Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...Hold?
Funkce přidržení hovoru. Hovor je "zaparkován" a uživatel může například obsloužit další hovor a poté se k původnímu přidrženému hovoru vrátit. Účastník, jehož hovor je přidržen, se navzájem neslyší s protistranou (na rozdíl od funkce MUTE, kde je pouze odpojen mikrofon jedné stanice), obvykle je mu přehrávána hudba BGM.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Alcatel OmniPCX Office - přívětivá telefonní ústředna pro kvalitní komunikaci

Hlasový server Alcatel OmniPCX Office představuje vysoce moderní nástroj pro komunikaci s obchodními partnery a zákazníky. Mezi nejdůležitější vlastnosti patří zejména integrovaný záznamový systém, osobní asistent, automatický průvodce, integrovaný CTI server a jednotné zpracování zpráv - vše, co potřebujete pro kvalitní a současně příjemnou komunikaci.

 Telefonní ústředna Alcatel OmniPCX

Integrovaný osobní asistent

Osobní asistent umožňuje uživatelům s telefony Reflexes™ přesměrovat příchozí volání na některou z 5 různých destinací: záznamová služba, mobilní telefon, číslo vnitřní nebo vnější linky a spojovatelka. Použití přesměrování je přitom velmi jednoduché.

Výkonná integrovaná hlasová pošta

Standardní kapacita záznamu 20 minut, volbou pevného disku zíkáte možnost prodloužení až na 200 hodin. Hlasová schránka pro všechny uživatele nezávisle na používaném telefonu, komfortní přístup ke schránce přímo z PC.

Jednotné zpracování zpráv

Alcatel OmniPCX Office umožňuje jednotné, flexibilní zpracování všech typů zpráv, přístup k hlasovým vzkazům i textovým zprávám uloženým v jediné hlasové schránce prostřednictvím běžné e-mailové aplikace a telefonu. Pro práci se zprávami můžete využít emailový server integrovaný přímo v systému Alcatel OmniPCX Office nebo kterýkoliv jiný e-mailový server. Na vzkazy zanechané v hlasové schránce je uživatel upozorněn přímo v e-mailové aplikaci, vyslechnout je může pomocí telefonu nebo na PC vybaveném zvukovou kartou.

Nové funkce telefonů řady Reflexes

  • Záznam hovoru - každý hovor můžete průběžně nahrávat, záznam se ukládá do hlasové schránky.
  • Příposlech hovoru volajícího - po přepnutí na hlasovou schránku může uživatel monitorovat zanechávání vzkazu a případně s volajícím navázat konverzaci, podobně jako při použití telefonního záznamníku.

Integrovaný CTI server

Pro aplikace Alcatel nebo aplikace jiného dodavatele (programové vybavení pro call centra nebo PC telefonii) poskytuje Alcatel OmniPCX Office vlastní CTI server (kapacita až 200 uživatelů). Osobní manažer aplikace PIMphony umožňuje snadnou správu hovorů pro jednotlivé uživatele i pracovní skupiny prostřednictvím PC.

Dokonalá mobilita

Komunikační řešení Alcatel zajistí dosažitelnost kteréhokoliv z uživatelů:

  • Uživatelé s bezšňůrovými telefony DECT mají kdekoliv v dosahu základnové stanice k dispozici tytéž funkce jako na svém pracovišti.
  • Funkce Osobní asistent zajistí v případě potřeby přesměrování příchozích volání na kterékoliv z 5 různých destinací.
  • Nemůže-li uživatel z nějakého důvodu volání sám přijmout, může volající zanechat vzkaz v hlasové schránce.

Telefony Reflexes a e-Reflexes

Bohatá nabídka koncových zařízení Reflexes zahrnuje přístroje pro jakékoliv potřeby uživatelů:

  • telefony pro běžný i vysoký provoz
  • kompletní hands-free soupravy
  • přenosné i pevné telefony
  • klasické stolní i telefony s instalací na stěnu
  • různá rozhraní: analogové, DECT, V24, S0, IP.

Výhody telefonů Reflexes pro tradiční i IP podnokové sítě

  • dostupnost všech funkcí
  • stejná šířka pásma
  • možnost upgradu na IP zařízení doplněním modulu IP enabler nebo výběr z nabídky IP telefonů Reflexes.

 Automatické přidělování hovorů a funkce pro pracovní skupiny

Funkce manažer/asistent:

  • příposlech hovorů na telefonu vedoucího
  • volitelný příposlech pro soukromé hovory
  • přímé volání s dohledem z telefonu vedoucího a asistenta

Správa hovorů skupiny na PC s využitím aplikace PIMphony Team. Okno asistenta na PC vybaveném aplikací PIMphony Team pro pracovní skupiny s vysokým provozem (viz prospekt aplikace PIMphony pro Alcatel Omni- PCX Office).

Administrátor může jedno pobočkové číslo přidělit pracovní skupině, která tak získá přístup k celé řadě dalších funkcí:

  • Monitoring: zobrazení aktuálního stavu každého koncového zařízení ve skupině
  • Převzetí hovorů: příchozí volání může přijímat kterýkoliv z členů skupiny
  • Přidělování volání ve skupině: příchozí volání jsou členům přidělována sekvenčně (ve stejném pořadí), cyklicky (na číslo člena skupiny, který nepřijal předchozí volání) nebo paralelně (současně na všechny členy ve skupině)
  • Broadcast: hovor ke všem uživatelům ve skupině současně prostřednictvím hlasitého reproduktoru jejich telefonů
  • Odhlášení: možnost odhlášení člena ze skupiny
  • Upozornění skupiny na nepřijatá volání

 Systémový pozdrav

Volající si svůj dojem o podniku a zejména profesionalitě jeho zaměstnanců obvykle vytváří na základě prvního kontaktu - Hlasový Server nabízí pro přizpůsobení uvítacího pozdravu celou řadu možností.

  • Uvítací pozdrav může být individuální pro každého jednotlivého uživatele, jednotný pro skupinu nebo celou společnost.
  • Možnost vytvoření až 8 vlastních uvítacích pozdravů.
  • Pozdrav se může měnit v závislosti na denní době (polední přestávka, pracovní doba), speciální pozdrav může být použit i pro případ, že je volaná pobočka obsazena.
  • Možnost zapnutí automatické detekce faxových volání.

Hudební motiv/hlasové informace pro přidržené hovory

Systém umožňuje přehrávání hudby a/nebo hlasových informací pro zákazníky čekající na spojení.

Automatický průvodce

Automatický průvodce může příchozí volání vyřizovat 24 hodin denně nebo pouze při vysokém zatížení operátorů, případně volající informovat například o pracovní době apod.

Kapacity systému AlcatelOmniPCX Office

Koncová zařízení (pevná a přenosná):

Analogové telefony + telefony Reflexes - 236
Telefony Reflexes - 236
Přenosné telefony Reflexes (DECT) + DECT rozhraní - 120
Analogové telefony - 196
Uživatelé s VoIP (e-Reflexes + IP PIMphony) - 200
Klienti H323 - 150
Klienti PIMphony s integrovaným CTI serverem - 200
Přídavné moduly (max. 2 pro každé koncové zařízení) - 136
Rozhraní S0, V24, analog - 48
Rozhraní V24 (tarifikace) - 1
Základnové rádiové stanice IBS - 60

Call Server:

Porty pro hlasovou poštu s CPU-1 (s CPUe-1) - od 2 do 4 (8)
Kapacita záznamu hlasové pošty (s XMEM64) - 20 min (max. 80 min)
(na pevný disk) - (max. 200 hodin)
Pozdravy - 8
Komunikační jazyky - od 2 do 4
Kapacita telefonního seznamu - 3 000
Kapacita seznamu čísel zkrácené volby - 2 200
Systémová hudba pro přidržené hovory - 16 sekund
Přizpůsobitelná hudba pro přidržené hovory (s pevným diskem) - až 2 min (max. 10 min)
Položky ARS (automatický výběr cesty) - 500
Tarifikační tikety - max. 1 000
Tikety NMC s pevným diskem - max. 30 000
Skupiny pro přidělování volání (Hunting/Broadcasting/Pick-up) - 50 (max. 32 členů v každé skupině)
Operátorské skupiny - 8 (max. 8 operátorů v jedné skupině)
Konference - Tříčlenná konference

 

Podrobné informace o ústřednách Alcatel-Lucent na našem webu naleznete pod odkazy níže:

Produktové letáky Alcatel-Lucent ke stažení ve formátu PDF:

 Alcatel Výkonná a modulární architektura (150 kB)

 Alcatel Inteligentní a přívětivý systém pro komunikaci (150 kB)

 Alcatel Integrované řešení call centra (610 kB)

 Alcatel Integrované řešení LAN (200 kB)

 Alcatel PC telefonie a pimphony (510 kB)

 IP telefony Alcatel-Lucent 8 series (3,9 MB)

 IP telefony Alcatel-Lucent 9 series (4,5 MB)

 


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004