Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...JOG-DIAL?
Kruhový ovládací prvek pro výběr z funkčního menu.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Panasonic KX-NCP 500 a KX-NCP 1000; VoIP / IP telefonní ústředna

Zvýšení produktivity

Aplikace pro zvýšení produktivity

Počítače se staly základními nástroji podnikání, a proto Panasonic vyvinul síťovou komunikační platformu pro bezproblémovou integraci vyspělých aplikací pro zvýšení efektivity a produktivity práce.

Communication Assistant – Sada aplikací pro vyšší produktivitu

Panasonic Communication Assistant je soubor intuitivních aplikací, v nichž se prolíná uskutečnění hovoru ukázáním a kliknutím, zobrazení přítomnosti a dosažitelnosti s integrací se softwarem Microsoft Outlook®, oblíbenými nástroji TAPI a mnoha dalšími nástroji pro zjednodušení a zdokonalení komunikace v reálném čase uživatelů ve fi remní oblasti.

Software Communication Assistant, navržený pro snadnou instalaci i údržbu, lze používat bez potřeby jakéhokoli přídavného serveru – díky tomu představuje ideální řešení pro malé fi rmy s omezenými znalostmi IT a malým počtem pracovníků.

Zaměřeno na všechny oblasti s možností zdokonalení– Sada aplikací pro vyšší produktivitu Communication Assistant obsahuje:

 

 

 

Communication Assistant společně s platformou KX-NCP umožňuje fi rmám používat jednotnou komunikaci, zvyšující produktivitu podniku.

 

Panasonic KX-NCP500 / KX-NCP1000

 

Communication Assistant – VM Assistant

VM Assistant umožňuje používat funkci jednotného zpracování zpráv, která uživatelům prostřednictvím počítače zpřístupňuje všechny hlasové zprávy v pořadí, v jakém je chtějí vybírat.

Ve společnostech, které používají vyspělé řešení KX-TVM Voice Messaging, umožňuje Communication Assistant uživatelům vizuálně spravovat hlasovou poštu aplikací Voice Mail Assistant. VMA lze spustit přímo z prostředí softwaru Communication Assistant prostřednictvím ikony Message.

Aplikace Voice Mail Assistant uživateli umožňuje:

• Vizuálně kontrolovat a obsluhovat jeho zprávy hlasové pošty
• Přeskakovat ve zprávě vpřed nebo převinout zpět o 4 sekundy
• Měnit rychlost přehrávání zprávy
• Přehrávat a zastavovat zprávy
• Mazat zprávy
• Měnit nastavení hlasové schránky
• Exportovat zprávu do počítače (soubor .wav)
• Poslat zprávu jako přílohu e-mailu (soubor .wav)
• Volat zpět osobě, která zprávu zanechala

Communication Assistant IP Softphone

Modul Panasonic Communication Assistant IP Softphone umožňuje obchodním zástupcům, servisním technikům, personálu prodeje a podpory a dalším, často cestujícím pracovníkům, kdykoli a kdekoli použít jejich počítač jako IP telefon pro přístup k jednotné komunikaci. Pro využití IP Softphone se uživatel musí pouze jednoduše připojit do podnikové IP sítě prostřednictvím bezpečné širokopásmové přípojky, umožňující přístup k aplikaci IP Softphone. Aplikace IP Spftphone umožňují fi irmám centrální připojení zaměstnanců k podnikové platformě KX-NCP, která prostřednictvím cenově výhodné VoIP komunikace zvyšuje produktivitu.

Integrace s aplikací Microsoft® Outlook®

Communication Assistant lze hladce propojit s aplikací Microsoft® Outlook®, což uživatelům zjednodušuje volbu telefonních čísel i příjem upozornění na příchozí hovory.

PC konzole

PC konzole představuje pro podnikového operátora výkonný a účinný nástroj pro zdokonalenou obsluhu hovorů a služby zákazníkům. PC konzole zobrazuje na obrazovce počítače informace o volajícím ještě před přijmutím hovoru operátorem a usnadňuje mu tak poskytování priorit příchozím hovorům, aby důležití zákazníci nemuseli čekat. Operátor má okamžitý přehled o volných a obsazených vnitřních linkách a může díky tomu jednoduchou technikou „ukaž a klikni“ přepojovat hovory a provádět další akce.

Integrace s obchodními aplikacemi

KX-NCP podporuje technologii CTI (Computer Telephony Integration), která umožňuje synchronizovanou spolupráci systému s výkonnými počítačovými aplikacemi. Systém podporuje integraci CTI s IP technologií prostřednictvím dvou osvědčených průmyslových standardů:

1. TAPI (Telephony Application Programming Interface) a
2. CSTA (Computer Supported Telecommunications Applications)

S podporou rozhraní TAPI a CSTA lze používat nejrůznější komunikační prostředky – integraci se špičkovými aplikacemi jiných výrobců, umocňující možnosti fi remní komunikace a poskytující softwarové nástroje pro zvýšení produktivity vašeho podnikání.

 

 

  Brožura KX-NCP500 a KX-NCP1000 ke stažení ve formátu pdf (1,46 MB)

  Karta Technická specifikace KX-NCP500 a KX-NCP1000 (945 kB)

  Další dokumenty ke stažení 


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004