Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...Kodek?
Kodek složenina ze slov -ko- dér a -dek- odér. Jedná se o zařízení nebo počítačový program, který převádí data (většinou audio nebo video) do formátu vhodného např. pro přenos, ukládání, zobrazování. Zároveň umožňuje kompresi, resp. šifrování takovýchto dat.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

KX-TD816

Panasonic KX-TD816 je dokonalým a výkonným kancelářským telefonním systémem konstruovaným tak, aby dokázal vyhovět rostoucím požadavkům rozvíjející se firmy. Tento systém nazýváme "Super Hybrid" proto, že ke každé pobočkové přípojce lze připojit analogový či digitální systémový telefon nebo zcela běžný přístroj. Nejsou zapotřebí žádné přídavné karty ani další vedení. Navíc je tento systém plně digitální. Jeho funkčnost a všestrannost je taková, jakou očekáváte od výrobku Panasonic.

 

Dokument PDFLeták ke stažení ve formátu PDF (2,5 MB)

Další dokumenty ke stažení

 

 

  • Přehled funkcí
  • Kapacita systému   
  • Specifikace
  • Diskuse k článku: Panasonic KX-TD 816

    Datum: 01.04.2014 14:16:26; Od: Anna Tomagova
    Titulek: Nastavenie odchadzajúcich hovorov

    Potrebujem poradiť s nastavením odchádzajúcich hovorov cez ústredňu Panasonic KX-TD816. K dnešnému dňu sme zrušili zmluvu s firmou, ktorá nám zabezpečovala hovory, pričom nám hovorné zabezpečuje súbežne aj iná firma. Dnes nám vznikol problém s tým, že nevieme volať z firmy von. Prichádzajúce hovory a hovory v rámci firmy sú bez problémov. Firma, s ktorou sme ukončili zmluvu nám len oznámila, že máme prestaviť v ústredni predvoľbu 0101.
    Viete mi poradiť ako máme postupovať, aby sme zabezpečili volania z firmy?

    ďakujem.
    odpovědět

    Datum: 02.04.2014 15:08:18; Od: USTREDNY.cz
    Titulek: Re: Nastavenie odchadzajúcich hovorov

    Vyřešení problému je nutné na servisní úrovni, s přístupem do programu ústředny. Doporučujeme obrátit se ne místní servisní firmu.
    odpovědět

    Datum: 24.05.2012 09:05:52; Od: Jaro
    Titulek: Odchadzajuce hovory

    Dobry den, viete mi poradit, kde sa nastavuje to, zeby odchadzajuce hovory telefonov napr. skupiny 1 isli cez ISDN cislo1 a hovory telefonov skupiny 2 cez ISDN cislo2. Je zriadena 1 ISDN linka s 3ma cislami. Vdaka.
    odpovědět

    Datum: 01.09.2009 09:17:43; Od: Daniel Krhánek
    Titulek: Linksys PAP2 připojený k ústředně

    nemate zkusenosti s pripojenim vnejsich linek ustredny Panasonic KX-TD816 pres VOIP adapter Linksys PAP2T-EU (firmware Version 5.6(LS).
    Odchozi hovory funguji, ale ustredna nedetekuje zvoneni prichoziho hovoru, pouze zobrazuje na systemovem telefonu aktivitu vnejsi linky.

    Zkousel jsem uz ruzne nastaveni v sekci Regional, ale bezvysledne.
    Ring cadence: 60(1/4)
    Ring Waveform: Sinusoid
    Ring Voltage: 90 V
    Ring Frequency: 25 Hz
    CWT Frequency: 425@-10
    FXS Port Power Limit: 5
    FXS Port Input Gain: -3
    FXS Port Impedance: 600
    odpovědět

    Datum: 13.08.2010 18:09:16; Od: Daniel Krhánek
    Titulek: Re: Linksys PAP2 připojený k ústředně

    Problém vyřešen.
    Nakonec byla závada úplně jinde. Ústředna měla špatně seřízený čas a zvonila podle nočního režimu úplně někde jinde.

    Po seřízení a přepnutí na denní režim vše funguje, jak by mělo.
    odpovědět

    Datum: 09.10.2009 13:31:46; Od: Woland
    Titulek: Re: Linksys PAP2 připojený k ústředně

    Zkuste u adaptéru PAP2T na záložce regional nastavit FXS Port Impedance na 270+750||150 nF
    odpovědět

    Zobrazení celé diskuse k tomuto článku (celkem 11 příspěvků)


    Dotaz / příspěvek do diskuse

    Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
    Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004