Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...AoT?
Informace o délce trvání hovoru, poskytovaná po přípojné lince telekomunikačním operátorem.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Panasonic telefonní ústředny série TDE 

Telefonní ústředna Panasonic KX-TDE

Řada KX-TDE společnosti Panasonic představuje pokročilé firemní komunikační platformy, které jsou navrženy s cílem maximálně využít vaše IP sítě. Tyto systémy se zaměřují na malé, střední a velké podniky s jedním nebo více pracovišti. Poskytují pokročilá řešení sjednocené komunikace, takže vaše firma získá tu správnou sadu nástrojů potřebnou k získání náskoku před konkurencí.

Stačí si jen vybrat ... U řady KX-TDE mají firmy na výběr z pestré palety telefonních terminálů - stylové IP terminály, bezdrátové terminály DECT nebo digitální terminály. Platformy KX-TDE podporují řadu digitálních a dokonce i analogových telefonů. Poskytují společnostem rozsáhlý a cenově výhodný výběr řešení, která vyhovují specifickým firemním potřebám v oblasti telefonie.

Nenechejte se omezovat ... Řada KX-TDE se bezproblémově integruje do aplikací pro produktivitu sjednocené komunikace. Bez ohledu na to, zda používáte IP, digitální nebo bezdrátové terminály DECT nebo dokonce inteligentní mobilní zařízení, vylepšuje efektivitu vaší firmy. Rozšiřte možnosti svých zaměstnanců, aby mohli firemní komunikaci vyřídit na libovolném zařízení kdykoliv a kdekoliv.

Buďte vždy dostupní, pro své zákazníky i kolegy ... Poskytnutím volného přístupu k bezdrátové telefonii mohou firmy zvýšit dostupnost zaměstnanců a zlepšit služby zákazníkům. Reagujte na zákazníky, dodavatele i kolegy, aniž byste se museli uvázat k jedinému místu. Uštříte čas i finanční prostředky své firmy.

Dopřejte svým zákazníkům kvalitní odbavení ... Pokročilá flexibilita při vyřizování hovorů je zajištěna vylepšenými aplikacemi pro přehrávání hlasových zpráv. Hlasové pokyny efektivně přepojují hovory od zákazníků na správné oddělení nebo zástupce, takže zjednoduší a zefektivní firemní komunikaci. Navíc lze pro řádné nepřímé zpracování hovorů během vysokého vytížení použít zařízení pro ukládání hlasové pošty, čímž dojde ke zvýšení celkové produktivity a poskytování lepších služeb zákazníkům.

Vybudujte vysoce funkční call centrum ... Součást řady KX-TDE tvoří vestavěná, sofostikovaná řešení call center. Jsou dostatečně flexibilní, aby pokryla většinu požadavků zákazníků, a umožňují firmám efektivně propojovat hovory zákazníků na příslušná oddělení, podporu nebo prodejní týmy.

Poskytneme Vám kvalitní a spolehlivé řešení, ať už jste profesionály v kterémkoliv oboru ... Osobní kontakt se zákazníky představuje významný krok k dosažení úspěchu. Telefonní systém představuje centrum veškeré komunikace bez ohledu na to, zda je založen na protokolu IP, tradiční telefonii nebo využívá bezdrátovou technologii. Kvalita a spolehlivost jsou klíčové. Společnost Panasonic nabízí aplikace a řešení, která se veškerým těmto důležitým firemním potřebám věnují.

Podrobné informace o platformách Panasonic TDE naleznete na našem webu pod odkazy níže:

 


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004