Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...LED?
(Luminescence Electro Dioda) - optický elektronický prvek, používaný jako kontrolka. Hovorově bývá označován jako "ledka".
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Panasonic KX-NCP 500 a KX-NCP 1000; VoIP / IP telefonní ústředna

Call centrum

Řešení Call centra

Komunikační platforma KX-NCP se dodává s vestavěným vyspělým řešením Call centra, které je dostatečně všestranné pro potřeby většiny uživatelů; umožňuje fi rmám zvýšit produktivitu operátorů, zpřehlednit týmovou komunikaci, účinně směrovat hovory zákazníků do správných oddělení a pomáhat kancelářským i prodejním týmům. Volitelné externí moduly ACD reportů lze navíc používat pro generování podrobných hlášení.

Vybaveno mnoha funkcemi Call centra

Efektivní a zdvořilé odbavení hovorů je nejdůležitějším faktorem úspěšného obchodního podnikání bez ohledu na velikost fi rmy. Panasonic nabízí více řešení pro malá i střední Call Centra, napomáhající řídit a využívat i omezené zdroje, které jsou k dispozici. Platforma NCP obsahuje dále uvedené funkce Call centra, které společně s vestavěnými aplikacemi Communication Assistant pro zvýšení produktivity řeší většinu potřeb běžného Call centra:

• Vestavěné funkce Call centra
• Inteligentní a automatické směrování hovorů
• Flexibilní směrování do skupin distribuce hovorů
• Směrování VIP hovorů
• Funkce Automatické spojovatelky
• Řazení do fronty se zprávou čekajícímu hovoru
• Přenositelná pobočka (funkce „Hot Desking‘)
• Monitorování fronty hovorů nadřízenou stanicí
• Úroveň monitorování a hlášení nadřízené stanici

Tato řešení lze navíc kombinací s tržně dostupnými softwarovými řešeními CTI rozšířit dle požadavků náročnějších
Call center.

Inteligentní přepojování hovorů

Platforma NCP podporuje ICD skupiny (Incoming Call Distribution), což jsou základní stavební kameny pro použití funkcí Call centra. Příchozí hovory přijaté ICD skupinou jsou podle použité metody rozdělovány operátorům Call centra, a pokud je předprogramované číslo operátora ve skupině obsazené, lze hovor zařadit do fronty. Operátora lze rovněž přiřadit několika ICD skupinám, což umožňuje odbavení hovorů několika ICD skupin menším počtem operátorů a tím zvýšit fl exibilitu Call centra.

Funkce operátorů

Systém podporuje mnoho standardních funkcí operátorů Call centra. Použití vestavěných funkcí společně s aplikacemi Communication Assistant umožňuje efektivnější práci operátorů. Následující vyspělé funkce pomáhají zvýšit produktivitu jak jednotlivých operátorů, tak firmy jako celku:

• Přihlášení/Odhlášení operátora, funkce zotavení
• Zaparkování/Vyvolání hovoru členy týmu
• Spuštění záznamu zákazníka (integrace CRM)

Funkce Správce Call centra

Platforma NCP podporuje vestavěné funkce správce call centra, které umožňují v reálném čase správu a přehled hovorů ve frontě a obsluhy hovorů jednotlivými operátory. Prostřednictvím aplikace Communication Assistant for Supervisor může nadřízený monitorovat stav telefonu každého operátora, dálkově přihlásit linku momentálně odhlášeného operátora nebo kliknutím myši odhlásit telefon operátora. Linka nadřízeného navíc může na šestiřádkovém displeji telefonu monitorovat různé důležité statistické položky Call centra, jako:

• Celkový počet odbavených hovorů
• Průměrný čas čekání
• Ztracené hovory

K funkcím nadřízeného patří:

• Monitorování hovorů skupiny
• Statistiky o hovorech skupiny
• Dálkové připojení operátora
• Tichý příposlech
• Dálkové převzetí hovorů
• Nejdelší doba čekání

Pozvolné využívání řešení Call centra

Firmy vyžadující Call centra s vyspělými funkcemi mohou použít volitelný ACD Report Server (KX-NCV200). Umožňuje firmám se všemi typy zákaznicky orientovaných oddělení i call center používat vyspělé monitorování operátorů i front v reálném čase, podrobné monitorování i analýzy výkonů, komplexní hlášení i celkovou vizualizaci činnosti call centra.

Díky platformám Panasonic NCP nyní mají uživatelé call center jasnou volbu a možnost zdokonalení pro svoje call centra. Firmy kromě toho mohou znásobit možnosti svých call center volitelným serverem NCV200 ACD Report Server nebo produkty jiných výrobců.

 

 

  Brožura KX-NCP500 a KX-NCP1000 ke stažení ve formátu pdf (1,46 MB)

  Karta Technická specifikace KX-NCP500 a KX-NCP1000 (945 kB)

  Další dokumenty ke stažení 


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004