Ústředny.cz

Česká verzeEnglish version
Akce "Stará za novou" - sleva až 25%
e-mail: info@ustredny.cz | Mapa serveru |

Víte co je...

...TAFAS?
Vyhledávací systém. K pobočkové ústředně je připojen systém reproduktorů, umožňující "vyhlášení" volaného účastníka, pohybujícího se po areálu, který si může následně převzít hovor na libovolné pobočce.
Další pojmy

Novinky e-mailem


Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Anketa

Používáte ve firmě hlasovou poštu?

Ukázat výsledky

Hypermarket

Popis situace:Nákupní středisk Shopping City Central - ilustrační foto

Nákupní středisko "Shopping City Central", které bylo postaveno v jednom z velkých českých měst "na zelené louce" v roce 2004,  se skládá z hypermarketu a nákupní galerie, zahrnující 26 obchodů převážně s oděvy, elektronikou a podobně. V objektu nákupního střediska je také několik restaurací a kaváren, bowling, squashové kurty a vícesálové kino (multiplex). Hypermarket provozuje přímo vlastník objektu nákupního střediska, naopak menší obchody, restaurace, sportoviště apod. pronajímá dalším provozovatelům. Vlastník nákupního střediska má také v prostorách vybudované kancelářské zázemí.

 

 

Řešení:

Dodavatel pobočkové telefonní ústředny pro nový objekt nákupního střediska, vybraný ve výběrovém řízení, společnost STAND CZ spol.s r.o., navrhla takové řešení, které je výhodné jak pro provozovatele nákupního střediska, tak pro nájemce jednotlivých obchodů a provozoven.

V objektu byla instalována ústředna Panasonic KX-TDA200, přičemž pobočky této ústředny byly rozvedeny i do jednotlivých pronajatých provozoven. Současně byl vybudován systém bezdrátových telefonů DECT, pokrývající všechny prostory nákupního střediska včetně zázemí a nákladové rampy a instalována hlasová brána Panasonic KX-TVP200

 

Způsob aplikace potřeb zákazníka a využití dalších možností ústředny:

  • Snížení nákladů na komunikaci bylo dosaženo rozvedením poboček ústředny i do pronajatých obchodů, kaváren a dalších prostor a zavedením provolby. Každý z nájemců má připojenu jednu nebo více poboček ústředny s provolbou, takže pro svoje zákazníky může uvádět přímé telefonní číslo na prodejnu. Volání ven je uskutečňováno přes dvě sdílené přípojky ISDN30, náklady na hovorné přeúčtovává pronajímatel jednotlivým nájemcům dle výpisu z tarifikačního software. Díky sdružení hovorů všech subjektů se však podařilo získat výhodnější cenové podmínky od telekomunikačního operátora, takže volání pro všechny subjekty je levnější, než kdyby si každý z nich zřídil samostatnou telefonní přípojku. Navíc by v takovém případě musel každý nájemce platit zřízení linky a měsíční paušál, takže úspora je pro všechny opravdu zajímavá. Odpadají také spojené administrativní úkony při změně nájemce některé provozovny.
  • Bezplatná interní komunikace je vlastně jakýmsi vedlejším produktem aplikovaného řešení. Pokud potřebuje nájemce provozovny cokoliv řešit se správou budovy nebo naopak, probíhá hovor mezi vnitřními pobočkami ústředny a tedy zdarma.
  • Kvalitní služby zákazníkům je dosahováno i komfortním vyřizováním jejich hovorů. Pokud zavolá zákazník na centrální linku nákupního střediska, přivítá ho úvodní hlášení hlasové brány a poté si může zvolit buď přepojení na operátora nebo si vybrat z nabídkového stromu sortimentu a hlasová brána ho následně přepojí na prodejnu, která vybraný sortiment prodává. Jednou z možností je také vstup do nabídky multiplexu, kde je k dispozici aktuální přehled promítaných filmů s možností přímého propojení na rezervaci vybraného filmu.
  • Trvalá dostupnost pracovníků byla v tomto případě důležitá zejména u provozních pracovníků, údržby a ostrahy. Systém DECT zajišťuje pokrytí celého nákupního střediska signálem včetně možnosti pohybu v průběhu hovoru, přičemž signál přechází vždy na buňku s nejsilnějším signálem.
  • Rozvod hudby a hlášení byl původně plánován samostatný, avšak díky možnosti připojení ústředny k systému ozvučení bylo dosaženo většího komfortu, neboť pracovníci s příslušným oprávněním mohou provést hlášení například o ztraceném dítěti do reproduktorů v celém areálu i z přenosných telefonů systému DECT.

Pozn.: Toto vzorové řešení prezentuje pouze některé možnosti moderních pobočkových telefonních ústředen. Chcete-li se dozvědět více, doporučujeme Vám přečíst si další vzorová řešení a také případové studie, prezentující konkrétní řešení u skutečných zákazníků.

 


Dotaz / příspěvek do diskuse

Copyright © 2004 STAND CZ spol s r.o. Obsah tohoto serveru je chráněn autorským zákonem. Všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebGet © IT STUDIO s.r.o., 2004