Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...ANTS CTI Panel?
Slouží pro přehledné zobrazení požadovaných údajů v callcentru tak, aby operátoři i manažer callcentra byli průběžně informováni o okamžitém stavu důležitých ukazatelů, jako je například počet hovorů čekajících ve frontě na odbavení. ANTS CTI Panel zobrazuje zvolené údaje buď na připojeném externím LED displeji (tzv. wallboard) nebo na LCD či plasmovém monitoru s velkou úhlopříčkou.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

 Všechny nástroje pro Vaši komunikaci v jediném klientovi - Avaya one-X Portal

 

Integrujte Vaši firemní komunikaci do jediného nástroje, ...

  • Hlas
  • Instatnt-messaging
  • HD video
  • Audio konference
  • Video konference
  • Voice-mail
  • Faxové zprávy
  • Email

mějte přehled, ....

  • Historie komuniukace (zmeškané, přijaté a příchozí hovory vedené různými kanály)
  • Statusu kolegů (jejich přítomnost a dostupnost i nejefektivnější způsob, jak je kontaktovat)

buďte flexibilní ...

  • Multi-protokol: podpora H.323 i SIP protokolu umožní Vaší společnosti založit celou organizaci na jednotném softphone klientovi
  • Práce odkudkoliv a kdykoliv: Vaši zaměstnanci mohou spolupracovat odkudkoliv a kdykoliv, tím je zajištěna kontinuita obchodu
  • Adaptace na workflow a prostředí: v kanceláři, doma i na cestách šetří náklady a umožňuje používat jedno číslo pro vnitřní i vnější hovory

a mějte náklady pod kontrolou.

  • Nejvýhodnější způsob audio-hovoru: přes počítač, stolní telefon, mobilní nebo pevnou linku
  • Podnikové plány a politika: všechny hovory jsou vedeny přes podnikovou PBX a podřízeny podnikovým plánům a politice
  • Intuitivní rozhraní: umožňuje pracovníkům aplikovat způsoby, jak ušetřit náklady na volání

Avaya one-X Portal - náhled

 

 PDF Všechny nástroje pro Vaši komunikaci v jediném klientovi Avaya one-X Portal

 

Brožury v angličtině:

 Avaya one-X Communicator PDF

 Avaya one-X Mobile SIP for iOS fact sheet PDF

 Avaya one-X Agent PDF

 Mobile Collaboration with Avaya one-X Clients for Unified Communications PDF


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004