Telefonní ústředna pro Průmyslový areál
Vzhledem k současnému trendu na trhu pronájmu kancelářských prostor doporučujeme pro průmyslový areál vybudování jedné velké centrální pobočkové telefonní ústředny, která obslouží celý areál a poskytne jednotlivým subjektům v nájmu komunikační služby dle jejich individuálních a aktuálních potřeb.
CENTRÁLNÍ TELEFONNÍ SYSTÉM
Majiteli či správci průmyslového areálu doporučujeme vybudovat 1 velký centrální telefonní systém a poskytovat formou pronájmu telekomunikační služby jednotlivým subjektům v nájmu. Moderní pobočková telefonní ústředna se dokáže flexibilně přizpůsobit měnícím se podmínkám v areálu, kde dochází i k častému střídání nájemníků, velikosti firem a jejich komunikačních potřeb. Pořízení 1 velkého komunikačního systému je navíc ekonomicky výhodnější, než nákup např. 20 malých telefonních systémů.Flexibilita funkcí a kapacity
Funkčně se centrální systém dokáže přizpůsobit více nezávislým celkům v areálu a poskytovat dle potřeb firem např. bezdrátový systém DECT, integraci mobilních telefonů, funkce call centra, IP telefonii apod. Ze základní výstavby systému je možné také postupné rozšiřování a navyšování kapacity. Nově příchozí společnost si může přenést s sebou do areálu i svá původní telefonní čísla. Při odchodu firmy z areálu či příchodu nové firmy do areálu lze centrální systém snadno přenastavit a přizpůsobit kapacitně i funkčně potřebám nového nájemníka.
bezdrátový DECT systém
integrace mobilních telefonů
Centrální správa
Výhodou centrálního systému je možnost jednotné správy majitelem areálu. Centrálním nákupem telekomunikačních služeb lze zase ušetřit a navýšit marži za pronájem telefonní ústředny jednotlivým subjektům v areálu.Pronájem systému
Dnešní firmy často vyžadují a oceňují možnost pronájmu komunikačních služeb (i ostatních kancelářských technologií, např. pronájem tisku a multifunkčních zařízení), který jim umožňuje snižovat náklady na vlastnictví, být „lehké“, flexibilní a získat funkce i kapacitu, která aktuálně vyhovují jejich potřebám.
Pro majitele areálu může zase přeprodej telefonních služeb představovat zajímavý příjem. Naše společnost pro Vás dokáže vytvořit koncepci komunikačního systému a jeho pronájmu „na klíč“, máme bohaté zkušenosti.
bezdrátový DECT systém
call centrum
Výhody centrálního komunikačního systému pro průmyslový areál:
- pronájem telekomunikačních služeb a ústředny nájemníkům v areálu
- centrální správa telefonní ústředny správcem areálu
- centrální nákup telekomunikačních služeb – představuje levnější služby pro nájemníky a vyšší marži pro majitele areálu
- flexibilita funkcí a kapacity dle aktuální obsazenosti areálu
- ekonomické řešení (1 velký systém představuje menší investici než 20 malých systémů)
- integrace původních telefonních čísel nového nájemníka
S tímto typem řešení máme bohaté zkušenosti. Kontaktujte nás, prosím, pro více informací.