Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...MUTE?
Aktivováním funkce MUTE dojde k odpojení mikrofonu na pobočce, účastník nadále slyší protistranu, ale ta neslyší jeho. Funkci je možné využít například pro podání rychlé informace kolegovi v kanceláři v průběhu hovoru, aniž by byla protistrana rušena.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

ANTS Dirigent

ANTS Dirigent je aplikace, určená pro úpravu distribuce příchozích hovorů na pobočkové telefonní ústředně. Umožňuje takové řízení příchozích volání, které případně konkrétní ústředna neumí a nebo ke kterému jsou potřeba dodatečné informace například z databáze zákazníka. Pro konkrétní úpravu distribuce je možné použít některý z níže popsaných ze standardních modulů nebo je možné vytvořit modul na míru dle potřeb zákazníka.

Modul GSM CallBack
Tento modul zajišťuje na zadaných vstupních linkách vyhledání původního volajícího při příchozím zpětném volání na zmeškaný hovor a přesměrování hovoru. Obvyklé použijí je na linkách, kde je připojena GSM brána. Problémem při použití těchto bran je totiž fakt, že pokud některá z poboček ústředny volá např. zákazníkovi přes GSM bránu na jeho mobil a ten hovor nezvedne, prezentuje se brána pro všechny pobočky společně jedním číslem. Pokud pak zákazník volá zpět, příchozí hovory z GSM brány vyzvání u spojovatelky a ta má obvykle problém zjistit, komu má vlastně hovor přepojit - navíc zákazník je rozladěný, pokud volá zpět na hovor zbytečně - buď proto, že spojovatelka mu není schopna určit, kdo vlastně volal, a nebo i v případě, že přes nějakou databázi hovorů tuto informaci zjistí, není již třeba původní volající není ve své kanceláři.
ANTS Dirigent s modulem GSM CallBack tuto situaci elegantně řeší - při příchozím hovoru na GSM bránu se sám podívá do databáze, zda na dané číslo některá pobočka ústředny v poslední době (ta se dá nastavit) neúspěšně nevolala a pokud ano, hovor automaticky přesměruje na tuto pobočku. Zákazník je tak spojen přímo s tím, kdo mu volal. Pokud tato osoba není přítomna, vidí opět hovor jako zmeškaný ve svém ANTS CTI Clientu - celý režim je tedy obdobný, jako jsme zvyklí z mobilních telefonů.

 

Schéma možné aplikace ANTS Dirigent

Schéma možné aplikace ANTS Dirigent

 

Modul Account Manager
Tento modul zajišťuje přesměrování příchozích hovorů z konkrétních čísel na konkrétní pobočky dle tabulky v databázi. Používá se například pro přesměrování zákazníků přímo na jim přidělené account managery nebo obchodníky.

 

Prohlédněte si prezentační video k softwaru ANTS Dirigent:


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004