Telefonní ústředna pro oblast Utility
Pro společnosti poskytující vodu, plyn či elektřinu doporučujeme vedle standardních řešení pro Kancelář také integraci komunikačního systému se službami příchozího a odchozího call centra, jakými jsou zajištění provozu non-stop linky a linky přijímající hlášení o poruchách a nehodách, možnost samoodečtu měřidel nebo zasílání hromadných informativních sms zpráv svým klientům.
PŘÍCHOZÍ CALL CENTRUM
optimální směrování hovorů na správné pracovníky
NON-STOP linka s integrací mobilů
Pro zajištění nepřetržitého zákaznického servisu a optimální směrování hovorů na správné pracovníky, doporučujeme integraci mobilních telefonů do komunikačního systému Vaší společnosti. Klient, který bude, například, volat na centrální číslo pro hlášení poruch o víkendu či ve večerních hodinách, tak bude snadno automaticky přesměrován na mobil pracovníka-technika, který má právě službu.
Samoodečty měřidel
Komunikační systém ve Vaší společnosti může sloužit také jako nástroj pro samo-odečítání měřidel v domácnostech. Klient, například, jednoduše zavolá na Vaši linku, pomocí číselnice na telefonu zadá číslo své smlouvy a stav plynoměru, komunikační systém vše zaznamená a Vaši pracovníci budou mít k dispozici snadno podklady pro zpracování ročního vyúčtování.
ODCHOZÍ CALL CENTRUM
hromadné zasílání sms upozornění klientům
Hromadná SMS upozornění
Vaše společnost jistě ocení, pokud komunikační systém zabezpečí také možnost hromadného zasílání informativních sms zpráv klientům, např. o plánovaných odstávkách. Domácnosti tak budete moci snadno a včas upozornit například na to, že u nich ve stanovený den nepoteče voda.
Pro získání tipů na zajištění komunikace ve Vašem běžném kancelářském provozu, Vám doporučujeme přečíst si také typové řešení – Kancelář.