Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...CPC?
Signál o zahájení a ukončení hovoru. V ČR se nepoužívá.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

PC telefonie - Software ANTS

ANTS CTI Client

ANTS CTI Client je software určený pro komfortní obsluhu pobočkové telefonní ústředny. Spolupracuje s aplikací ANTS TAPI CONNECT SERVER, která je instalována na PC připojené k telefonní ústředně. Jednotlivé kopie aplikace ANTS CTI Client jsou nainstalovány na pracovní stanice a umožňují uživatelům přehledné zobrazení informací a pružné provádění akcí souvisejících s jejich pobočkou telefonní ústředny, což význmaně přispívá ke zvyšování produktivity práce.

Software ANTS CTI Client

Informace o příchozím hovoru již v průběhu vyzvánění

Program zobrazuje poblíž systémové lišty informační okno s uvedením volajícího čísla, pokud je toto číslo uvedeno v telefonním seznamu také název firmy nebo jméno volajícího, případně další údaje při propojení s informačním systémem zákazníka.

Přehledný telefonní seznam 

Seznam telefonních čísel v aplikaci ANTS CTI Client umožňuje každému uživateli evidovat často používaná telefonní čísla, přičemž každé číslo je možné označit jako soukromé a nebo je sdílet i s ostatními uživateli programu na dalších pobočkách telefonní ústředny. Seznam je možno synchronizovat s programem Microsoft Outlook a dalšími. V telefonním seznamu je stejně jako v ostatních seznamech aplikace (hovory, pobočky, zlomyslná volání, plánované hovory...) k dispozici rychlé vyhledávání.

Pohodlné vytáčení

Vytáčení telefonních čísel je možné přímo z telefonního seznamu, stejně tak přijímání a zavěšování hovorů je možné přímo z aplikace.

Přehledná historie hovorů

Výpis hovorů umožňuje zobrazit uživateli historii jeho volání (např. zmeškané hovory, nespojené odchozí hovory, všechny hovory atd.). Uživatel s příslušným oprávněním (např. manager) může zobrazit také hovory ostatních uživatelů.

Snadná komunikace mezi kolegy

Seznam poboček ústředny umožňuje pohodlné volání ostatním uživatelům v rámci vlastní telefonní ústředny.

Plánování hovorů

Plánování hovorů ocení zejména obchodní zástupci nebo manažeři. Ve spojení s informačním systémem, CRM nebo jiným zdrojem dat je možné tuto funkci využít i pro pohodlnou realizaci telemerketingových kampaní.

Důležité informace o volajícím

Propojení s Vaším informačním systémem je usnadněno díky rozhraní pro komunikaci se software dalších výrobců. Toto rozhraní umožňuje vytváření zakázkových modulů, které mohou z informačních systémů vypisovat např. informace o volajícím z adresáře, zobrazení karty zákazníka, počet a částku neuhrazených faktur, otevřené objednávky či nabídky apod.

Podrobné informace o softwaru ANTS CTI Client naleznete na webu výrobce:

ANTS Call Centre Manager

ANTS Call Centre Manager je software určený pro statistické vyhodnocení provozu call centra, případně telefonního provozu v libovolné společnosti nebo organizaci. Poskytuje přehledně zpracované statistiky o uskutečněných i zmeškaných hovorech, včetně grafického vyhodnocení.

Call Centre Manager umožňuje zobrazení soupisu hovorů za zvolené období, který je lze filtrovat například dle operátora, pracovní doby, typu hovorů. K dispozici je také souhrnná statistika, která poskytuje rychlý přehled o telefonním provozu za zvolené období. Detailní statistiky dávají přehled o vývoji jednotlivých ukazatelů (počet hovorů, průměrná a maximální délka hovoru, průměrná a maximální délka vyzvánění …) pro jednotlivé dny zvoleného období a nebo o vývoji v rámci dne po hodinách. Výsledky je možné pro rychlé posouzení možno zobrazit ve formě několika typů grafu.

 

ANTS software

ANTS Call Centre Manager je možno provozovat na libovolném PC s operačním systémem Windows 98/2000/XP, pro ukládání dat používá technologii SQL. Součástí dodávky je také plná verze služby pro komunikaci s telefonní ústřednou ANTS TAPI CONNECT SERVER.

ANTS Call Centre Manager je navržen tak, aby předkládal provozní a statistické údaje v maximálně přehledné formě a umožňoval tak operativní řízení a vyhodnocování provozu call center nebo telefonního provozu ve firmách a organizacích. lika typů grafu.

Podrobné informace o softwaru ANTS Call Centre Manager naleznete na webu výrobce:

Podrobné informace o ústřednách Alcatel-Lucent na našem webu naleznete pod odkazy níže:

Produktové letáky Alcatel-Lucent ke stažení ve formátu PDF:

Alcatel Výkonná a modulární architektura (150 kB)

Alcatel Inteligentní a přívětivý systém pro komunikaci (150 kB)

Alcatel Integrované řešení call centra (610 kB)

Alcatel Integrované řešení LAN (200 kB)

Alcatel PC telefonie a pimphony (510 kB)

 ANTS CTI Client a ANTS Call Centre Manager (630 kB)

IP telefony Alcatel-Lucent 8 series (3,9 MB)

IP telefony Alcatel-Lucent 9 series (4,5 MB)


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004