Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...ISDN 30?
ISDN30 / euroISDN30 / ISDN PRI - označení pro třicetikanálovou digitální přípojku ISDN.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Panasonic KX-NS1000; Firemní SIP komunikační server

 s HD kvalitou hlasu; plně transparentní síťové funkce; rozšíření kapacity na přání

Pobočková telefonní SIP ústředna Panasonic KX-NS1000

Stručný přehled o serveru NS1000

  • SIP a IP server síťových komunikací
  • Vestavěné jednotné zasílání zpráv s až 24 porty na jednotku
  • Přímá podpora pro 1000 uživatelů SIP
  • Až 256 vnějších linek SIP
  • Výkonná podpora aplikací

OPTIMALIZACE FIREMNÍ KOMUNIKACE

Server NS1000 vám přináší úplnou sadu funkcí síťové telefonie a komunikace s vestavěnými pokročilými aplikacemi a vynikajícím a rozsáhlým výběrem pevných a bezdrátových terminálů, náhlavních souprav a zařízení softphone. Schopnosti systému lze snadno zlepšit a rozšířit pomocí softwarových aplikací a licencí, což mu umožňuje splnit požadavky organizací s jedním nebo více pracovišti.

Proč si vybrat server NS1000?

  • Zlepšení schopnosti reakce na požadavky zákazníků
  • Integrované aplikace pro distribuci a směrování hovorů, které zajišťují, že každý hovor zvedne ta správná osoba
  • Zlepšení produktivity
  • Informace o stavu uživatele – Kdykoli víte, kdo je dostupný a jak jej nejlépe kontaktovat
  • Mobilita
  • Integrace bezdrátových systémů DECT a mobilních telefonů znamená, že můžete zůstat v kontaktu, i když jste na cestách
  • Integrace stolních aplikací a aplikační podpora
  • Rozšířitelnost
  • Přímá podpora až pro 1000 uživatelů v plně transparentní síti a až pro 8000 uživatelů v sítích Q-SIG.
  • Výkonné rozhraní počítačové telefonie umožňuje spolupráci systému NS1000 s mnoha nástroji řízení vztahů se zákazníky a maximalizaci přístupu k těžce získaným kontaktním údajům zákazníků.

KOMUNIKAČNÍ VÝHODY SYSTÉMŮ SIP

Systémy SIP a IP tvoří základ moderní efektivity podnikání a růstu. NS1000 plně podporuje SIP (Session Initiation Protocol), otevřený signalizační protokol pro zřizováni relací komunikace v reálném čase. Výsledkem efektivního využívání SIP mohou být přesvědčivé výhody, jako jsou zlepšení efektivity uživatelů, snížení nákladů na komunikaci a zvýšená flexibilita. Řešení založená na SIP rychle získávají na popularitě mezi velkými podniky. Nyní přináší NS1000 všechny tyto výhody podnikům malé a střední velikosti.

Komunikační relace SIP může zahrnovat hlas, video, web nebo okamžité zasílání zpráv a může se uskutečňovat na mnoha různých komunikačních zařízeních, jako jsou přenosné počítače, IP telefony, PDA a mobilní telefony. NS1000 pomáhá firmám maximálně využít výhod SIP umožněním komunikace mezi zařízeními v široké škále formátů a zajistit tak průchod vaší zprávy.

VNĚJŠÍ LINKY SIP

Připojením k světu pomocí rozhraní vnějších linek SIP mají nyní organizace a firmy schopnost připojit své systémy sjednocené komunikace k rozšiřujícímu se seznamu poskytovatelů služeb internetové telefonie založené na SIP (ITSP) s cílem dosáhnout nízkonákladových hovorů VoIP přes spravované širokopásmové IP sítě. K dispozici jsou také rozhraní ISDN2 a ISDN30 prostřednictvím volitelné karty rozhraní, kterou lze zapojit přímo do systému.

Pobočková telefonní SIP ústředna Panasonic KX-NS1000

SJEDNOCENÁ KOMUNIKACE

Výkonný vestavěný systém jednotného zasílání zpráv a interaktivní hlasové odezvy (IVR) serveru NS1000 vám umožňuje skutečnou optimalizaci způsobu interakce s vašimi zákazníky. Flexibilně programovatelný systém zasílání zpráv a odezvy vám poskytuje přístup k úplné řadě možností směrování a skupin distribuce hovorů. Veškerý požadovaný hardware je vestavěn s požadovanými licencemi pro rozšíření kapacity.

Díky dobře nakonfigurovanému systému IVR jsou vaši zákazníci rychle přesměrováni na správnou osobu nebo tým, což zlepšuje spokojenost zákazníků – snižují se časy ve frontě a doba trvání hovorů. Směrujte hovory podle znalostí operátora, předmětu nebo oddělení hovoru a zachovávejte vysokou úroveň služeb zákazníkům. Aplikace kontaktního centra třetích stran lze využít prostřednictvím dostupných rozhraní CSTA nebo TAPI a obohatit tak vaši tvorbu reportů a podnikové procesy.

MODULÁRNÍ ŘEŠENÍ

Systém NS1000 je založen na síťových IP technologiích a spojuje pokročilé funkce telefonie s rozšířitelným rámcem aplikací, které byly pečlivě zvoleny a optimalizovány pro různé typy firem, ať už jsou založeny na jednom pracovišti, nebo distribuovány globálně. NS1000 usnadňuje komunikaci pro pracovníky v kanceláři, stejně jako pro mobilní a vzdálené pracovníky i personál v domácí kanceláři, a v tak různých prostředích, jako jsou call centra a distribuční centra.

Server NS1000 je vystavěn na otevřených technologiích, je přátelský pro vývojáře, nabízí CSTA, TAPI a multiplexní rozhraní, a s komunikací SIP vytváří otevřené vývojové prostředí, které povzbuzuje vývoj aplikací třetích stran k dalšímu rozšiřování jeho schopností.

To nakonec minimalizuje dodatečné investice do nových softwarových aplikací. Ve většině případů lze vaše dostupné aplikace integrovat se systémem NS1000.

SÍŤOVÁNÍ

NS1000 je server, který plně podporuje sítě a má celou škálu možností pro rozšiřování jediného i více pracovišť. Jednotky lze kombinovat až do počtu 1000 přímých uživatelů s úplnou transparentností pro uživatele i správce. (až do 8000 uživatelů v rámci sítě QSIG)

Se systémem NS1000 mohou uživatele spravovat samostatné systémy a systémy propojené pomocí IP sítě z libovolného místa. Systém podporuje kromě tradičního připojení ISDN QSIG i vzájemné síťové propojení založené na SIP a H.323. Pro organizace s více pracovišti to přináší výhodu komunikace mezi pobočkami s nižšími náklady buď využitím výhod existujících firemních IP sítí WAN (Wide-Area-Networks), nebo pomocí řízených služeb VPN od poskytovatelů síťových služeb.

Vytvářejte virtuální týmy v rámci několika síťově propojených pracovišť a sdílejte zdroje efektivněji prostřednictvím klíčových vylepšení funkcí, jako jsou například distribuce hovorů, centralizované zasílání zpráv, konferenční hovory a integrace mobilních telefonů.

JEDNOTNÉ ZASÍLÁNÍ ZPRÁV

NS1000 přináší uživatelům skvělou flexibilitu při správě služeb zasílání zpráv. Hlasové a faxové zprávy lze přijímat pomocí vestavěného systému jednotného zasílání zpráv mnoha způsoby – jako přílohy e-mailů, prostřednictvím serveru IMAP4
systému NS1000 nebo pomocí pruhu nástrojů Communication Assistant programu Outlook. To znamená, že uživatelé mohou poslouchat hlasové zprávy pomocí svých telefonů nebo počítačů, což zajišťuje maximální flexibilitu.

Pobočková telefonní IP ústředna Panasonic KX-NS1000

COMMUNICATION ASSISTANT

Počítač se setkává s telefonem: sada produktivity Communication Assistant společnosti Panasonic představuje vysoce intuitivní softwarové řešení sjednocené komunikace a spolupráce (UCC) pro systém MS Windows, které spojuje dohromady mnoho funkcí. Jednoduchá telefonie typu „ukaž a klikni“, informace o stavu a dostupnosti, integrace aplikace MS Outlook, vizuální zasílání hlasových zpráv, integrace databáze CRM a mnoho dalších funkcí je spojeno do jediné aplikace – to rozšiřuje a zjednodušuje komunikaci pro firemní telefonní uživatele.

Hlavní výhody:

  • Snadno použitelné grafické uživatelské rozhraní systému Microsoft Windows nabízí přístup k mnoha funkcím pobočkové ústředny
  • Funkce řízení a spolupráce týmů
  • Integrované informace o stavu a dostupnosti s integrací kalendáře aplikace MS Outlook
  • Integrace IP kamery
  • Sestavení konference mezi více lokalitami chycením a tažením myší
  • Vylepšené verze specifické pro danou úlohu, které jsou optimalizovány pro speciální typy prací.

Sada produktivity Communication Assistant společnosti Panasonic je k dispozici ve čtyřech verzích, z nichž každá nabízí výkonné funkce pro integraci stolních aplikací a správu telefonního systému.

CA Basic Express – NS1000 zahrnuje systém CA Basic Express pro všechny uživatele, takže hned od spuštění mohou uživatelé ze své pracovní plochy systému Windows vytáčet, přijímat hovory, vytáčet z integrovaného pruhu nástrojů aplikace.

Podpora zahrnuje následující oblíbené systémy CRM:

  • Lotus Notes
  • Microsoft Dynamics CRM
  • ACT! 2011 (Professional / Premium)
  • Goldmine
  • Maximizer
  • SalesForce.com
  • Tigerpaw CRM
  • Netsuite
  • Sage CRM
  • SugarCRM

*Pokud vaše aktuální aplikace CRM není v seznamu uvedena, spojte se s jedním z našich obchodníků ohledně toho, jak nejlépe provést integraci s vaší aplikací.

Integrace CRM znamená, že jsou během příchozích hovorů zobrazeny informace o volajícím, zatímco odchozí volání je vylepšeno o možnost vytáčet z vybraného textu pomocí klávesové zkratky, ze schránky systému Windows nebo přetažením a upuštěním textu z dokumentu (např. MS Word nebo Internet Explorer) na ikonu modulu v liště.

CA Operator Console – výkonné nástroje pro operátory telefonního systému umožňující rychlé a přesné zpracování hovoru chycením a tažením myší s kontextovými nabídkami a transparentní ovládání více pracovišť (až 16) v režimu „One Look“.

CA Supervisor – pro rozsáhlé uživatelské vykazování automatického přidělování hovorů (ACD) s průvodci pro filtrování a formátování, správu skupin ICD, záznam hovorů a monitorování v reálném čase nabízí výkonné nástroje pro správu a optimalizaci vaší komunikační skupiny.

Software CA lze konfigurovat se serverem nebo bez něj, v závislosti na počtu uživatelů a požadavcích. Použití CA serveru přináší rozšíření maximálního počtu uživatelů z 240 na více než 1000 a umožňuje uchovávání seznamů zmeškaných hovorů pro uživatele, kteří nejsou přihlášeni, což zajišťuje úplné kontrolní záznamy.

UNIVERZÁLNOST

Firemní komunikace se uskutečňuje prostřednictvím široké škály médií. Jedná se například o řeč, zasílání zpráv, e-mail a textově založenou konverzaci. Systém NS1000 umožňuje správu všech těchto technologií jako jediného systému, takže
budete kdykoli vědět, jak zastihnout kontaktní osobu na základě informací o přítomnosti, které se v rámci systému neustále aktualizují. Výsledkem je, že spojujete všechny vaše hlavní komunikační kanály do jediného integrovaného systému, čímž se šetří čas a zlepšuje produktivita.

Integrace mobilního telefonu; Pobočková telefonní SIP ústředna Panasonic KX-NS1000

MOBILNÍ ŘEŠENÍ (MOBILNÍ TELEFONY A BEZDRÁTOVÉ TELEFONY DECT)

Systém DECT s více základnovými stanicemi představuje integrované bezdrátové mobilní řešení navržené speciálně pro použití se systémem Panasonic NS1000.

Tento systém zajišťuje automatické předávání hovoru mezi nainstalovanými základnami. Tím zlepšuje pokrytí a poskytuje skutečnou komunikační mobilitu i vrozsáhlých budovách.

* Pro úplnou mobilitu nabízí společnost Panasonic řadu náhlavních souprav s úplnou podporou systémových funkcí, od standardních přes kompaktní až po soupravu s vysokou odolností IP64. Další informace najdete v naší brožuře terminálů

INTEGRACE MOBILNÍHO TELEFONU

Nyní neexistuje potřeba, aby měli zákazníci více kontaktních čísel pro uživatele, kteří také používají mobilní telefon. NS1000 zahrnuje vše, co je potřeba pro integraci mobilních telefonů a mobilních zařízení s vaší firemní komunikační sítí. Z mobilních zařízení lze provádět a přijímat hovory, používat zkrácené kódy vytáčení ústředny a dokonce i spravovat skupiny ICD.

Pro snadnější používání jsou k dispozici mobilní aplikace ke konfiguraci a správě funkcí pobočkové ústředny z mobilního telefonu, což zajišťuje rychlé a snadné nastavení.

APLIKACE

Partnerství vašeho zařízení NS1000 s aplikacemi od softwarových partnerů společnosti Panasonic je ideálním způsobem přizpůsobení vašeho komunikačního systému, aby splňoval specifické potřeby vaší firmy a zlepšil produktivitu integrací vašeho telefonního systému s již používanými firemními softwarovými systémy.

Partnerské aplikace nabízejí mnoho způsobů zjednodušení firemních pracovních postupů – přístupem ke stolním i mobilním telefonům pomocí jediného čísla, sdílením informací databáze CRM s telefonním systémem, ovládáním hovorů z vaší pracovní plochy systému Microsoft Windows™ a mnohem více.

TERMINÁLY

NS1000 vám umožňuje výběr z vynikající řady terminálů, včetně stolních SIP telefonů, systémových telefonů řady NT300, telefonů IP softphone a náhlavních souprav. Přidejte k tomu integraci mobilních telefonů (např. s řešením poskytovaným společností Mobisma) a můžete si být jisti, že najdete ideální řešení pro všechny typy uživatelů.

SIP terminály řady UT

SIP terminály řady UT jsou ideálním partnerem systému NS1000 a nabízejí špičkovou kvalitu HD zvuku ve své třídě, pokročilé možnosti konfigurace a nastavení a velké a jasné LCD displeje pro snadné používání. Tyto terminály vylepšují osobní komunikaci pomocí vynikající HD kvality zvuku u všech modelů v celé řadě ve spojení s nízkou spotřebou energie a snadným přístupem k výkonným podpůrným funkcím a aplikacím.

Řada terminálů – od standardních telefonů, zařízení SIP DECT, manažerských terminálů a dotykových telefonů s aplikací Smart Desk – splňuje všechny specifické požadavky uživatelů.

Reputaci společnosti Panasonic v otázce designu, kvality, spolehlivosti a péče o životní prostředí představují výjimečné zkušenosti uživatelů u všech nasazení těchto terminálů.

* Více informací najdete v naší brožuře SIP terminálů a technické specifikaci.

Řešení konferencí - konferenční terminál NT700; Pobočková telefonní IP ústředna Panasonic KX-NS1000

ŘEŠENÍ KONFERENCÍ – NT700

Stolní SIP konferenční terminál NT700 poskytuje řešení splňující potřeby těch, kteří jsou pravidelně v kontaktu s kolegy na více pracovištích, a poskytují vysoce kvalitní systém audiokonference, který lze integrovat s vašimi každodenními firemními aplikacemi.

Standardní součástí terminálu NT700 je aplikace pro sdílení videokonferencí pomocí IP kamery a pracovní plochy až pro tři strany.

Další informace ohledně flexibilní řady vysoce kvalitních terminálů společnosti Panasonic najdete v naší brožuře Terminály a brožuře SIP.

 

 Leták Panasonic NS1000

 Technická specifikace NS1000

Další dokumenty ke stažení


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004