Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...Tarifikace?
Tarifikace umožňuje výpis informací o jednotlivých hovorech, jako je volané číslo, cena, délka hovoru apod. Obvykle se řeší připojením telefonní ústředny prostřednictvím SMDR rozhraní k PC s nainstalovaným tarifikačním software. V případě, že nemůže být PC trvale v provozu nebo je umístěn v jiné lokalitě než telefonní ústředna, je možné připojit k ústředně vyrovnávací paměť (buffer), která shromažďuje údaje o hovorech, která jsou do PC následně staženy hromadně.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

 Všechny nástroje pro Vaši komunikaci v jediném klientovi - Avaya one-X Portal

 

Integrujte Vaši firemní komunikaci do jediného nástroje, ...

  • Hlas
  • Instatnt-messaging
  • HD video
  • Audio konference
  • Video konference
  • Voice-mail
  • Faxové zprávy
  • Email

mějte přehled, ....

  • Historie komuniukace (zmeškané, přijaté a příchozí hovory vedené různými kanály)
  • Statusu kolegů (jejich přítomnost a dostupnost i nejefektivnější způsob, jak je kontaktovat)

buďte flexibilní ...

  • Multi-protokol: podpora H.323 i SIP protokolu umožní Vaší společnosti založit celou organizaci na jednotném softphone klientovi
  • Práce odkudkoliv a kdykoliv: Vaši zaměstnanci mohou spolupracovat odkudkoliv a kdykoliv, tím je zajištěna kontinuita obchodu
  • Adaptace na workflow a prostředí: v kanceláři, doma i na cestách šetří náklady a umožňuje používat jedno číslo pro vnitřní i vnější hovory

a mějte náklady pod kontrolou.

  • Nejvýhodnější způsob audio-hovoru: přes počítač, stolní telefon, mobilní nebo pevnou linku
  • Podnikové plány a politika: všechny hovory jsou vedeny přes podnikovou PBX a podřízeny podnikovým plánům a politice
  • Intuitivní rozhraní: umožňuje pracovníkům aplikovat způsoby, jak ušetřit náklady na volání

Avaya one-X Portal - náhled

 

 PDF Všechny nástroje pro Vaši komunikaci v jediném klientovi Avaya one-X Portal

 

Brožury v angličtině:

 Avaya one-X Communicator PDF

 Avaya one-X Mobile SIP for iOS fact sheet PDF

 Avaya one-X Agent PDF

 Mobile Collaboration with Avaya one-X Clients for Unified Communications PDF


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004