Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...XDP port?
(eXtended Digital Port) - rozšiřující port telefonní ústředny, umožňující rozdělení portu pro analogový a digitální telefonní přístroj.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Panasonic KX-NSX1000/2000

 

Platforma jednotné komunikace Panasonic KX-NS500

 

Společnost Panasonic představila systém KX-NSX. Jde o nejnovější přírůstek do řady komunikačních systémů pro firemní komunikaci, které slouží k rozšíření flexibility podniků v otázce spojení se zákazníky kdykoli a z jakéhokoli zařízení.

KX-NSX je komunikační server pro propojení více lokalit s funkcemi centralizovaného řízení, který podporuje až 2 000 uživatelů napříč 32 provozovnami. Umí řídit několik zařízení současně a plynule přesměrovává telefonní hovory na mobilní zařízení prostřednictvím jednoho čísla.

Systém je flexibilní a škálovatelný a lze jej uzpůsobit pro mnoho typů uživatelů.

„Uvědomujeme si, že dnešní zaměstnanci jsou čím dál tím mobilnější, pracují v terénu i domácích kancelářích,“ vysvětluje Carlos Osuna, marketingový manažer společnosti Panasonic pro komunikační řešení. „KX-NSX je flexibilní systém, který lze uzpůsobit pro nejrůznější situace a prostředí, a který dokáže okamžitě splnit požadavky a očekávání klientů.“

„Jde o náš dosud největší systém, díky kterému je naše technologie komunikačních serverů vhodná prakticky pro libovolný podnik bez ohledu na jeho velikost.“

Systém obsahuje funkce spolupracující napříč mnoha zařízeními, zobrazování dostupnosti, hlasový, textový i videochat a synchronizaci s Outlook kalendářem.

 

ADAPTABILNÍ KOMUNIKAČNÍ SYSTÉM

 

Komunikační systémy dneška se musí vyznačovat dostatečnou flexibilitou, aby dokázaly reagovat na tržní změny a firemní trendy.

Telekomunikační systémy by se měly umět vypořádat s měnícími se firemními a zákaznickými potřebami, jenže v době globální politické i ekonomické nejistoty to může být docela problém. V oblasti komunikace je nutné rozpoznat klíčové výzvy a stanovit firemní priority. Jedině tak je možné zajistit, že vybraný systém dokáže udržet tempo s celou společností. Velká většina firem zažívá růst, jenže při hledání správné rovnováhy mezi flexibilitou, škálovatelností a nákladovou efektivitou celého systému narážejí na komplikace.

Spolu s firmami i komunikací se totiž vyvíjí i zaměstnanci.  Většina firem musí umět pracovat s celou řadou uživatelů od kancelářských po vzdálené pracovníky, mobilní pracovníky až po operátory call center.

Z těchto změn potom plynou další kritéria, která je dobré při hodnocení parametrů komunikačního systému brát v potaz. Potřeba přidávat a odebírat provozovny, škálovat zdroje směrem nahoru i dolů podle daného počtu specifických faktorů - od sezónních podnikových trendů po neklid na finančních trzích - může často vést ke zvýšení nákladů a snížení efektivity. Podle nejnovější čtvrtletní zprávy analytiků ze společnosti MZA[1] se více než 61 % vnitřních linek realizuje přes technologii IP a u tohoto čísla se očekává každoroční nárůst.

Další klíčovou výzvou pro mnoho podniků je větší počet provozoven a údržba. Servisní technici se musejí často vypořádat se správou systémů, které třeba přímo neimplementovali, anebo se ztrátou drahocenného času, který stráví přejezdy do vzdálených provozoven.

Dopad nepředvídaných situací

V zájmu zvýšení své efektivity potřebují firmy systém, který servisním technikům umožní centrální, vzdálené řízení, aby mohli realizovat změny podle přesných firemních potřeb. V minulosti byly věci, jako je centrální řízení, devizou zejména větších společností. Tento typ řízení ale může pomoci vymýtit strach a dopad odstávek a doprovodných nákladů způsobených nečekaným selháním systému nebo nehodou.

Kompletní proces překlenutí problému je typicky vnímán jako nedílná součást firemní strategie pro nápravu škod na klíčových systémech. Bez ohledu na příčinu hraje v případě problému zcela zásadní roli neustálá dostupnost, díky které se zajistí hladký chod podniku při zachování úrovně klientských služeb a řízení pověsti.

Systémy, jako je Panasonic KX-NSX, dodají podnikům klid na duši spočívající v tom, že pokud k nějakému problému dojde, komunikační linky se jednoduše přesměrují a uživatelé poskytnou zákazníkům stejnou úroveň firemních služeb z bezpečné lokality.

Škálovatelnost, dostupnost a flexibilita

Ústředna KX-NSX je cenově dostupný komunikační server pro vícenásobné síťové propojení, který reaguje na neustále se měnící podnikové potřeby a rozšiřuje dostupnost a flexibilitu komunikačních řešení určených pro rozvíjející se společnosti.

Vysoce univerzální systém KX-NSX dokáže obstarat od 50 do 2000 uživatelů napříč 32 provozovnami. Platforma KX-NSX se vyznačuje takovou modularitou a možnostmi řízení, že střední podniky získají výhody korporátních systémů při cenové dostupnosti, která se odvíjí od velikosti a funkčních požadavků.

Server KX-NSX počítá s tím, že většina dnešních pracovníků je mobilních s nejrůznějšími požadavky na přístup, ať už z hlediska času nebo místa. Tito lidé, kteří tráví většinu času na cestách, a vzdálení uživatelé mohou díky tomuto řešení zůstat se zákazníky v kontaktu z jednoho čísla prostřednictvím chytrého telefonu nebo jiného mobilního zařízení.

Vedoucí call center zase monitorují korespondenci se zákazníky a potřebují možnosti řízení telefonických procesů a vyřizování hovorů. Komplexní správa pak například umožňuje aktivní řízení obchodních aktivit a výkonu obchodníků, což vede k větší spokojenosti zákazníků a efektivitě společnosti.

 

Panasonic KX-NSX1000/2000 Brochure

Specific Sheet Panasonic KX-NSX1000/2000

Další dokumenty ke stažení


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004