Poradce – Trendy – Spolehlivost telefonní ústředny
Moderní komunikační systémy nabízejí spolehlivou komunikaci
Kvalita a spolehlivost komunikace jsou extrémně důležité. Díky moderním telefonním ústřednám lze komunikační služby udržet i ve chvíli, kdy se v systému vyskytne problém.
Redundance 1+1
Když je nainstalována promární i sekundární jednotka a nastane problém na pracovním systému primární jednotky, je záložní systém sekundární jednotky povýšen na pracovní systém a pokračuje v provozu jako hlavní komunikační systém. Díky tomu se nepřeruší dostupnost pro uživatele.
Zjednodušený izolovaný režim
Pokud dojde k síťovým potížím s propojením více pracovišť, telefonní ústředny na jednotlivých pracovištích mohou nadále fungovat jako samostatné systémy. Zařízení jsou odolná a umožňují pokračovat v komunikaci i v mezipodnikových sítích. Místní aktivity jsou pak stále v provozu.
Dálková údržba
Údržbu telefonních ústředen může servisní inženýr provádět dálkově. Cloudová služba umožňuje správci přistupovat k Vašemu systému bezpečně odkudkoli a kdykoli, což vede k rychlejšímu obnovení systému. Údržba ústředny je flexibilní a efektivní. Můžete tedy zůstat v klidu, protože Váš systém bude neustále udržován v provozu.