...Systémový telefon? Speciální telefonní přístroj, určený k provozu s příslušnou pobočkovou telefonní ústřednou. Obvykle digitální propojení přístroje s ústřednou umožňuje využití celé řady doplňkových funkcí, například zobrazení stavu vybraných poboček ústředny kontrolkou apod. Vyšší řada systémových telefonů bývá vybavena displejem, na kterém může být zobrazeno například jméno volajícího apod. Další pojmy
Novinky e-mailem
Doporučení
Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých? Doporučte nás!
Všechny digitální funkce KX-TD612 pro hlasovou, datovou a internetovou komunikaci umožní inteligentní odbavování hovorů. Funkce zákaznické linky Call Centra jsou ideální pro přebírání objednávek a odpovědi na dotazy, zatímco karta hlasové pošty slouží jako záznamník a zjednodušený automatický operátor. Jestliže je přístroj propojen s KX-TVP50, budou spolu se zprávou ukládány i identifikační údaje volajícího (CLIP), takže můžete volat zákazníkům i v případě, že zapomněli uvést své číslo. Funkce provolba / vícenásobné účastnické číslo (DDI/MSN) přiřadí každé pobočce vlastní telefonní číslo, aby mohli zákazníci snadno kontaktovat správné osoby. Funkce Caller ID (CLIP) zobrazí pro snadnější odbavení telefonní číslo volajícího. Call Forwarding přepojuje hovory na jinou pobočku nebo vnější telefon.
Flexibilní a rozšiřitelný - roste rychlostí internetu
Chcete-li se připojit k internetu bez modemu či koncového adaptéru, stačí připojit PC k sériovému portu KX-TD612 (RS-232C / V.24). KX-TD612 je ideální pro menší kanceláře, dokáže pracovat až se čtyřmi digitálními telefony a osmi analogovými přístroji. Funkce „ISDN to the Desktop" podporuje vysokorychlostní připojení a přístup k internetu. Ještě vyšší efektivity je možné dosáhnout připojením některé z mnoha periferií – routeru, ISDN-Tel, či ISDN-DECT. KX-TD612 je dodáván ve výstavbě pro dvě ISDN přípojky (čtyři telefonní linky) a s růstem internetového provozu je možné přidat i třetí. Je-li to zapotřebí, je možné dokonce přidat volitelnou vnější analogovou linku, abyste si při přechodu z analogu na ISDN mohli ponechati původní telefonní číslo.
Vyšší efektivita
KX-TD612 používá identifikační údaje volajícího k přepojení hovoru přímo zamyšlené osobě. Jednotné přepojování hovorů (UCD) pomáhá zlepšit zákaznický servis. Volající navíc slyší uvítací sdělení a hudbu až do okamžiku, kdy volaný zvedne sluchátko.
Nižší náklady
Řada funkcí vám pomůže ušetřit na telefonních poplatcích. Funkce Toll Restriction umožňuje omezit dálkové hovory, Automatic Route Selection (ARS) vybírá nejlevnější způsob přenosu, Budget Management eviduje použití telefonu jednotlivými zaměstnanci a systém poskytuje podrobné informace o hovorech externím zařízením (PC nebo tiskárně) pro další nákladovou analýzu.
CTI a další funkce malé zákaznické linky udržují podnik v chodu
KX-TD612 zvyšuje efektivitu pomocí CTI (Computer Telephony Integration), TAPI rozhraní a automatického odpovídání s řazením do front. CTI spojuje pobočkovou ústřednu s PC. Když přijde hovor, jsou identifikační údaje volajícího (CLIP) zaslány počítači, který vyhledá informace o zákazníkovi v databázi. Automatické odpovídání s řazením do front se spouští, když není k dispozici nikdo, kdo by mohl převzít hovor. Nahrávka požádá volajícího, aby počkal na uvolnění operátora (zatím hraje hudba), a pokud hovor do určité doby nikdo nevezme, bude přepojen do interní nebo externí hlasové schránky.