Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...CLIP?
(Calling Line Identification Presentation) - zobrazení telefonního čísla volajícího na displeji telefonu volaného uživatele.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Telekomunikační systémy Avaya pro větší podniky a call centra; Pokročilá řešení

Avaya IP Office

Avaya je předním světovým dodavatelem firemních komunikačních aplikací. Zaměřuje se na uspokojování potřeb podniků a organizací všech velikostí. Konstrukcí, realizací a správou pokročilých komunikačních řešení pomáhá Avaya svým zákazníkům získat náskok před konkurencí a dosáhnout vynikajících obchodních výsledků.

 

Telekomunikační řešení Avaya Intelligent Communications představuje:

  • Inovativní komunikační řešení pro podnikové procesy
  • Zlepšení produktivity zaměstnanců a služeb zákazníkům
  • Urychlení obchodování
  • Okamžitou konkurenční výhodu

IP telefonie

IP telefonie přináší mnohem více, než pouhou konvergenci hlasu, dat a videa. Otevírá nový svět příležitostí, díky kterým mohou být vaši zaměstnanci produktivnější, váš podnik efektivnější  a vaši zákazníci spokojenější. To je důvod, proč již tolik podniků spoléhá na řešení Avaya a učinilo z nás jedničku na světovém trhu IP telefonie.


Klíčové vlastnosti řešení Avaya IP telefonie jsou:

  • Výrazná úspora nákladů, díky konsolidované, integrované, centrálně řízené a privátní infrastruktuře
  • Flexibilita, díky vysoce modulární architektuře.
  • Robustní a velmi spolehlivé řešení, které odolává poruchám, díky prověřené technologii a aktivním servisním nástrojům
  • Přizpůsobení se všem organizacím: od malých, přes střední až po globální nadnárodní společnosti.
  • Nástroje pro zvyšování produktivity umožňující zaměstnancům komunikovat a spolupracovat bez ohledu na místo, kde se právě nachází.
  • Podpora inovací, díky laboratořím Avaya Labs
  • Technologie založená na standardech TDM, IP a SIP sítě
  • Základ pro chytrou komunikaci Intelligent Communications 

Jednotná komunikace

Sjednocení komunikace Avaya umožňuje změnit způsob, jakým lidé pracují a komunikují, přirozeným začleněním procesu komunikace do činnosti lidí. To snižuje obtíže a zdržování spojení s pokusy najít a spojit se s klíčovými kontakty. Kromě toho řešení Unified Communications umožňuje zaměstnancům filtrovat a kontrolovat úroveň kontaktů, které přijímají, což jim dává větší kontrolu nad průběhem jejich práce.


Výhody pro pracovníky zahrnují:

  • Používání jednotného přístupu místo přepínání z jedné aplikace do druhé
  • Přístup ke konzistentním komunikačním funkcím bez ohledu na místo, síť nebo zařízení
  • Pokračování v práci, i když je síť, zařízení nebo místo postižené závadou nebo jinou mimořádnou událostí
  • Lépe vyvážený pracovní a osobní život pomocí uživatelem vytvořených pravidel pro přístup a zpracování hovorů/zpráv

Call centra

Řešení Avaya pro kontaktní centra umožňují víc než jen efektivní směrování hovorů; podporují provozní výkonnost a zvyšují přízeň a spokojenost zákazníků. Naše řešení jsou vhodná pro podniky všech velikostí a lehce se instalují a udržují. To je důvod, proč zaujímáme významné místo z hlediska podílu na světovém trhu. Zákazníci si vybírají společnost Avaya, protože přinášíme řešení, která podporují všech šest postupů pro budování a provoz call center (viz níže). Věřte našim zákazníkům. Šampióni používají řešení Avaya!

Aplikace pro obchodní procesy

Aplikace pro obchodní procesy – Communications Enabled Business Processes (CEBP) je ucelená kombinace softwarových, konzultačních a podporných služeb, které integruje Avaya Intelligent Communications do podnikových procesů a umožňuje zjišťovat události v reálném čase a řídit a sledovat činnost v celém podniku. Organizace tak může reagovat mnohem rychleji. CEBP je soubor softwarových nástrojů, které umožňují integraci komunikačních aplikací Avaya do podnikových procesů prostřednictvím konfigurovatelných webových služeb. Součástí tohoto řešení jsou: Avaya Manager, Avaya Event Processor a Avaya Global Service. 

Mezi provozní činnosti, kde je možné využít výhod CEBP, patří:

  • Plánování a načasování produkce
  • Sledování a zpracování objednávek
  • Informování zákazníků anebo spolupracovníků
  • Automatizace servisních služeb
  • Potvrzování dodávek produktů atd.

Výhody CEBP pro podniky:

  • Zjišťování informací v reálném čase a okamžité jednání na jejich základě
  • Zkrácení doby odezvy a řešení pomocí optimalizace existujících procesů a komunikací
  • Zvýšení produktivity omezených lidských zdrojů
  • Posílení existujících komunikačních prostředků pro vytvoření obchodní hodnoty
  • Vytvoření konkurenční výhody prostřednictvím podnikových procesů, které poskytují lepší odezvu a služby orientované na zákazníka

 

Více informací o ústřednách Avaya na našem webu naleznete pod odkazy níže:

 

Produktové letáky Avaya v češtině a angličtině ke stažení ve formátu PDF:

 Avaya IP Office Zákazník - Brochure (9 MB)

Avaya IP Office Customer - Brochure (3,8 MB)

IP Office Essential Edition - Fact Sheet (140 kB)

IP Office Preffered Edition - Fact Sheet (190 kB)

IP Office Advanced Edition - Fact Sheet (500 kB)


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004