Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...LCR?
(Low Cost Routing) - automatické směrování hovorů dle volaného čísla pro dosažení nižších nákladů díky např. směrování hovorů do zahraničí přes levnějšího alternativního telekomunikačního operátora nebo hovorů na mobilní telefony přes GSM bránu. Funkce je také někdy označována ARS (Automatic Routing System)
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Pizzeria Ristorante La Patas

Představení zákazníka

Pizzerie a restaurace La Patas je situována v jedné z brněnských sídlištních čtvrtí. V jídelním lístku nalezneme širokou škálu pokrmů italské a mezinárodní kuchyně, tři desítky pizz pečených tradičním způsobem v peci na dřevo přímo před zraky hostů nebo bohatou nabídku alkoholických i nealkoholických nápojů. Kromě této sedmdesátimístné restaurace, majitel Patrick Pišný provozuje i rozvoz pizzy, který má centrálu nedaleko centra Brna.

 

Řešení

Zákazník poptával dodávku telefonní ústředny pro provozovnu zajišťující rozvoz pizzy zákazníkům z Brna a okolí. Cílem řešení bylo propojení telefonní ústředny s objednávkovým systémem operátorky tak, aby ještě před vyzvednutím hovoru zákazníka operátorka viděla, zda se jedná o stálého klienta nebo klienta nového. V případě příchozího hovoru od již zavedeného klienta se operátorce na monitoru zobrazí zákaznická karta s historií jeho posledních uskutečněných objednávek. Může ho tedy směle přivítat např.: „Dobrý den, pane Nováku, budete si přát tři sýrové pizzy jako obvykle s dodáním na adresu Česká 1, Brno?“ Cílem řešení bylo zkrácení doby potřebné k objednávce na minimum.

Majitel pizzerie zvolil na základě referencí ze serveru Ustredny.cz za dodavatele výše popsaného řešení společnost STAND CZ, největšího dodavatele pobočkových telefonních ústředen Panasonic v ČR.

Pro realizaci projektu bylo nutné vyvinout aplikaci, která synchronizuje data předávaná z telefonní ústředny (přes ANTS TAPI Connect Server) s počítačem operátorky. Společnost STAND CZ realizovala vývoj této aplikace prostřednictvím dceřiné společnosti ANTS a po cca týdenním testování uvedla řešení do zkušebního provozu. Po doladění softwaru následovala fyzická instalace telefonní ústředny Panasonic KX-TDA15 u zákazníka. Systém je obsluhován pomocí digitálního telefonu Panasonic KX-T7630, na který je připojena komfortní náhlavní souprava.

Řešení je doplněno o rozšiřující modul DISA, který v systému zajišťuje velmi důležitou úlohu. Zákazníkům, kteří se dovolají v době, kdy operátorka vyřizuje hovor předcházejícího klienta, přehraje informativní hlášení s prosbou o vyčkání na lince. Před instalací ústředny s modulem DISA se zákazníkům ozýval pouze obsazovací tón a dle odhadu majitele tak firma přicházela až o 30% objednávek. Operátorka navíc na systémovém telefonu Panasonic vidí, kolik klientů čeká na objednávku, a může se stavu přizpůsobit.
Modul DISA je také spuštěn v denním i nočním režimu, takže po zavírací době přehrává jiné hlášení s informací o provozní době pizzerie.

 

Výhody systému

  • maximální zjednodušení práce operátorky a tím zrychlení objednávky 
  • zobrazování údajů o volajícím klientovi jak na digitálním telefonu (ovládaném v českém jazyce), tak v objednávkovém systému 
  • DISA hlášení pro klienty volající v době hovoru s předcházejícím zákazníkem 
  • informativní hlášení během zavírací doby

 

  Případová studie ke stažení ve formátu PDF (480 kB) 

 

Přečtěte si také:
 
  • AŽD Praha - využití provolby, snížení nákladů pomocí GSM brány a tarifikace, bezdrátový systém DECT
  • Cígler software - propojení poboček firmy pomocí technologie VoIP
  • ZŠ a MŠ Brno, Merhautova - absolutní redukce nákladů na vzájemnou komunikaci
  • další případové studie

  • Dotaz / příspěvek do diskuse

    Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
    Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004