Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...Provolba?
Provolba umožňuje přímé volání na konkrétní pobočku telefonní ústředny, pokud zná volající její číslo. Podle velikosti ústředny je dán počet číslic, ze kterých se skládá číslo pobočky (např. třímístné číslo pobočky 235 , čtyřmístné číslo pobočky 6764 atd.). Číslo pobočky je pak uvedeno na konci telefonního čísla, která má tedy např. u ústředny s třímístným číslem pobočky tvar (+420)XXXXXXYYY, kde YYY je číslo volané pobočky. Pokud volající nezná konkrétní číslo pobočky, vytočí kmenové číslo, směrované na operátora/spojovatelku, obvykle 111 pro třímístná čísla poboček, 1111 pro čtyřmístná atd.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Telekomunikační systémy Avaya pro větší podniky a call centra; Pokročilá řešení

Avaya IP Office

Avaya je předním světovým dodavatelem firemních komunikačních aplikací. Zaměřuje se na uspokojování potřeb podniků a organizací všech velikostí. Konstrukcí, realizací a správou pokročilých komunikačních řešení pomáhá Avaya svým zákazníkům získat náskok před konkurencí a dosáhnout vynikajících obchodních výsledků.

 

Telekomunikační řešení Avaya Intelligent Communications představuje:

  • Inovativní komunikační řešení pro podnikové procesy
  • Zlepšení produktivity zaměstnanců a služeb zákazníkům
  • Urychlení obchodování
  • Okamžitou konkurenční výhodu

IP telefonie

IP telefonie přináší mnohem více, než pouhou konvergenci hlasu, dat a videa. Otevírá nový svět příležitostí, díky kterým mohou být vaši zaměstnanci produktivnější, váš podnik efektivnější  a vaši zákazníci spokojenější. To je důvod, proč již tolik podniků spoléhá na řešení Avaya a učinilo z nás jedničku na světovém trhu IP telefonie.


Klíčové vlastnosti řešení Avaya IP telefonie jsou:

  • Výrazná úspora nákladů, díky konsolidované, integrované, centrálně řízené a privátní infrastruktuře
  • Flexibilita, díky vysoce modulární architektuře.
  • Robustní a velmi spolehlivé řešení, které odolává poruchám, díky prověřené technologii a aktivním servisním nástrojům
  • Přizpůsobení se všem organizacím: od malých, přes střední až po globální nadnárodní společnosti.
  • Nástroje pro zvyšování produktivity umožňující zaměstnancům komunikovat a spolupracovat bez ohledu na místo, kde se právě nachází.
  • Podpora inovací, díky laboratořím Avaya Labs
  • Technologie založená na standardech TDM, IP a SIP sítě
  • Základ pro chytrou komunikaci Intelligent Communications 

Jednotná komunikace

Sjednocení komunikace Avaya umožňuje změnit způsob, jakým lidé pracují a komunikují, přirozeným začleněním procesu komunikace do činnosti lidí. To snižuje obtíže a zdržování spojení s pokusy najít a spojit se s klíčovými kontakty. Kromě toho řešení Unified Communications umožňuje zaměstnancům filtrovat a kontrolovat úroveň kontaktů, které přijímají, což jim dává větší kontrolu nad průběhem jejich práce.


Výhody pro pracovníky zahrnují:

  • Používání jednotného přístupu místo přepínání z jedné aplikace do druhé
  • Přístup ke konzistentním komunikačním funkcím bez ohledu na místo, síť nebo zařízení
  • Pokračování v práci, i když je síť, zařízení nebo místo postižené závadou nebo jinou mimořádnou událostí
  • Lépe vyvážený pracovní a osobní život pomocí uživatelem vytvořených pravidel pro přístup a zpracování hovorů/zpráv

Call centra

Řešení Avaya pro kontaktní centra umožňují víc než jen efektivní směrování hovorů; podporují provozní výkonnost a zvyšují přízeň a spokojenost zákazníků. Naše řešení jsou vhodná pro podniky všech velikostí a lehce se instalují a udržují. To je důvod, proč zaujímáme významné místo z hlediska podílu na světovém trhu. Zákazníci si vybírají společnost Avaya, protože přinášíme řešení, která podporují všech šest postupů pro budování a provoz call center (viz níže). Věřte našim zákazníkům. Šampióni používají řešení Avaya!

Aplikace pro obchodní procesy

Aplikace pro obchodní procesy – Communications Enabled Business Processes (CEBP) je ucelená kombinace softwarových, konzultačních a podporných služeb, které integruje Avaya Intelligent Communications do podnikových procesů a umožňuje zjišťovat události v reálném čase a řídit a sledovat činnost v celém podniku. Organizace tak může reagovat mnohem rychleji. CEBP je soubor softwarových nástrojů, které umožňují integraci komunikačních aplikací Avaya do podnikových procesů prostřednictvím konfigurovatelných webových služeb. Součástí tohoto řešení jsou: Avaya Manager, Avaya Event Processor a Avaya Global Service. 

Mezi provozní činnosti, kde je možné využít výhod CEBP, patří:

  • Plánování a načasování produkce
  • Sledování a zpracování objednávek
  • Informování zákazníků anebo spolupracovníků
  • Automatizace servisních služeb
  • Potvrzování dodávek produktů atd.

Výhody CEBP pro podniky:

  • Zjišťování informací v reálném čase a okamžité jednání na jejich základě
  • Zkrácení doby odezvy a řešení pomocí optimalizace existujících procesů a komunikací
  • Zvýšení produktivity omezených lidských zdrojů
  • Posílení existujících komunikačních prostředků pro vytvoření obchodní hodnoty
  • Vytvoření konkurenční výhody prostřednictvím podnikových procesů, které poskytují lepší odezvu a služby orientované na zákazníka

 

Více informací o ústřednách Avaya na našem webu naleznete pod odkazy níže:

 

Produktové letáky Avaya v češtině a angličtině ke stažení ve formátu PDF:

 Avaya IP Office Zákazník - Brochure (9 MB)

Avaya IP Office Customer - Brochure (3,8 MB)

IP Office Essential Edition - Fact Sheet (140 kB)

IP Office Preffered Edition - Fact Sheet (190 kB)

IP Office Advanced Edition - Fact Sheet (500 kB)


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004