení funkcí
- jméno a číslo volající linky
- čas a datum
Snadno čitelný, podsvícený displej

  • Snadno ovladatelné navigační klávesy šetří čas
  • Programovatelné klávesy s červenou / zelenou LED diodou
  • Konektor na připojení náhlavní soupravy pro hands-free
  • Duplexní hlasitý telefon
  • Kontrolka Zpráva / Hovor
    Když někdo volá, rozsvítí se velká, dobře viditelná
    kontrolka, takže už z dálky vidíte, že vám zvoní telefon. Barva
    kontrolky se liší podle konkrétní situace – zelená značí hovor
    z interní linky, červená hovor zvenčí a znovu červená zprávu
    zanechanou volajícím.

PC ConsolePC Console a PC Phone (KX-T7636 a KX-T7633)

Aplikace PC Phone standardně integruje databázi osob z Microsoft Outlook a rozšiřuje nabídku funkcí telefonního systému při současném zjednodušení ovládání přímo z PC. PC Console umožňuje spojovateli odbavovat hovory efektivněji a na vyšší profesionální úrovni.

XDP (extra Device Port) a Digital XDP*

Díky XDP je možné k vašemu systému přidat analogový telefon, bezdrátový telefon nebo jiný jednolinkový přístroj bez nákladů na další linku. Nyní můžete zároveň hovořit se zákazníkem a posílat fax. Nebo po připojení modemu na XDP port během hovoru stahovat data z PC, případně se připojit k internetu. Digital XDP umožňuje zvýšit počet digitálních telefonů bez nákupu dalších karet. Díky této vlastnosti je možné dát k dispozici funkční digitální telefony většímu počtu zaměstnanců, a zvýšit tak celkovou produktivitu organizace.
* Digital XDP je k dispozici od verze1.1.

Více volnosti, lepší kvalita signálu

TCA155

Máte na telefonu důležitého klienta a zároveň spěcháte na naléhavou schůzku? Pomůže vám připojení přes Panasonic Wireless DECT. Systém Panasonic Hybrid IP PBX vám prostřednictvím lehkého, elegantního bezdrátového telefonu umožní pokračovat v hovoru se zákazníkem a mezitím si dojít ke stolu nebo se pohybovat po pracovišti. A protože jde o digitální systém, je hlasový signál jasný a čistý. Umožňuje bezdrátovou komunikaci na delší vzdálenost pomocí několika celulárních stanic, které zvyšují flexibilitu a mobilitu přístroje. S Wireless XDP můžete svůj bezdrátový telefon nastavit tak, aby využíval stejnou linku jako stolní telefon, a následně přijímat hovory, i když právě nejste u svého stolu. Jste vždy na příjmu, připraveni přijmout zákazníkův hovor a maximálně využít každou obchodní příležitost, která se naskytne.

 

  

Hybrid IP PBX – Stručně o systému

Systém Hybrid IP PBX v sobě spojuje funkce pobočkové ústředny s IP kompatibilitou a nabízí velké množství různých funkcí. Například s použitím dodatečné karty Voice-Over-IP Gateway je možné převádět hlasový signál na IP pakety a využít podnikovou datovou síť k telefonickému propojení různých pracovišť bez nutnosti pronajímat další samostatné vedení. Tato funkce dokáže také propojit interní telefonní systém společnosti, osobní počítače a internet.

Špičková efektivita odbavování hovorů

Díky funkcím inteligentního odbavování hovorů může systém Hybrid IP PBX firmy Panasonic sloužit jako jádro menší, efektivní zákaznické linky, která zajistí vynikající služby zákazníkům. Hybrid IP PBX lze použít k automatickému přepojování příchozích hovorů dle okamžité potřeby. Můžete jej naprogramovat, aby efektivně přepojoval volající přímo k odpovídající skupině.

Také je možné nastavit záložní linku, kam budou směrovány hovory, které po určitou dobu nikdo nezvedá. Takovou záložní linkou může být libovolná pobočka – třeba podniková hlasová schránka – a navíc můžete v ústředně nadefinovat různé záložní linky pro denní režim, noční režim a polední přestávku.

Další funkce – například VIP Call, která zajišťuje zvláštní zacházení s klíčovými zákazníky, nebo Automated Attendant, automaticky vyřizující hovory či řazení do front, která drží volající na lince a přehrává jim zprávy či hudbu, pokud se jim právě nemůže nikdo věnovat – pomáhají zajistit vysokou spokojenost zákazníků a předcházet ztrátě obchodních příležitostí. Systém nabízí různé modely přepojování hovorů. Efektivní využití těchto modelů – jednotného přepojování UCD (Uniform Call Distribution), vyřizování dle priority (Priority Hunting) a simultánního vyzvánění (Simultaneous Ring) – může pomoci zvýšit efektivitu vyřizování hovorů.

Konkrétní členské pobočky se mohou „připojit“, přidat se ke skupině a začít vyřizovat hovory, nebo „odpojit“ a dočasně skupinu opustit, například když mají pauzu. Linka může být také přidělena nadřízenému pracovníkovi, terý má přístup k informacím o příchozích hovorech pro jednotlivé skupiny (počet hovorů v pořadí, nejdelší doba čekání ve frontě apod.), může kontrolovat připojené a odpojené stanice a sledovat aktuální stav členů kupiny.

Cenově dostupný systém, který prospěje vašemu podnikání

Nové funkce práce se zprávami zajišťují vyšší flexibilitu. Pokud právě nemáte dost pracovníků, může hovory vyřizovat služba Automated Attendant. Upgrade na Unified Messaging, využívající technologii CTI, v sobě spojuje e-mail, fax a hlasovou poštu a přináší schopnost multimediální komunikace. Dokonce můžete celý systém nastavit individuálně, aby vyhovoval potřebám různých volajících. A pokud jej navíc zkombinujete se systémem hlasové pošty Panasonic, získáte další funkce, které nabízí pouze Panasonic, jako je filtrování hovorů(Live Call Screening), obousměrné nahrávání (Two-Way Recording), či obousměrné předávání (Two-Way Transfer).

Vyšší produktivita, lepší uspokojení zákazníka

Integrace se stolními PC zefektivňuje odbavování hovorů a nabízí další funkce. Vestavěný USB port umožňuje digitální telefony Panasonic snadno připojit k osobnímu počítači. Program PC Phone integruje telefonní systém s databází, a představuje tak efektivní nástroj pro podporu správy informací o klientech (CRM). Selektivní i automatické nahrávání hovorů, inteligentní záznamník a integrace s programem Microsoft Outlook představují jen zlomek výjimečných funkcí, které podnikovým operátorům zpřístupní nové možnosti. Další růst produktivity přináší aplikace PC Console, která spojovatelce umožní snadno vyřizovat a přepojovat hovory a provádět nejrůznější rutinní úlohy přímo na monitoru pomocí standardní PC myši nebo jiného polohovacího zařízení.

Nízké telefonní účty

Technologie VoIP a Networking Hybrid IP PBX může posloužit jako jádro cenově dostupného, snadno ovladatelného systému vnitropodnikového síťgového propojení. Vybavení dodávané k systému KX-TDA – jako jsou pronajaté linky E&M, či protokoly QSIG a VoIP (Voice-over-Internet Protocol) – mohou navíc pomoci snížit náklady a zajistit spolehlivé spojení v rámci společnosti i s vnějším světem.

VoIP digitálně komprimuje hlasová data do IP paketů, které posílá po internetu a v cílovém umístění konvertuje zpět na hlasový signál. To znamená, že více protelefonovaného času neznamená vyšší náklady. Navíc umožňuje VoIP simultánní přenos hlasu a dat.

Systém KX-TDA Hybrid IP PBX podporuje i protokol QSIG, čímž umožňuje vzájemné propojení většího množství lokalit s pobočkovou ústřednou do jediného, rozsáhlého, v podstatě jednolitého virtuálního telefonního systému a přístup k vyspělejším komunikačním funkcím. Příkladem může být aplikace u zákazníků se staršími pobočkovými ústřednami v kancelářích firem, kde lze QSIG využít k implementaci systému Hybrid IP PBX Panasonic ve všech pobočkách. Pomocí jednotného plánu číslování sítě můžete každé lince na pobočce i na ústředí přidělit vlastní telefonní číslo, a snížit tak celkové komunikační náklady.

IP komunikace

 

Leták KX-TDA 100Dokument PDF a KX-TDA 200 ke stažení ve formátu PDF (800 kB)
Popis systému KX-TDA 100 a KX-TDA 200 ke stažení ve formátu PDF (1,5 MB)
Další dokumenty ke stažení

 

Diskuse k článku: Funkce podrobněji

Datum: 21.01.2013 17:37:43; Od: Josef Mejzlík
Titulek: napojení na rozhlas

Prosím o informaci: V Domově pro seniory v Mníšku pod Brdy je naistalovaná ústředna KX-TDA 200. Současně je v objektech starší systém rozhlasu. Jle tento systém k ústředně napojit a za jachých podmínek? Jde o vyhlašování požárního poplachu buď z recepce nebo z oprávněných telefonních čísem.
odpovědět

Datum: 23.01.2013 10:39:18; Od: USTREDNY.cz
Titulek: Re: napojení na rozhlas

Ústřednu Vám instalovala naše společnost, naši technici Vás budou kontaktovat ohledně možností řešení Vašeho požadavku.

odpovědět

Datum: 22.01.2007 07:36:18; Od: Vladimír Saska
Titulek: kapacita rychlé systémové volby

Dobrý den,
provozuji KX-TDA200 a tabulku rychlé systémové volby používáme na třídění hovorů přicházejících od zákazníků jednotlivým ICD skupinám podle toho jaký typ servisní smlouvy zákazník uzavřel. Tabulka systémové volby má 1000 pozic. Původně se zdálo, že nám postačí, ale počet uzavíraných smluv rychle stoupá a proto hledáme náhradu, nebo rozšíření tohoto nástroje. Existuje nějaká možnost tuto tabulku rozšířit ? Děkuji.
odpovědět

Datum: 23.01.2007 11:37:41; Od: USTREDNY.cz - Zdeněk Prax
Titulek: Re: kapacita rychlé systémové volby

Rozšíření kapacity je možná pomocí karty KX-TDA 105, nicméně vhodnější by v tomto případě bylo zřejmě řešení pomocí CTI software (viz. www.ants.cz), neboť to Vám umožní propojení přímo s evidencí smluv atd.)
odpovědět

Datum: 24.06.2005 07:34:45; Od: Vilém Šarkady
Titulek: KX - TDA 200

Vážení přátelé,
vaší ústřednou nabízíte vyšší výkon za méně peněz -pomocí VoIP brány převádí Hybrid IP PBX hlasové signály z telefonu na IP pakety a umožňuje tak využívat technologii VoIP se stávajícími telefonními přístroji.
Dotaz:
1. Co vše je základní dodávce KX - TDA 200 za cca 27 995,-Kč -?
2. Anoncované funkce a systémové služby je třeba nakombinovat z volitelných položek - karet?
3. Kolik telefonních linek - ze základní nabídky za cca 27 995,-Kč - lze provozovat pomocí VoIP?
4. Je třeba stávající analogové telefony vyměnit za Vámi nabízené telefony?
Prosím o odpoveď, neb si děláme hrubý rozpočet na nákup podobného systému (cca 50 analogových telefonů, 10 přenosných - s podporou VoIP).

Děkuji a přeji hezký den.
odpovědět

Datum: 29.06.2005 12:55:07; Od: USTREDNY.cz - Zdeněk Prax
Titulek: Re: KX - TDA 200

Pro využítí funkcionality, tak jak ji popisujete, je zapotřebí doplnit telefonní ústřednu rozšiřujícími kartami. Spojíme se s Vámi přímo a vypracujeme Vám konkrétní řešení.
odpovědět


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004