Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...DECT?
Systém bezdrátového digitálního přenosu hlasu. Díky standardizovanému komunikačnímu protokolu umožňuje vzájemnou komunikaci bezšňůrových telefonů různých výrobců a jejich připojení jako poboček telefonní ústředny. Vyspělejší typy bezšňůrových telefonů umožňují pohyb mezi jednotlivými vysílači systému, které tak fungují obdobně jako základnové buňky mobilních telefonů GSM. DECT systém umožňuje vybudování lokální bezdrátové sítě, uživatelé připojení na telefonní ústřednu si mohou mezi sebou volat zdarma a být trvale dostupní po celé lokalitě pokryté signálem.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

VoIP / IP komunikační systém
Panasonic KX-TDE 600
Řešení Call centra

 

Systém KX-TDE600 IP PBX se dodává s vestavěným výkonným Call centrem, které vyhoví požadavkům většiny zákazníků – umožňuje podnikům efektivní směrování zákaznických hovorů příslušným oddělením, zákaznickým službám nebo pracovníkům prodeje.

 

Vybaveno mnoha funkcemi Call centra


Efektivní a zdvořilé odbavení hovorů je nejdůležitějším faktorem úspěšného obchodního podnikání bez ohledu na velikost firmy. Panasonic nabízí více řešení pro střední i velká Call centra, umožňující řízení a zpracování velkého objemu hovorů. Následující funkce Call Centra jsou integrovány do PBX a lze je rozšířit tak, aby vyhovovaly pro náročnější Call Centra kombinovaná se softwarem CTI dostupným na trhu:

Panasonic KX-TDE 600: Call centrum

• Inteligentní a automatické směrování hovorů
• Flexibilní směrování do skupin distribuce hovorů
• Směrování VIP hovorů
• Funkce Automatická spojovatelka
• Řazení do fronty se zprávou čekajícímu hovoru
• Přenositelná pobočka (funkce „Hot Desking‘)
• Monitorování fronty hovorů nadřízenou stanicí

 

Přepojování hovorů


Systém KX-TDE600 podporuje ICD skupiny (Incoming Call Distribution), což jsou základní stavební kameny pro použití funkcí Call centra. Příchozí hovory přijaté ICD skupinou jsou podle použité metody přepojeny operátorům Call centra, a pokud je předprogramované číslo operátora ve skupině obsazené, lze hovor zařadit do fronty.

Operátory lze rovněž přiřadit několika ICD skupinám, což umožňuje odbavení hovorů několika ICD skupin menším počtem operátorů a tím zvýšit flexibilitu Call centra.

Systém zajišťuje čtyři standardní způsoby přepojování hovorů.

Pro vyšší flexibilitu navíc umožňuje prioritní přepojování skupin příchozích hovorů. Jsou to následující způsoby přepojování:

Panasonic KX-TDE 600: Call centrum

• Nejméně vytížená pobočka
• Rovnoměrná distribuce hovorů (UCD)
• Vyzvánění podle priority

 

Funkce operátorů


Systém podporuje mnoho standardních funkcí operátorů Call centra. Použití dále uvedených vestavěných funkcí pro zvýšení produktivity umožňuje efektivnější práci operátorů i celkové zvýšení produktivity podniku:


• Přihlašování / odhlašování operátora (určitá ICD skupina nebo všechny skupiny)
• Automatické odhlášení
• Zotavení (příchozí / odchozí hovory)
• Hot Desking / Přenositelná pobočka pro virtuální vnitřní linky
• Účtovací kód (verifi kační kód)

 

Funkce Správce Call Centra


Systém KX-TDE600 podporuje vestavěné funkce Správce Call Centra, které umožňují v reálném čase správu a přehled hovorů ve frontě a obsluhu hovorů jednotlivými operátory. Správce může monitorovat stav telefonu každého operátora a také dálkově přihlásit vnitřní linku momentálně odhlášeného operátora nebo pouhým stisknutím příslušného DSS tlačítka na svém terminálu odhlásit telefon operátora. Vnitřní linka správce navíc může na šestiřádkovém displeji terminálu monitorovat různé důležité statistické položky Call Centra, jako:


• Celkový počet odbavených hovorů
• Průměrnou dobu čekání
• Ztracené hovory atd.

 

Pozvolné rozšiřování využívání řešení Call Centra


Firmy vyžadující Call centra s vyspělými funkcemi mohou použít volitelný ACD Report Server (KX-NCV200). Umožňuje firmám se všemi typy zákaznicky orientovaných oddělení i Call center používat vyspělé monitorování operátorů i front v reálném čase, podrobné monitorování i analýzy výkonů, komplexní hlášení i celkovou vizualizaci činnosti Call centra.

S volitelným zařízením Panasonic NCV200 nyní mají uživatelé Call center jasnou volbu a možnost zdokonalení pro svoje Call centra. Posilte výkonové možnosti vašeho Call centra volitelným zařízením NCV200.

 

 

Pro více informací čtěte:

 

  Leták KX-TDE 600 (1,37 MB)

  Karta Technická specifikace KX-TDE600 (869 kB)

  Další dokumenty ke stažení 


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004