Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...DND?
(Do Not Disturb) - Nerušit. Tuto funkci je možno aktivovat například v průběhu porady nebo jednání. Dle typu ústředny přestane pobočka s aktivovanou funkcí DND vyzvánět nebo se přímo bude hlásit jako obsazená. Na systémových telefonech je volajícímu z jiné pobočky ústředny zobrazována informace o tom, že účastník má aktivovanou funkci DND.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Pizzeria Ristorante La Patas

Představení zákazníka

Pizzerie a restaurace La Patas je situována v jedné z brněnských sídlištních čtvrtí. V jídelním lístku nalezneme širokou škálu pokrmů italské a mezinárodní kuchyně, tři desítky pizz pečených tradičním způsobem v peci na dřevo přímo před zraky hostů nebo bohatou nabídku alkoholických i nealkoholických nápojů. Kromě této sedmdesátimístné restaurace, majitel Patrick Pišný provozuje i rozvoz pizzy, který má centrálu nedaleko centra Brna.

 

Řešení

Zákazník poptával dodávku telefonní ústředny pro provozovnu zajišťující rozvoz pizzy zákazníkům z Brna a okolí. Cílem řešení bylo propojení telefonní ústředny s objednávkovým systémem operátorky tak, aby ještě před vyzvednutím hovoru zákazníka operátorka viděla, zda se jedná o stálého klienta nebo klienta nového. V případě příchozího hovoru od již zavedeného klienta se operátorce na monitoru zobrazí zákaznická karta s historií jeho posledních uskutečněných objednávek. Může ho tedy směle přivítat např.: „Dobrý den, pane Nováku, budete si přát tři sýrové pizzy jako obvykle s dodáním na adresu Česká 1, Brno?“ Cílem řešení bylo zkrácení doby potřebné k objednávce na minimum.

Majitel pizzerie zvolil na základě referencí ze serveru Ustredny.cz za dodavatele výše popsaného řešení společnost STAND CZ, největšího dodavatele pobočkových telefonních ústředen Panasonic v ČR.

Pro realizaci projektu bylo nutné vyvinout aplikaci, která synchronizuje data předávaná z telefonní ústředny (přes ANTS TAPI Connect Server) s počítačem operátorky. Společnost STAND CZ realizovala vývoj této aplikace prostřednictvím dceřiné společnosti ANTS a po cca týdenním testování uvedla řešení do zkušebního provozu. Po doladění softwaru následovala fyzická instalace telefonní ústředny Panasonic KX-TDA15 u zákazníka. Systém je obsluhován pomocí digitálního telefonu Panasonic KX-T7630, na který je připojena komfortní náhlavní souprava.

Řešení je doplněno o rozšiřující modul DISA, který v systému zajišťuje velmi důležitou úlohu. Zákazníkům, kteří se dovolají v době, kdy operátorka vyřizuje hovor předcházejícího klienta, přehraje informativní hlášení s prosbou o vyčkání na lince. Před instalací ústředny s modulem DISA se zákazníkům ozýval pouze obsazovací tón a dle odhadu majitele tak firma přicházela až o 30% objednávek. Operátorka navíc na systémovém telefonu Panasonic vidí, kolik klientů čeká na objednávku, a může se stavu přizpůsobit.
Modul DISA je také spuštěn v denním i nočním režimu, takže po zavírací době přehrává jiné hlášení s informací o provozní době pizzerie.

 

Výhody systému

  • maximální zjednodušení práce operátorky a tím zrychlení objednávky 
  • zobrazování údajů o volajícím klientovi jak na digitálním telefonu (ovládaném v českém jazyce), tak v objednávkovém systému 
  • DISA hlášení pro klienty volající v době hovoru s předcházejícím zákazníkem 
  • informativní hlášení během zavírací doby

 

  Případová studie ke stažení ve formátu PDF (480 kB) 

 

Přečtěte si také:
 
  • AŽD Praha - využití provolby, snížení nákladů pomocí GSM brány a tarifikace, bezdrátový systém DECT
  • Cígler software - propojení poboček firmy pomocí technologie VoIP
  • ZŠ a MŠ Brno, Merhautova - absolutní redukce nákladů na vzájemnou komunikaci
  • další případové studie

  • Dotaz / příspěvek do diskuse

    Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
    Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004