Aplikace Telefonní asistent Fusio Vám umožní obsluhovat Vaše hovory efektivně přímo z počítače a vytvářet statistiky telefonního provozu ve Vaší společnosti.
Aplikace Vám zajistí seznam kontaktů vždy po ruce, rychlé filtrování a vyhledávání, informace o volajícím již v průběhu vyzvánění telefonu, nahrávání hovorů, upozornění na zmeškané hovory i historii a tvorbu statistik telefonátů.
Mějte seznam telefonních čísel vždy při ruce a sdílejte jej snadno s kolegy
Snadno evidujte často používaná čísla, označte si kontakty jako soukromé nebo je sdílejte s ostatními. Vyhledejte rychle potřebné telefonní číslo a zavolejte přímo z prostředí aplikace. Synchronizujte kontakty s programem Microsoft Outlook i dalšími.
Zobrazujte si informace o příchozím hovoru již v průběhu vyzvánění přímo na monitoru
Buďte okamžitě v obraze, kdo Vám volá. Informační okno Vám v průběhu vyzvánění zobrazí jméno volajícího, název firmy, telefonní číslo či případné poznámky pro daný kontakt. Při propojení se zákaznickou databází můžete mít k dispozici i další údaje, jako jméno přiděleného obchodníka, výši otevřených či splatných faktur apod.
Nahrávejte hovory a vylepšete komunikaci s klienty, kolegy i celý obchodní proces
Mějte nástroj pro zpětné přehrání hovoru např. v cizím jazyce nebo pro ověření informací, které v telefonátu zazněly. Zlepšete obchodní proces, vnitrofiremní komunikaci a předávání informací o klientech. Pořízené nahrávky přikládejte do e-mailů, zpřístupněte v telefonním asistentovi, integrujte do CRM systému, ukládejte na
USB či na externí disk.
Buďte informováni o Vašich zmeškaných hovorech
Mějte po návratu do kanceláře informaci o tom, kdo s Vámi potřeboval hovořit. Ze
seznamu zmeškaných hovorů můžete ihned zavolat nazpět nebo si zpětná volání naplánovat na později.
Vytvářejte si přehledně zpracované statistiky o uskutečněných i zmeškaných hovorech
Souhrnná statistika poskytuje přehled o telefonním provozu za zvolené období. Detailní statistiky dávají přehled o vývoji ukazatelů pro jednotlivé dny zvoleného období, o vývoji v rámci dne po hodinách nebo například dle operátorů. Výsledky je možné zobrazit prostřednictvím několika typů grafu.
Mějte rychlý přehled
Volit můžete variabilně mezi údaji, které je možné získat z
pobočkové telefonní ústředny prostřednictvím rozhraní
TAPI. Dostanete tak okamžitý přehled o počtu volajících ve frontě, přihlášených operátorů, ztracených či obsloužených hovorů za určitý časový úsek, průměrnou nebo maximální délku čekání volajícího a o mnoho dalších parametrech. Odbavujte hovory Vašich klientů kvalitněji.
Řiďte a operativně posuzujte provoz
Telefonní asistent Fusio je navržen tak, aby předkládal provozní a statistické údaje v přehledné formě a umožňoval operativní řízení a vyhodnocování telefonního provozu. Zobrazte si průběh hovoru, včetně všech přepojení, převzetí apod., jednotlivé úseky jsou přehledně graficky znázorněny. Umístěním
wallboardu na stěnu v prostorách
call centra navíc přispějete k motivaci operátorů obsluhovat hovory potřebným způsobem – například s ohledem na rychlost, počet odbavených telefonátů, přihlašování do skupin při nárůstu fronty apod.
Detailně filtrujte informace o telefonních hovorech
Filtrujte hovory například dle operátora, pracovní doby, typu hovoru, jeho trvání či délky vyzvánění. Uživatelské rozhraní aplikace je navrženo s ohledem na ergonomii použití a přehlednost.
Přizpůsobte si prostředí telefonního asistenta podle Vašich potřeb
Díky systému dlaždic, které reprezentují jednotlivé funkce a lze je flexibilně přidávat a odebírat z horní lišty, si každý uživatel přizpůsobí rozhraní asistenta podle svého.