Telefonní ústředna pro Dopravní společnost
Spedičním a dopravním firmám doporučujeme integraci telefonního systému s pokročilým řešením pro dispečink a spedici, které zahrnuje funkce call centra, jakými jsou nahrávání hovorů, chytré směrování příchozích hovorů, prioritní VIP fronty a další služby pro optimální odbavení příchozích hovorů a požadavků klientů.
FUNKCE CALL CENTRA PRO SPEDICI A DISPEČINK
Nahrávání hovorů
Při odbavování cizojazyčných hovorů a nejen těch, bývá užitečným nástrojem nahrávání hovorů a možnost zpětného poslechu rozhovoru pro ověření některých informací, které ze strany volajícího zazněly. Záznamy hovorů lze ukládat na externí server či USB disk a využívat také pro předávání informací mezi kolegy nebo je mohou poslouchat vedoucí pracovníci a využívat k odhalování problémů nebo příležitostí souvisejících se službami zákazníkům.
Přínosy nahrávání hovorů ve spedici a dopravě:
- zpětné přehrání hovoru pro ověření informací
- sdílení nahrávek a informací mezi kolegy
- supervize vedoucího
Chytré směrování hovorů
Pro chytré směrování cizojazyčných hovorů přímo na pracovníky, kteří danou řeč ovládají, lze využít systém rozpoznávající mezinárodní předvolbu telefonního čísla volajícího klienta a automaticky směrující hovory z daných zemí na příslušné operátory. Příchozí hovory od Vašich klientů tak budou moci být kvalitně a rychle obslouženy.
Přínosy chytrého směrování hovorů:
- automatické směrování hovoru na operátora, který jej dokáže nejlépe obsloužit
- rychlé a kvalitní vyřizování hovorů
Prioritní VIP fronty
Vaši nejlepší klienti si zaslouží speciální péči. To platí také při odbavování jejich příchozích volání. Systém pro prioritní VIP frontu dokáže takové zákazníky rozpoznat a zařadit je automaticky před ostatní čekající ve frontě hovorů tak, aby mohli být expresně odbaveni.
Přínosy VIP řazení hovorů:
- expresní odbavení VIP klientů