Poradce – Trendy – Komunikace dle pracovního stylu uživatelů

Jaký druh komunikace vyhovuje Vaší společnosti?
Standardní uživatelé
Standardní uživatelé, kteří často používají PC, potřebují zefektivnit své pracovní činnosti a komunikovat účinněji. Díky telefonnímu asistentovi (CTI) mohou kontrolovat komunikaci z obrazovky svého PC. Mohou také snadno kontaktovat lidi při pohybu po kanceláři pomocí bezdrátového systému DECT.Vzdálení uživatelé
Vzdálení uživatelé, jako například pracovníci v domácích kancelářích, potřebují doma používat čísla svých firemních linek. Díky moderním komunikačním systémům mohou jako vzdálené linky používat softwarový telefon a IP telefony.Mobilní uživatelé
Mobilní uživatelé, kteří často pracují mimo kancelář, potřebují používat mobilní telefon jako firemní linku telefonního systému se stejným číslem a dalšími funkcemi. Díky aplikaci pro mobilní telefony mohou tito uživatelé komunikovat kdykoli a kdekoli.Recepce/operátoři
Recepční a operátoři, kteří přijímají dotazy od zákazníků, potřebují prostředky ke zefektivnění vyřizování hovorů, například ovládání pomocí najetí myší či kliknutí a zobrazení toho, kdo volá a proč. Díky komunikačnímu systému a příslušnému telefonu mohou kontrolovat stav jednotlivých pracovníků, snadno přesměrovávat hovory a pokrývat více kanceláří.