Poradce – Trendy – Komunikace dle pracovního stylu uživatelů
Jaký druh komunikace vyhovuje Vaší společnosti?
Typ komunikace na pracovišti se u jednotlivých společností i osob liší. Telefonní systémy poskytují služby integrované do pracovního stylu a dokáží se přizpůsobit všem typům uživatelů. Jaký druh komunikace vyhovuje Vám?
Standardní uživatelé
Standardní uživatelé, kteří často používají PC, potřebují zefektivnit své pracovní činnosti a komunikovat účinněji. Díky telefonnímu asistentovi (CTI) mohou kontrolovat komunikaci z obrazovky svého PC. Mohou také snadno kontaktovat lidi při pohybu po kanceláři pomocí bezdrátového systému DECT.
Vzdálení uživatelé
Vzdálení uživatelé, jako například pracovníci v domácích kancelářích, potřebují doma používat čísla svých firemních linek. Díky moderním komunikačním systémům mohou jako vzdálené linky používat softwarový telefon a IP telefony.
Mobilní uživatelé
Mobilní uživatelé, kteří často pracují mimo kancelář, potřebují používat mobilní telefon jako firemní linku telefonního systému se stejným číslem a dalšími funkcemi. Díky aplikaci pro mobilní telefony mohou tito uživatelé komunikovat kdykoli a kdekoli.
Recepce/operátoři
Recepční a operátoři, kteří přijímají dotazy od zákazníků, potřebují prostředky ke zefektivnění vyřizování hovorů, například ovládání pomocí najetí myší či kliknutí a zobrazení toho, kdo volá a proč. Díky komunikačnímu systému a příslušnému telefonu mohou kontrolovat stav jednotlivých pracovníků, snadno přesměrovávat hovory a pokrývat více kanceláří.
Vedoucí pracovníci
Vedoucí pracovníci potřebují kontrolovat kancelářskou komunikaci všech uživatelů využívajících vnitřní linky, mobilní telefony i PC. Díky integraci telefonní ústředny s aplikací CTI mohou mít přehled o statistikách hovorů a dalších ukazatelích telefonního provozu ve společnosti.
Call centrum
Call centrum zabývající se prodejem, službami, technickou podporou apod. musí reagovat rychle a zároveň si prohlížet informace o zákaznících na PC. Moderní telefonní systémy tyto potřeby podporují a zároveň umožňují rychle reagovat během hovoru se zákazníkem. Vedoucí pracovníci také mohou monitorovat, jak si jednotliví agenti vedou a mohou sledovat statistiky nutné k řízení jejich prodejních aktivit, správě prodejů a servisních hovorů.