Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...UCD?
(Unified Call Distribution) - Funkce umožňující stejnoměrné vytížení všech operátorů ve skupině postupným cyklickým přidělováním příchozích hovorů. V případě obsazení telefonu jednoho operátora jsou hovory automaticky směrovány na další operátory ve skupině.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

VoIP / IP komunikační systém
Panasonic KX-TDE 600
Řešení pro hlasové zprávy

 

Vyspělé aplikace pro zpracování hlasových zpráv poskytující všestrannější obsluhu. Hlasový průvodce představuje uživatelsky přátelské rozhraní pro zjednodušení a zpřehlednění obchodní komunikace účinným směrováním zákaznických hovorů do správného oddělení nebo příslušnému operátorovi. Funkce ukládání hlasových vzkazů může být navíc použita pro elegantní odbavování hovorů v době špičkového provozuzvyšuje celkovou produktivitu a poskytuje lepší služby zákazníkům.

 

Systém KX-TDE600 nabízí tři typy řešení hlasových zpráv:
1. Vestavěné řešení: Vestavěné řešení SVM (Simple Voice Messaging) se 2 hlasovými kanály.


2. Volitelné řešení: Karty Enhanced SVM ESVM2 (volitelná: KX-TDA0192) nebo ESVM4 (volitelná: KX-TDA0194) poskytují rozšíření záznamu zpráv a možnosti obsluhy úvodních hlášení pro správné směrování zákaznických hovorů, které budou díky tomu vždy přijaty nebo zdvořile zpracovány. Tyto volitelné karty lze konfi gurovat pro provoz ve třech režimech:

a) Režim SVM: Pouze pro funkce SVM (Základní hlasová schránka).

b) Režim MSG: Pro funkce DISA umožňující záznam uvítacích zpráv. MSG režim podporuje rovněž integraci mobilních vnitřních linek, což znamená, že mobilní telefony lze používat jako vnitřní linky PBX.

c) SVM + MSG režim: Poskytuje zákazníkům jak jednoduchou hlasovou poštu, tak funkce DISA.

Společnostem také umožňuje načítání vysoce kvalitních zvukových souborů (8 kHz, 16bitové soubory .waw) z počítače, které lze přehrávat jako uvítací hlášení v různých aplikacích.


3. Externí řešení: Firmy, které vyžadují rozšířené zpracování hlasových zpráv, přesahující možnosti funkcí volitelných ESVM karet, mohou systém doplnit externím řešením zpracování zpráv KX-TVM50 nebo KX-TVM200, která poskytují aplikace pro zdokonalené zpracování zpráv a služeb zákazníkům. Tyto volitelné externí systémy zpracování hlasových zpráv jsou vybaveny mnoha funkcemi pro zpracování fi remních hlasových zpráv, určených pro lepší obsluhu všech fi remních hovorů zdvořilým a účinným způsobem.

 

ESVM (Enhanced Simple Voice Mail)


Mezi klíčové aplikace, které lze používat s volitelnými kartami ESVM patří: služby hlasové pošty pro jednotlivce i skupiny, směrování hovorů na základě hlasového průvodce, přesměrování hovorů z hlasové schránky na funkci DISA, víceúrovňová automatická spojovatelka se záznamem uvítacích hlášení, řazení hovorů do fronty se zprávou, detekce konce hovoru CO-na-CO, podpora mobilních vnitřních linek a mnoho dalšího. V závislosti na režimu ESVM karty jsou k dispozici následující možnosti záznamu sdílených zpráv:


* Z instalovaných ESVM karet mohou být pouze 2 karty nastaveny do režimu SVM

 

Nejdůležitější funkce KX-TVM:


KX-TVM50/TVM200 nabízí velké množství funkcí pro zpracování hlasových zpráv, jako:

Panasonic KX-TVM 200, KX-TVM 50 • Služby zpracování hlasových zpráv
• Funkce Automatické spojovatelky
• E-Messaging (upozornění e-mailem s přílohou hlasové zprávy)
• Funkce Interview
• Menu hlasové pošty na LCD displeji systémových terminálů pro snazší obsluhu
• Oznámení jména volajícího
• Úvodní hlášení podle ID/CLIP volajícího
• Monitorování hovoru
• Záznam rozhovoru
• Funkce Holiday
• Vícejazyčné hlasové komentáře
• Detekce / směrování faxu
Zařízení Panasonic KX-TVM50 a KX-TVN200 poskytují novou úroveň snadné a efektivní komunikace, která může pomoci zvýšit produktivitu v jakémkoli oboru podnikání.

 

Centralizovaná hlasová pošta


Pro síťově propojená detašovaná pracoviště je k dispozici centralizovaná hlasová pošta až pro 8 síťově propojených IP systémů TDE. Uživatelé vnitřních linek na každém detašovaném pracovišti mohou nastavit svoje telefonní terminály tak, aby v obsazeném stavu nebo v době nepřítomnosti byly jejich hovory přesměrovány do centrálního systému hlasových zpráv, kde jsou přístupné pomocí VM přístupových kódů.

 

Pro více informací čtěte:

 

  Leták KX-TDE 600 (1,37 MB)

  Karta Technická specifikace KX-TDE600 (869 kB)

  Další dokumenty ke stažení 


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004