Poradce – Trendy – Flexibilní a pohodlná komunikace pro všechny profese
Flexibilní a pohodlná kancelářská práce
Ať už pracujete na různých místech kanceláře, přijímáte nové zaměstnance, budujete novou kancelář, vytváříte help desk nebo zajišťujete, aby zaměstnanci mohli pracovat z domova, telefonní systém Vás podpoří.
Jediné telefonní číslo pro více zařízení
Každý uživatel může přiřadit jedno telefonní číslo více zařízením, například svému telefonu v kanceláři i mobilnímu telefonu, což umožňuje oba přístroje snadno používat jako firemní linku. Uživatelé mohou snadno využívat více zařízení rozmístěných na více místech za využití jediného čísla.
Sdílení jednoho zařízení více uživateli
Služba
Smart Desk umožňuje více uživatelům sdílet stejné zařízení. Uživatelé aplikují svůj vlastní profil pomocí přihlášení do služby, takže mohou přijímat pouze své osobní hovory a hlasovou poštu. Jakmile provedou odhlášení ze služby, zařízení bude k dispozici pro jiného zaměstnance. Když se zaměstnanec přihlásí ke službě na jakémkoli místě, automaticky bude ze služby odhlášen na všech předchozích místech.
Síťování vzdálených poboček
Komunikační systémy podporují až 2000 uživatelů a umožňují propojení až 32 vzdálených míst do jednotného komunikačního celku. Hovory mezi vzdálenými pobočkami jsou v rámci sítě považovány za interní, jsou tedy zdarma.
Centralizovaná správa
IP systémy umožňují společnostem, které jsou rozprostřeny na více místech, provádět vzdálené řízení pomocí sítě IP z jediného pracoviště. Není nutné mít administrátora na každém pracovišti, což vede ke snížení provozních nákladů.