Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...Hostitelská ústředna?
Hostitelská pobočková ústředna je pojem, používaný pro označení předřazené ústředny, která je připojena na vstup telefonní ústředny, typicky například v administrativních budovách, kde je pobočková ústředna zákazníka napojena na hostitelskou ústřednu pronajímatele areálu. Pro volání do veřejné sítě je nutné kromě kódu pro přístup na veřejnou linku (obvykle "0" nebo "9") vlastní telefonní ústředny volit následně ještě kód hostitelské ústředny - moderní systémy však dokáží k volanému číslu přiřadit kód hostitelské ústředny automaticky.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

 Případová studie nasazení technologie VoIP ve společnosti Qisda
 

Představení zákazníka

Společnost Qisda (dříve BenQ) je ODM/EMS výrobcem LCD monitorů, LCD TV, projektorů, multifunkčních tiskáren, mobilních telefonů a další elektroniky. V továrnách v Číně, na Taiwanu, v České Republice a v Mexiku zaměstnává více než 10.000 lidí. V České Republice provozuje 3 výrobní závody v průmyslové zóně Černovické terasy v Brně.

Řešení

Společnost Qisda provozuje ve svých třech závodech v České Republice pobočkové telefonní ústředny značky Panasonic, vzájemně propojené technologií VoIP. Dodávku realizoval největší dodavatel ústředen Panasonic v ČR, společnost STAND CZ spol. s r.o.
V budovách Z1 a Z3 jsou instalovány systémy KX-TDE 200, v budově Z2 pak hlavní systém Panasonic KX-TDA 600. Jednotlivé ústředny jsou připojeny do sítě telekomunikačního operátora prostřednictvím přípojek ISDN 30, v hlavním systému je pak připojena další ISDN 30 přípojka do VoIP gatewaye, kterou je realizováno spojení s centrálou společnosti Qisda na Taiwanu.
Díky vzájemnému propojení ústředen v jednotlivých závodech technologií VoIP jsou ústředny spojeny do celku, využívajícího společný číslovací plán. Pracovníci na jednotlivých závodech si tak mezi sebou mohou volat z pobočky na pobočku jako by seděli ve vedlejší kanceláři, a to zdarma. Také pokud je pracovník dočasně přemístěn na jiný závod, může být jeho telefon bez dalších nákladů přesměrován do příslušné lokality.
Spojení s ústřednou na Taiwanu prostřednictvím VoIP příčky zajišťuje pro všechny pracovníky ve všech třech výrobních závodech bezplatné, rychlé a spolehlivé spojení s centrálou. Volání do centrály jsou systémem automaticky směrována přes VoIP příčku, takže pracovník nemusí vytáčet žádný další kód nebo speciální číslo, vše je zajištěno ústřednou.
Pro řízení nákladů je instalován tarifikací software v síťové verzi, což umožňuje vyhodnocovat provoz ze všech výrobních nákladů centrálně z jednoho místa a následně optimalizovat provoz.
Řešení společnosti STAND CZ, založené na technologiích pobočkových ústředen Panasonic, pomáhá společnosti Qisda při jejím úspěšném působení v České Republice.

 

  Případová studie ke stažení ve formátu PDF (540 kB) 

 

Přečtěte si také:
  • Chrudimská nemocnice řešení pro rozsáhlý komplex budov - digitální systém KX-TDA600 
  • Cígler software - propojení poboček firmy pomocí technologie VoIP
  • Gemini oční centrum  - integrace dvou BRI portů pro digitální ISDN linku a GSM bránu
  • další případové studie

  • Dotaz / příspěvek do diskuse

    Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
    Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004