Poradce – Trendy – Mobilita pro uživatele telefonní ústředny
Vyšší spokojenost zákazníků i efektivita práce
Zaměstnanci mohou rychle a spolehlivě komunikovat se zákazníky a kolegy, i když jsou vzdáleni od svého stolu nebo kanceláře, což zvyšuje spokojenost zákazníků i pracovní efektivitu. Mobilitu Vám umožní systém bezdrátových sluchátek DECT nebo integrace mobilů do telefonního systému Vaší společnosti.
Bezdrátový systém DECT
Díky vícezónovému bezdrátovému systému můžete přijímat hovory kdekoli v areálu pracoviště. Tato funkce zkracuje čekací doby a umožňuje zákazníkům mluvit kdykoli s tou správnou osobou. Při rozhovorech můžete také snadno přepínat mezi stolními telefony a přenosnými zařízeními. Paging DECT Vám pak umožňuje sdílet rozhovory mezi více účastníky.
Integrace mobilních telefonů
Mobilní telefony lze připojit jako vnitřní linky systému a používat se stejným číslem jako telefon do kanceláře. To usnadňuje kontakt se zákazníky. Efektivitu své práce můžete vylepšit o zobrazení dostupnosti kolegů, textový chat a videohovory.