Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...Provolba?
Provolba umožňuje přímé volání na konkrétní pobočku telefonní ústředny, pokud zná volající její číslo. Podle velikosti ústředny je dán počet číslic, ze kterých se skládá číslo pobočky (např. třímístné číslo pobočky 235 , čtyřmístné číslo pobočky 6764 atd.). Číslo pobočky je pak uvedeno na konci telefonního čísla, která má tedy např. u ústředny s třímístným číslem pobočky tvar (+420)XXXXXXYYY, kde YYY je číslo volané pobočky. Pokud volající nezná konkrétní číslo pobočky, vytočí kmenové číslo, směrované na operátora/spojovatelku, obvykle 111 pro třímístná čísla poboček, 1111 pro čtyřmístná atd.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

VoIP / IP komunikační systém
Panasonic KX-TDE 600
Řešení pro hlasové zprávy

 

Vyspělé aplikace pro zpracování hlasových zpráv poskytující všestrannější obsluhu. Hlasový průvodce představuje uživatelsky přátelské rozhraní pro zjednodušení a zpřehlednění obchodní komunikace účinným směrováním zákaznických hovorů do správného oddělení nebo příslušnému operátorovi. Funkce ukládání hlasových vzkazů může být navíc použita pro elegantní odbavování hovorů v době špičkového provozuzvyšuje celkovou produktivitu a poskytuje lepší služby zákazníkům.

 

Systém KX-TDE600 nabízí tři typy řešení hlasových zpráv:
1. Vestavěné řešení: Vestavěné řešení SVM (Simple Voice Messaging) se 2 hlasovými kanály.


2. Volitelné řešení: Karty Enhanced SVM ESVM2 (volitelná: KX-TDA0192) nebo ESVM4 (volitelná: KX-TDA0194) poskytují rozšíření záznamu zpráv a možnosti obsluhy úvodních hlášení pro správné směrování zákaznických hovorů, které budou díky tomu vždy přijaty nebo zdvořile zpracovány. Tyto volitelné karty lze konfi gurovat pro provoz ve třech režimech:

a) Režim SVM: Pouze pro funkce SVM (Základní hlasová schránka).

b) Režim MSG: Pro funkce DISA umožňující záznam uvítacích zpráv. MSG režim podporuje rovněž integraci mobilních vnitřních linek, což znamená, že mobilní telefony lze používat jako vnitřní linky PBX.

c) SVM + MSG režim: Poskytuje zákazníkům jak jednoduchou hlasovou poštu, tak funkce DISA.

Společnostem také umožňuje načítání vysoce kvalitních zvukových souborů (8 kHz, 16bitové soubory .waw) z počítače, které lze přehrávat jako uvítací hlášení v různých aplikacích.


3. Externí řešení: Firmy, které vyžadují rozšířené zpracování hlasových zpráv, přesahující možnosti funkcí volitelných ESVM karet, mohou systém doplnit externím řešením zpracování zpráv KX-TVM50 nebo KX-TVM200, která poskytují aplikace pro zdokonalené zpracování zpráv a služeb zákazníkům. Tyto volitelné externí systémy zpracování hlasových zpráv jsou vybaveny mnoha funkcemi pro zpracování fi remních hlasových zpráv, určených pro lepší obsluhu všech fi remních hovorů zdvořilým a účinným způsobem.

 

ESVM (Enhanced Simple Voice Mail)


Mezi klíčové aplikace, které lze používat s volitelnými kartami ESVM patří: služby hlasové pošty pro jednotlivce i skupiny, směrování hovorů na základě hlasového průvodce, přesměrování hovorů z hlasové schránky na funkci DISA, víceúrovňová automatická spojovatelka se záznamem uvítacích hlášení, řazení hovorů do fronty se zprávou, detekce konce hovoru CO-na-CO, podpora mobilních vnitřních linek a mnoho dalšího. V závislosti na režimu ESVM karty jsou k dispozici následující možnosti záznamu sdílených zpráv:


* Z instalovaných ESVM karet mohou být pouze 2 karty nastaveny do režimu SVM

 

Nejdůležitější funkce KX-TVM:


KX-TVM50/TVM200 nabízí velké množství funkcí pro zpracování hlasových zpráv, jako:

Panasonic KX-TVM 200, KX-TVM 50 • Služby zpracování hlasových zpráv
• Funkce Automatické spojovatelky
• E-Messaging (upozornění e-mailem s přílohou hlasové zprávy)
• Funkce Interview
• Menu hlasové pošty na LCD displeji systémových terminálů pro snazší obsluhu
• Oznámení jména volajícího
• Úvodní hlášení podle ID/CLIP volajícího
• Monitorování hovoru
• Záznam rozhovoru
• Funkce Holiday
• Vícejazyčné hlasové komentáře
• Detekce / směrování faxu
Zařízení Panasonic KX-TVM50 a KX-TVN200 poskytují novou úroveň snadné a efektivní komunikace, která může pomoci zvýšit produktivitu v jakémkoli oboru podnikání.

 

Centralizovaná hlasová pošta


Pro síťově propojená detašovaná pracoviště je k dispozici centralizovaná hlasová pošta až pro 8 síťově propojených IP systémů TDE. Uživatelé vnitřních linek na každém detašovaném pracovišti mohou nastavit svoje telefonní terminály tak, aby v obsazeném stavu nebo v době nepřítomnosti byly jejich hovory přesměrovány do centrálního systému hlasových zpráv, kde jsou přístupné pomocí VM přístupových kódů.

 

Pro více informací čtěte:

 

  Leták KX-TDE 600 (1,37 MB)

  Karta Technická specifikace KX-TDE600 (869 kB)

  Další dokumenty ke stažení 


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004