Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...JOG-DIAL?
Kruhový ovládací prvek pro výběr z funkčního menu.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Pobočková telefonní ústředna Panasonic KX-TDA100D

novinka

Cenově výhodné telekomunikační systémy

Moderní firmy potřebují řešení telefonie, které slučuje veškeré výhody tradičních telekomunikací i technologii IP a současně si zachovává výhodnou cenu. Těmto potřebám vychází vstříc systém KX-TDA100D společnosti Panasonic. Nabízí maximální flexibilitu a funkce, které si poradí s každou situací.

 

Produktová řada; Pobočková telefonní ústředna Panasonic KX-TDA100D


Produktová řada; Pobočková telefonní ústředna Panasonic KX-TDA100D

 

Jednodušší firemní komunikace

Při investici do telekomunikačního systému je třeba zvážit budoucí požadavky na firemní komunikaci. Pro firmy je nezbytné zajistit si efektivní komunikaci pro současnost. Stejně tak ale chtějí mít jistotu, že jsou správně vybaveny pro zvládnutí nárůstu požadavků v budoucnu.


Systém KX-TDA100D obsahuje vyčerpávající škálu pokročilých řešení telefonie. Přináší řadu výhod, které pomohou s řešením komunikačních potřeb vaší společnosti.

 

Výkon při nižších nákladech

S novým systémem KX-TDA100D získáte vyšší kapacitu, aniž byste museli provádět jakékoli systémové upgrady nebo rozšíření. Zákazníci získají přínosy tradičních řešení PSTN, současně jim využívání výhod technologií IP přinese cenově výhodnější, jednodušší a spolehlivější řešení hlasové komunikace založené na hovorech s nejnižšími náklady

Hlavní výhody:

  • vyšší kapacita,
  • lepší mobilita,
  • vzdálená údržba, přesuny a změny,
  • pro detašované pracovníky i pracovníky v domácí kanceláři.

 

Mobilita

Řešení – jako jsou například bezdrátové telefony DECT – vám poskytují možnost volně se pohybovat po vaší organizaci, takže na důležité hovory můžete reagovat z kteréhokoli místa v kanceláři. Z využití našich základních telefonů DECT se nyní stane skutečně cenově výhodné mobilní řešení, které bude ku prospěchu celé vaší organizaci. Jako vnitřní linky kanceláře lze integrovat i mobilní telefony, čímž získáte dokonalý přístup přes jediné číslo, i když budete mimo kancelář.

Efektivitu komunikace vylepšují integrované pokročilé funkce call centra a zasílání hlasových zpráv. Můžete díky nim efektivněji
obsloužit své zákazníky. Systém KX-TDA100D usnadňuje distribuci hovorů a správu operátorů, protože vám poskytuje úplnou kontrolu nad využíváním telefonního systému.

 

Spolehlivost

Spolehlivost systému KX-TDA100D společnosti Panasonic je zaručena přísným řízením kvality a testováním, jímž systémy prochází, než opustí výrobu. Můžete se na ně zaručeně spolehnout.

Při návrhu těchto systémů bylo cílem dosažení rychlé a jednoduché instalace a nutnosti minimální údržby. Výpadky jsou tak uchovávány na absolutním minimu. Systémy rovněž podporují karty vyměnitelné za provozu. Většinu modulů můžete vyměnit nebo přidat, aniž byste museli vypínat celý systém. Pokročilé programovací nástroje pro osobní počítače pomáhají pracovníkům provádějícím instalaci provádět rychlé změny v konfiguraci z kteréhokoli místa v síti.

 

Telekomunikační systémy Panasonic KX-TDA 100D

Telekomunikační systémy Panasonic KX-TDA 100D

Integrovaná řešení call centra zajišťují dokonalé služby zákazníkům

Efektivní a zdvořilé vyřízení telefonních hovorů představuje bez ohledu na velikost firmy významný prvek úspěšného podnikání. Společnost Panasonic nabízí pro call centra menší až střední velikosti několik řešení, která podnikům umožňují lépe kontrolovat a využívat omezené lidské zdroje. Funkce call centra představují neodlučitelnou součást tohoto komunikačního systému. Lze je ale jednoduše rozšířit tak, aby na základě kombinace volitelných softwarových řešení technologie CTI vyhovovaly i náročnějším požadavkům.

Hlavní integrované funkce:

  • inteligentní a automatické směrování hovorů,
  • flexibilní směrování hovorů do přepojovacích skupin,
  • směrování VIP hovorů,
  • automatická spojovatelka,
  • fronta hovorů se zprávami o čekání,
  • přenositelné vnitřní linky („hot desking“),
  • monitorování fronty hovorů správcem,
  • monitorování a hlášení správci,
  • záložní vnitřní linky pro přepad,
  • přihlašování, odhlašování a zotavení operátorů.

 

Technologie připravená pro budoucnost

Pobočková ústředna KX-TDA100D představuje komunikační systém, který může růst s vaší fi rmou. Systém je připraven pro použití s širokou řadou analogových zařízení, analogových a ISDN vnějších linek, IP linek, IP telefonů, CTI aplikací na bázi IP a kompletní řadou aplikací pro firemní komunikaci.

 

Pro více informací čtěte:

 

 Leták KX-TDA100D ke stažení ve formátu PDF (2,2 MB)

 Leták Technické údeje KX-TDA100D ke stažení ve formátu PDF (86 kB)

Další dokumenty ke stažení


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004