Telefonní ústředna pro Velké a propojené kanceláře

V rozsáhlých kancelářích je velmi důležitá mobilita, protože pro maximalizaci efektivnosti musí být zaměstnanci neustále ve spojení. Bezdrátový DECT systém s více základnami v kombinaci se sluchátky a technologií Bluetooth umožňuje úplné mobilní řešení pro manažery a vedoucí týmů. Moderní telefonní systémy se také dokáží přizpůsobit odlišnému pracovnímu stylu jednotlivých zaměstnanců ve velkých kancelářích. Ať už jste běžní, mobilní či pokročilí uživatelé, telefonní systém vyhoví Vašim potřebám. Má-li Vaše společnost také vzdálená pracoviště, umožňují komunikační systémy, pomocí IP One-look Networkingu, jejich vzájemné propojení a vytvoření flexibilního a uživatelsky příjemného komunikačního systému s nízkými provozními náklady. Zasedací/konferenční místnost doporučujeme vybavit IP konferenčním telefonem pro snadnou a kvalitní spolupráci.

1. IP Networking

Propojení vzdálených lokalit do jednotného komunikačního celku pro efektivní vnitrofiremní komunikaci i komunikaci s Vašimi klienty

Propojení vzdálených lokalit do jednotného komunikačního celku pro efektivní vnitrofiremní komunikaci i komunikaci s Vašimi klienty

One-look Networking může obsloužit až 16 lokalit a podpořit až 1000 uživatelů. Pomocí QSIG Networkingu pak lze vybudovat systém až pro 8000 uživatelů a 17 i více lokalit. IP Networking je založen na systému, kdy jeden server funguje a poskytuje funkce nadřazené jednotky a ostatní připojené systémy fungují jako podřízené jednotky. IP Networking dokáže propojit vzdálené lokality do jednotného komunikačního celku, zajistí spolehlivý záložní systém pro případ poruchy hlavního systému a umožní snadno a dálkově instalovat a konfigurovat IP telefony ve vzdálených lokalitách, např. v domácí kanceláři zaměstnance. Šetří také náklady, protože hovory mezi jednotlivými kancelářemi budou považovány za interní hovory.

Moderní systémy umožňují společnostem, které jsou rozprostřeny na více místech, provádět vzdálené řízení pomocí sítě IP z jediného pracoviště. Není nutné mít administrátora na každém pracovišti, což vede ke snížení provozních nákladů.

2. Flexibilní a pohodlná kancelářská práce

Flexibilní komunikační systém, který šetří provozní náklady a další výdaje

Flexibilní komunikační systém, který šetří provozní náklady a další výdaje

Trendem v oblasti moderních telefonních ústředen je, že lze telefonní čísla přiřadit konkrétním uživatelům, kteří je pak mohou používat na jakémkoli zařízení. Díky tomu mohou uživatelé efektivně komunikovat nejen ve své kanceláři, ale také mimo ni nebo doma, což vytváří příležitost k revoluci pracovního stylu.

Běžní uživatelé primárně pracují s telefonem, který může být pevný, bezdrátový nebo softwarový a pro efektivní komunikaci mohou také využívat CTI aplikace ve svém PC.

Mobilní uživatelé tráví většinu času mimo kancelář (například obchodní zástupci) a potřebují ke komunikaci se svými zákazníky smartphone nebo jiné mobilní zařízení.

Pokročilí uživatelé mají oprávnění monitorovat komunikaci se zákazníky (například vedoucí call centra) a potřebují využívat CTI aplikacesoftware integrovaný s podnikovou telefonní ústřednou.

Funkce SmartDesk umožňuje více uživatelům sdílet stejné zařízení. Uživatelé aplikují svůj vlastní profil pomocí přihlášení do služby, takže mohou přijímat pouze své osobní hovory a hlasovou poštu. Jakmile provedou odhlášení ze služby, zařízení bude k dispozici pro jiného zaměstnance.

3. Mobilita díky DECT systému s více základnami

Pomocí bezdrátových DECT řešení SIP můžete zvýšit spokojenost zákazníků, ušetřit náklady, dosáhnout vyšší univerzálnosti a dalších obchodních výhod. Řada DECT zahrnuje sluchátka s bohatou funkční výbavou a 4kanálovou základnovou stanici DECT se zvukem v rozlišení HD. Tato řada je nezávislá na telefonní ústředně a může fungovat s jakoukoli službou kompatibilní se SIP. Umožní vysoce kvalitní bezdrátovou komunikaci i v rozlehlých kancelářích. Lze vytvořit síť až 128 základnových stanic a 255 sluchátek.

Volnost pohybu po rozsáhlých kancelářích


Schopnost plynule předávat hovory mezi základnovými stanicemi DECT Vám dává volnost pohybu po celé organizaci a po celou dobu budete ve spojení – přechod mezi základnovými stanicemi ve stejné skupině je zcela transparentní.

4. Vybavení zasedací místnosti

Konferenční telefon Panasonic KX-HDV800 Vám umožní lépe spolupracovat. Snadno a rychle s ním zahájíte konferenční hovory s vysokou kvalitou zvuku i v rozsáhlých místnostech a konferenčních sálech. Hovory budete moci nahrávat, příp. zařízení využít jako diktafon při interních poradách.
Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů.

Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.