Telefonní ústředna pro Realitní kancelář

Pro realitní kancelář, která obvykle zaměstnává operátory obsluhující hovory v centrálním call centru a makléře pohybující se v terénu, doporučujeme komunikační řešení propojující kanceláře i terénní pracovníky do jednotného komunikačního celku. Většina realitních kanceláří také vynakládá vysoké finanční prostředky na inzerci v médiích, proto doporučujeme integraci software, který zajistí vyhodnocení efektivity reklamy na základě příchozích volání od klientů. Pro dobrou návratnost investice vložené do reklamy doporučujeme také využití softwaru pro kontrolu činnosti makléřů a dohledu nad průběhem zakázek.

JEDNOTNÝ KOMUNIKAČNÍ SYSTÉM

Systém pro sjednocenou komunikaci zajistí efektivní distribuci hovorů mezi operátory a makléři. Vnitřní hovory mezi centrálou, pobočkami a makléři v terénu tak budou moci být prostřednictvím internetu a VPN sítě vedeny zcela zdarma.
 


sjednocená komunikace

 


HODNOCENÍ EFEKTIVITY INZERCE V JEDNOTLIVÝCH MÉDIÍCH NA ZÁKLADĚ PŘÍCHOZÍCH VOLÁNÍ

Realitní společnosti běžně vynakládají desítky až stovky tisíc korun za inzerci měsíčně. Doporučujeme proto využít software umožňující zefektivnění investic do reklamy. Díky přidělování jedinečných telefonních čísel k jednotlivým inzerátům získáte přesná data o tom, na které inzeráty zákazníci reagují, a budete moci investovat jen do těchto zdrojů. Systém jedinečných čísel přináší úspory v řádech 10.000 Kč měsíčně.

Přínosy hodnocení efektivity inzerce pro realitní kancelář:

  • vyhodnocení účinnosti inzerátů v jednotlivých médiích
  • efektivní vynakládání finančních prostředků na inzerci
  • efektivní cílení reklamy
 

 






SYSTÉM DOHLEDU NAD PRŮBĚHEM ZAKÁZEK


Centrální příjem a evidence obchodních případů

Vzhledem k riziku, že makléř nezavede obchodní případ do informačního systému a nebude tedy v silách managementu zjistit, že o danou nemovitost projevil zákazník zájem, doporučujeme systém pro spolehlivé zaznamenání nového obchodního případu. Všechny hovory od zákazníků reagujících na zveřejněný inzerát budou přijímány centrálním dispečinkem. Operátorka zde zaznamená potřebné informace o příchozím hovoru do informačního systému, kam se posléze uloží i nahrávka celého hovoru, a takto odbaveného zákazníka přepojí na příslušného realitního makléře. Každý obchodní případ tak bude v informačním systému spolehlivě zaznamenán.

Snadné předávání obchodních případů

Současně doporučujeme zavést systém vedení historie a plánování úkolů. Makléř tedy následně doplňuje informace do specializovaného software společně s tím, jak se daný případ vyvíjí. Tato evidence makléřům pomáhá plánovat aktivity pro jednotlivé obchodní případy, každé ráno jim například zašle seznam naplánovaných schůzek, motivuje je k plnění úkolů a hlídá dohodnuté termíny. V případě odchodu makléře ze společnosti mohou být jeho rozjednané obchodní případy, i se záznamem kompletní historie, jednoduše předány jinému obchodníkovi. Ten se s případem snadno seznámí a má vysokou šanci, že jej zdárně uzavře. Tak již nedochází k přetahování obchodních případů ke konkurenci společně s odchodem makléře, vazba zákazník – makléř již není dominantní a realitní společnost nepřichází o cenné kontakty.    

CRM databáze klientů

Pomocí integrace specializovaného software doporučujeme také budování dlouhodobého vztahu se zákazníky. Databáze kontaktů a potřeb zákazníků slouží i pro následné aktivní nabízení vhodných nemovitostí. Operátorky call centra obvolávají zákazníky, svoji aktivitu i záznam hovoru opět přikládají do informačního systému a, v případě zájmu, zákazníka přepojí na příslušného realitního makléře. Databáze zákazníků tak realitní společnosti umožňuje vyhledávat potenciálně vhodné kupce daných nemovitostí, stal se nástrojem pro udržení si klientů, kterým na oplátku nabízí vítanou službu navíc.

Přínosy vybudování systému pro dohled nad průběhem zakázek u realitní kanceláře:

  • Centrální evidence nových obchodních případů
  • Kontrolovaná distribuce obchodních případů mezi jednotlivé makléře
  • Oslabení osobní vazby makléř-klient a posílení návratnosti investice vynaložené na získání nového klienta
  • Přehled o průběhu zakázky
  • Záznam historie obchodního případu a jeho snadné předání na jiného makléře v případě odchodu toho původního
  • CRM databáze a aktivní nabídka nemovitostí vybraným klientům přes odchozí call centrum
Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů.