Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...Tarifikace?
Tarifikace umožňuje výpis informací o jednotlivých hovorech, jako je volané číslo, cena, délka hovoru apod. Obvykle se řeší připojením telefonní ústředny prostřednictvím SMDR rozhraní k PC s nainstalovaným tarifikačním software. V případě, že nemůže být PC trvale v provozu nebo je umístěn v jiné lokalitě než telefonní ústředna, je možné připojit k ústředně vyrovnávací paměť (buffer), která shromažďuje údaje o hovorech, která jsou do PC následně staženy hromadně.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

 

Pobočková telefonní ústředna Panasonic KX-TDA100D

CTI technologie a hlasové zprávy

Aplikace pro flexibilní telefonii

Systém KX-TDA100D společnosti Panasonic podporuje rozhraní technologie CTI, které v tomto odvětví představuje standard. Systém podporuje širokou škálu softwarových aplikací, od standardních automaticky otevíraných oken až po systémy řízení vztahů se zákazníky CRM a mnohé další. Všechny systémy jsou navrženy za účelem zvýšení efektivity zaměstnanců a zlepšení firemní produktivity.

 Pobočková telefonní ústředna Panasonic KX-TDA 100D, Integrace technologie CTI

Integrace CTI aplikací

 

Integrace technologie CTI

Technologie CTI (Computer Telephony Integration) je technologie integrace počítačové telefonie, která představuje spojení toho
nejlepšího z telefonie a počítačů, čímž nabízí výkonná a jednoduchá vylepšení produktivity. Systém KX-TDA100D společnosti Panasonic integraci technologie CTI podporuje prostřednictvím dvou ověřených oborových standardů:

  • TAPI (Telephony Application Programming Interface),
  • CSTA (Computer Supported Telecommunications).

 

Přínosy technologie CTI

Pomocí této technologie lze zavést více různých aplikací pro telefonii s cílem rozšířit možnosti fi remní komunikace a poskytnout pro vaše obchodní činnosti softwarové aplikace pro produktivitu. Systém KX-TDA100D může podporovat řadu různých aplikací pro produktivitu, které řeší veškeré aspekty fi remních požadavků. Patří mezi ně například:

  • hotely – obsazenost pokojů, přihlašování a odhlašování hostů, fakturace a podobně,
  • kanceláře – zobrazení příchozích hovorů, zobrazení zaneprázdněnosti volajícího, účtování hovorů a podobně,
  • kontaktní centra – zobrazení příchozích hovorů, integrace databáze CRM, přihlašování a odhlašování operátorů, vykazování automatického přidělování hovorů (ACD) a podobně.

 

 Pobočková telefonní ústředna Panasonic KX-TDA100D, Hlasová pošta KX-TVM 50 a KX-TVM 200

Hlasová pošta Panasonic KX-TVM50 a KX-TVM200

 

Řešení zasílání zpráv 

Pobočková telefonní útsředna KX-TDA100D nabízí dva typy řešení zasílání zpráv:

Volitelné řešení:

Zjednodušené řešení hlasových zpráv poskytne uživatelům vnitřních linek instalace 2kanálové karty ESVM2 (Enhanced Simple Voice Mail) (model KX-TDA0192) nebo 4kanálové karty ESVM4 (model KX-TDA0194) do systému KX-TDA100D společnosti Panasonic. Toto řešení může být velice výhodné pro společnosti, které mají zájem zlepšit služby zákazníkům a poskytnout zaměstnancům soukromou hlasovou poštu prostřednictvím poskytování cenově výhodného řešení hlasové pošty.


Každý uživatel vnitřní linky může mít osobní schránku hlasové pošty, která může současně přehrávat odchozí uvítací zprávy
i nahrávat příchozí hlasové zprávy. Nezáleží přitom na typu používané vnitřní linky – například se jedná o typy PT (systémový terminál), SLT (analogový telefon) nebo PS (přenosná stanice). Úložný prostor pro záznamy jednotlivých schránek hlasové pošty
se sdílí mezi odchozími zprávami s pozdravy a přijatými zprávami hlasové pošty.

Uživatelé vnitřních linek mohou nahrávat, poslouchat nebo mazat vlastní zprávy s pozdravy i nahrávat nebo mazat hlasové zprávy od externích volajících.

Externí řešení:

Firmy, které vyžadují rozšířené zpracování hlasových zpráv přesahující možnosti funkcí volitelných karet ESVM, mohou provést
upgrade na externí řešení pro záznam zpráv KX-TVM50 nebo KXTVM200. Tato řešení poskytují pokročilé aplikace pro zpracování zpráv a služeb zákazníkům. Tyto volitelné externí systémy záznamu hlasových zpráv jsou pro zpracování fi remních hlasových zpráv vybaveny mnoha funkcemi. Jsou navrženy tak, aby fi rmám pomohly každý hovor vyřídit zdvořile a efektivně.

 

Pro více informací čtěte:

 

 Leták KX-TDA100D ke stažení ve formátu PDF (2,2 MB)

 Leták Technické údeje KX-TDA100D ke stažení ve formátu PDF (86 kB)

Další dokumenty ke stažení


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004