Poradce – Technologie – CTI Telefonní asistent
Aplikace Telefonní asistent Fusio Vám umožní obsluhovat Vaše hovory efektivně přímo z počítače a vytvářet statistiky telefonního provozu ve Vaší společnosti.

Aplikace Vám zajistí seznam kontaktů vždy po ruce, rychlé filtrování a vyhledávání, informace o volajícím již v průběhu vyzvánění telefonu, nahrávání hovorů, upozornění na zmeškané hovory i historii a tvorbu statistik telefonátů.


Aplikace Vám zajistí seznam kontaktů vždy po ruce, rychlé filtrování a vyhledávání, informace o volajícím již v průběhu vyzvánění telefonu, nahrávání hovorů, upozornění na zmeškané hovory i historii a tvorbu statistik telefonátů.
Mějte seznam telefonních čísel vždy při ruce a sdílejte jej snadno s kolegy
Snadno evidujte často používaná čísla, označte si kontakty jako soukromé nebo je sdílejte s ostatními. Vyhledejte rychle potřebné telefonní číslo a zavolejte přímo z prostředí aplikace. Synchronizujte kontakty s programem Microsoft Outlook i dalšími.
Zobrazujte si informace o příchozím hovoru již v průběhu vyzvánění přímo na monitoru
Buďte okamžitě v obraze, kdo Vám volá. Informační okno Vám v průběhu vyzvánění zobrazí jméno volajícího, název firmy, telefonní číslo či případné poznámky pro daný kontakt. Při propojení se zákaznickou databází můžete mít k dispozici i další údaje, jako jméno přiděleného obchodníka, výši otevřených či splatných faktur apod.Nahrávejte hovory a vylepšete komunikaci s klienty, kolegy i celý obchodní proces
Mějte nástroj pro zpětné přehrání hovoru např. v cizím jazyce nebo pro ověření informací, které v telefonátu zazněly. Zlepšete obchodní proces, vnitrofiremní komunikaci a předávání informací o klientech. Pořízené nahrávky přikládejte do e-mailů, zpřístupněte v telefonním asistentovi, integrujte do CRM systému, ukládejte na USB či na externí disk.
Buďte informováni o Vašich zmeškaných hovorech
Mějte po návratu do kanceláře informaci o tom, kdo s Vámi potřeboval hovořit. Ze seznamu zmeškaných hovorů můžete ihned zavolat nazpět nebo si zpětná volání naplánovat na později.Vytvářejte si přehledně zpracované statistiky o uskutečněných i zmeškaných hovorech
Souhrnná statistika poskytuje přehled o telefonním provozu za zvolené období. Detailní statistiky dávají přehled o vývoji ukazatelů pro jednotlivé dny zvoleného období, o vývoji v rámci dne po hodinách nebo například dle operátorů. Výsledky je možné zobrazit prostřednictvím několika typů grafu.Mějte rychlý přehled
Volit můžete variabilně mezi údaji, které je možné získat z pobočkové telefonní ústředny prostřednictvím rozhraní TAPI. Dostanete tak okamžitý přehled o počtu volajících ve frontě, přihlášených operátorů, ztracených či obsloužených hovorů za určitý časový úsek, průměrnou nebo maximální délku čekání volajícího a o mnoho dalších parametrech. Odbavujte hovory Vašich klientů kvalitněji.